Sæson 24-25

2 måneder 3 dage siden #481 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 24-25

-#7- post=178067 skrev: ​Viaplay kan ikke gå konkurs hurtigt nok. Deres produkt er med anseelige mængder det værste der findes på sportsmarkedet. Deres såkaldte eksperter søger konstant sensationsvinklen, og man sidder og krummer tæer når de skal interviewe spillere og trænere efter kampene. Jeg tror de har indset at buen er spændt til det maksimale i forhold til en reel prisstigning i kroner og ører, men så gør man som ulækre firmaer altid gør, man pakker en prisstigning ind på en anden måde, i det her tilfælde at gemme kampe bag en anden pakke, selvom man som forbruger synes man har indgået en klar aftale om CL, PL og Superligaen, da man tegnede abonnement til en mindre formue hver måned.

Men nu skal man så over i en anden pakke for at se visse CL-kampe, og tilmed har man "solgt" den tidlige PL kamp om lørdagen til Amazon, og så er det gudhjælpemig endda de samme uduelige kommentatorer som sidder og kommenterer derovre, som på Viaplay. Jeg er så pissehamrende fucking træt af at være gidsel i det her sportslicenshelvede. Øv altså.

Yep, har ikke betalt til det i flere sæsoner nu. Prisen er absurd og så produktet ikke engang særlig godt. Og nu prioriterer de så også Manchester United imod Barnsley i Carabao Cuppen på TV over Real Madrid i CL. Det for vildt som de finder nye måder at spille fallit på.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 3 dage siden #482 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 24-25

Lars1991 post=178069 skrev:

-#7- post=178067 skrev: ​Viaplay kan ikke gå konkurs hurtigt nok. Deres produkt er med anseelige mængder det værste der findes på sportsmarkedet. Deres såkaldte eksperter søger konstant sensationsvinklen, og man sidder og krummer tæer når de skal interviewe spillere og trænere efter kampene. Jeg tror de har indset at buen er spændt til det maksimale i forhold til en reel prisstigning i kroner og ører, men så gør man som ulækre firmaer altid gør, man pakker en prisstigning ind på en anden måde, i det her tilfælde at gemme kampe bag en anden pakke, selvom man som forbruger synes man har indgået en klar aftale om CL, PL og Superligaen, da man tegnede abonnement til en mindre formue hver måned.

Men nu skal man så over i en anden pakke for at se visse CL-kampe, og tilmed har man "solgt" den tidlige PL kamp om lørdagen til Amazon, og så er det gudhjælpemig endda de samme uduelige kommentatorer som sidder og kommenterer derovre, som på Viaplay. Jeg er så pissehamrende fucking træt af at være gidsel i det her sportslicenshelvede. Øv altså.

Yep, har ikke betalt til det i flere sæsoner nu. Prisen er absurd og så produktet ikke engang særlig godt. Og nu prioriterer de så også Manchester United imod Barnsley i Carabao Cuppen på TV over Real Madrid i CL. Det for vildt som de finder nye måder at spille fallit på.

​Viaplay har alle dage været kæmpe premier league fanboys... i dækning af champions league med hold der intet har med premier league at gøre, så kommer halvdelen af optakten ofte til at handle om premier league alligevel.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

2 måneder 3 dage siden #483 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 24-25

Dragam post=178068 skrev:

Lars1991 post=178066 skrev: ​Og han topper også listen over flest assists... Så måske afleverer han også engang imellem? eller hvad?

x.com/DonShelby__/status/1836091310169522551/photo/1

​Det ser flot ud for champions league over de sidste 3 år (hvor real madrid også har fået flere kampe end alle andre hold til at udbygge de tal).
Men ser man på la liga sidste sæson, så havde han 5 assist, voldsomt mange forsøgte driblinger, og voldsomt mange fejlede driblinger. Og nej, han toppede ikke assist i la liga med 5 skoldede assists...

Sidste sæson var jo også klart hans værste sæson statsmæssigt, især pga han var skadet det meste af efteråret, men også fordi han var den primære målscorer efter Benzema smuttede.

Og de to sæsoner før havde han 9 og 10 i ligaen, som var flest og næstflest for Real Madrid.

21/22: 52 kampe, 22 mål, 20 assists
22/23: 55 kampe, 23 mål, 21 assists
23/24: 39 kampe, 24 mål, 11 assists

Der er ikke mange spillere i verden, der render rundt med bedre statistikker når det kommer til både at kunne score mål og lave assists, hvis nogen overhovedet. Generelt har han jo bare været ekstremt kampafgørende de sidste mange sæsoner, især i de store kampe. Men jaja, han er bare en dum dribler, der aldrig bliver klogere..
Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe

2 måneder 3 dage siden #484 af Dragam

Lars1991 post=178071 skrev:

Dragam post=178068 skrev:

Lars1991 post=178066 skrev: ​Og han topper også listen over flest assists... Så måske afleverer han også engang imellem? eller hvad?

x.com/DonShelby__/status/1836091310169522551/photo/1

​Det ser flot ud for champions league over de sidste 3 år (hvor real madrid også har fået flere kampe end alle andre hold til at udbygge de tal).
Men ser man på la liga sidste sæson, så havde han 5 assist, voldsomt mange forsøgte driblinger, og voldsomt mange fejlede driblinger. Og nej, han toppede ikke assist i la liga med 5 skoldede assists...

Sidste sæson var jo også klart hans værste sæson statsmæssigt, især pga han var skadet det meste af efteråret, men også fordi han var den primære målscorer efter Benzema smuttede.

Og de to sæsoner før havde han 9 og 10 i ligaen, som var flest og næstflest for Real Madrid.

21/22: 52 kampe, 22 mål, 20 assists
22/23: 55 kampe, 23 mål, 21 assists
23/24: 39 kampe, 24 mål, 11 assists

Der er ikke mange spillere i verden, der render rundt med bedre statistikker når det kommer til både at kunne score mål og lave assists, hvis nogen overhovedet. Generelt har han jo bare været ekstremt kampafgørende de sidste mange sæsoner, især i de store kampe. Men jaja, han er bare en dum dribler, der aldrig bliver klogere..

​Han kan da uden tvivl hive kaniner op af hatten fra tid til anden... men han er samtidig i min optik en ekstremt frustrerende spiller, der meget ofte tager den forkerte beslutning, hvilke ofte indkluderer at prøve at drible forbi 5 modstandere på egen hånd, hvilket leder til boldtab langt størstedelen af gangene... en sjælden gang imellem lykkedes det, og så kommer der et super mål ud af det, men HOLDET ville være langt bedre tjent med at han i de situationer spillede en simpel aflevering, istedet for hele tiden at smide den væk, ved at prøve umulige driblinger og i tåbelige situationer. Det handler om at vide hvornår man skal prøve det, og lader ikke til at han nogensinde lærer det, men bare bliver ved med at gøre det samme, indtil det lykkedes. Der lader mbappe alt andet lige til at være en væsentligt mere intelligent venstrekant.

2 måneder 3 dage siden #485 af Wpee86DK
Besvaret af Wpee86DK på emne Sæson 24-25
​Man får ikke mindre løst til at finde et ulovligt stream efter i dag. 
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Real HWL, Dragam

2 måneder 3 dage siden #486 af Dragam

Dragam post=178065 skrev:

Chamartin post=178063 skrev:

Dybbøl post=178059 skrev: ​Kan i andre få lov til at se aftens champions league kampe på Viaplay?- selvom jeg betaler for den store pakke, så kan jeg ikke få lov til at se kampene. 

andre der har samme problem?

​Jeg ved ikke om denne information fra Flat Panels besvarer dit spørgsmål?

Viaplay lancerede i august en ny Premium-pakke, der fremover er påkrævet for at se en række store fodboldkampe – nu endnu flere.

Premium er Viaplays dyreste pakke til 499 kr/md.

'Direkte kunder', der har tegnet abonnement gennem Viaplay.dk eller Apples app-butik, er automatisk blevet rykket fra Total- til Premium-pakken. Kunder med Viaplay gennem en tv-distributør eller mobiloperatør forbliver på Total-pakken og mister nu gradvist sportsindhold.

​Det er så ulækkert - heldigvis kan jeg låne et abonnement, og se det.

​Troede jeg... det viste sig, at det abonnement heller ikke kan se det...

2 måneder 3 dage siden #487 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæson 24-25

Wpee86DK post=178073 skrev: ​Man får ikke mindre løst til at finde et ulovligt stream efter i dag. 

​Man tror næsten det er løgn, men i optakten til Milan mod Liverpool kørte de et spot på Viaplay, hvor nogle af deres værter advarede mod at se kampe på piratstreams, fordi så kunne man være med til at finansiere folk i den kriminelle underverden.

Jeg kunne næsten ikke tro mine egne ører. At det lige præcis er Viaplay som kører sådan et spot, det er altså magisk.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 måneder 3 dage siden #488 af Dragam

-#7- post=178076 skrev:

Wpee86DK post=178073 skrev: ​Man får ikke mindre løst til at finde et ulovligt stream efter i dag. 

​Man tror næsten det er løgn, men i optakten til Milan mod Liverpool kørte de et spot på Viaplay, hvor nogle af deres værter advarede mod at se kampe på piratstreams, fordi så kunne man være med til at finansiere folk i den kriminelle underverden.

Jeg kunne næsten ikke tro mine egne ører. At det lige præcis er Viaplay som kører sådan et spot, det er altså magisk.

​Altså, de tvinger jo næsten folk til at gøre det... det er helt absurd.

Nogen der kender et godt stream ?

2 måneder 3 dage siden #489 af Greenking

2 måneder 3 dage siden #490 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 24-25
​To ‘svære’ opgør mod Betis og Sociedad overstået med sejr, samt en resultatmæssig god start på Champions League.

Nu skal de to kommende hjemmekampe mod Espanyol og Alaves bruges på for alvor at arbejde på spillet (alle kæderne kræver forbedring), og tankes selvtillid, inden udekampen mod Atlético. 

Jeg tror på at holdet nok skal præstere, trods den vaklende start. Kroos er den helt store elefant i rummet, midtbanen bliver nødt til at genopfinde sig selv for at projektet kan lykkes. Hawk Tchoua skal mest af alle få hævet niveauet, men det i sig selv løser ikke problemet. Holdet bliver nødt til at have en spiller der kan diktere slagets gang mere fra midtbanen, og her er Arda måske stadig bedste bud. Carlo bliver nødt til at adressere dette, for lige nu hænger det simpelthen ikke sammen.

Der blev snakket om den helt store trofæhøst op til sæsonen, blot grundet tilgangen af Mbappé, men det klinger grueligt hult når kampbillederne er som nuværende.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Kialpe

2 måneder 3 dage siden #491 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæson 24-25
​Det her er ganske vanvittigt at skrive - og jeg mener det jo ikke reelt - men... jeg kunne på en eller anden måde godt ønske mig en lille skade til Vinicius. 

Det har godt nok været en spillemæssig sløj sæsonstart, og det er i hvert fald for mig ret tydeligt, at Kylians bedste position er på kanten. Det er der, han indtil videre har vist tegn på magi - eksempelvis i går, da han i første halvleg satte en mand og kom til en afslutning. Han mangler bare lige lidt mere træfsikkerhed.

Vinicius til gengæld. Hans gode perioder er jo bygget op om, at han i løbet af en kamp sætter sin direkte modstander 3-4 gange, men jeg føler nærmest, at han har gjort det nul gange i det første fire La Liga-kampe. Det har godt nok været sløjt, og uanset hvad der sker er det åbenbart utænkeligt at give Vini 60 minutter eller starte ham ude en enkelt gang.

Jeg gad dog virkelig godt se Kylian få et par kampe med udgangspunkt i venstre. Især med Bellingham på banen.

Og så en sidste ting: straffesparket. Det pisser mig af, at Vini skal tage halvdelen af dem. Det er åbenlyst for enhver, at Vini aldrig bliver en suveræn straffesparksskytte, uanset at han har sat de sidste fem ind. Det er simpelthen for tilfældigt, når han sparker et, og der er hverken styrke i sparket eller en særlig præcision. 

Der kunne jeg bare godt bruge, at Ancelotti sagde: Hør her - Mbappé er den bedste afslutter på holdet og har sparket straffespark i x antal år. Det er hans. Det er alligevel det, der kommer til at ske, når Vini brænder to ud af de fem næste. 

2 måneder 3 dage siden #492 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Sæson 24-25
Jude er bare en dygtig spiller. Men den rette mængde spilletid og pauser så er det manden der kan bringe trofæer til os. Måden han binder lortet sammen på er formidabel. Virkelig savnet

Dernæst bliver det smukt når Camavinga kommer tilbage. Han er savnet med hans hurtighed og teknik på midten

Leveret af Kunena Forum