Sæson 24-25

2 uger 12 timer siden #601 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 24-25

-#7- post=179245 skrev:

9eren post=179244 skrev: Jeg tror det er første gang i mit liv jeg oplever et spansk landshold uden nogen nuværende Real Madrid spillere.

​Det kan jo måske lyde vanvittigt når de lige har vundet EM, men når jeg kigger ned over den spanske trup som er udtaget den her gang, så kan jeg få øje på måske 2 spillere jeg gerne så i Real Madrid (hvis jeg ikke tager den øjeblikkelige skadeskrise i betragtning), og det er Zubimendi og Yamal, og det er egentlig det. Er Real Madrid (og mig) så lidt blinde i forhold til det spanske marked, eller er talentmassen i virkeligheden ikke særligt stor længere, på trods af EM-titlen i sommers?

​Det er jo en global trend, at der bare er langt færre store talenter end tidligere. Det ses jo også i den grad hos brasilien. Vini er den eneste der lyser lidt op for brasilien, og han er jo heller ikke i nærheden af at være ligeså god som tidligere tiders store brasilienske spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 3 timer siden #602 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 24-25
​Der er massere af talent. Men spillerne er jo kørt trætte inden de for alvor er kommet i gang. Bellingham ligner en på 36 år efter en sæson i Real Madrid. Alvorlige knæskader flyver om hovederne på os i moderne fodbold. Det er jo bare et spørgsmål om tid før den næste Real Madrid spiller ligger i græsset og vrider sig i smerte med en ny korsbåndsskade. Fedt produkt Uefa og Fifa har skabt. Stort tak til Mbappe der har meddelt det Franske landshold at han kun spiller vigtige kampe for Frankrig. Håber flere spillere vil gøre det samme.
Sidste redigering: 2 uger 3 timer siden ved Real HWL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 6 dage siden #603 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 24-25
Mbappé anklages ifølge Expressen.se for voldtægt efter sit besøg i Stockholm. Ifølge ham selv er det PSG der forsøger at skabe falske rygter dagen før retssagen mellem de to parter går i gang.

Sæsonen der bliver ved med at give.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 1 dag siden #604 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 24-25
Brahim meget tæt på at komme tilbage til truppen og spille. Det bliver sgu godt!

Galactico downfall version 2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 1 dag siden #605 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 24-25
Nico Paz scoring i dag. Han gør det sgu godt

Galactico downfall version 2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 1 dag siden #606 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 24-25
Men endnu en argentiner der ikke er plads til i Madrid

Galactico downfall version 2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 dage 10 timer siden #607 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Sæson 24-25
BREAKING: The experiment is OVER. Jude Bellingham is set to return to his position of last season.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 dage 10 timer siden #608 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Sæson 24-25
Damn, såååå mbappe højrekant ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 dage 9 timer siden #609 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 24-25

Hamid8210 post=179412 skrev: BREAKING: The experiment is OVER. Jude Bellingham is set to return to his position of last season.

​Ancelotti på pressemødet netop nu: "Bellingham? He will continue on the right because Mbappé prefers the left with Vinicius. Our idea is Rodrygo and Bellingham on the right."

Bare stop sæsonen nu. Jeg kan ikke Ancelotti mere...
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 dage 9 timer siden #610 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæson 24-25
Det kan heller ikke være nemt at være Ancelotti når alle vores offensive spillere foretrækker at tage udgangspunkt i venstre. Minimum en af Vincius/Rodrygo er videre til sommer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 dage 9 timer siden #611 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 24-25
Men han skyder også sig selv i foden ved at forsøge at holde fast i at Rodrygo også SKAL starte. Det fungerer ikke med tre mand der ikke kan/vil forsvare.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
6 dage 7 timer siden #612 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 24-25

Kasillas post=179419 skrev: ​Spanien har fået deres egen Viktor Axelsen-ståhej med sportswashing, hvor flere i Spanien er begyndt at debattere Rafa Nadals aftale med saudierne (her via goggle-translate):

as-com.translate.goog/tenis/nadal-explic...hl=da&_x_tr_pto=wapp

... men Nadal er ganske umanerlig mere veltalende og sympatisk end danskeren synes jeg, og kan faktisk analysere situationen mere køligt.

Jeg har bemærket, at flere er begyndt debattere sportswashings-problematikken i Spanien. Og dette bringer tanken hen til Real Madrids sponsor med "Emirates" som udløber i sommeren 2026. Og Real Madrid som fodboldklub har som bekendt den mest eftertragtet image. Dette må unægtelig efterlade en debat inde i bestyrelsen om, hvor meget værd Real Madrids image er i forhold til at glamourisere en diktaturstat. Hvis Real Madrids trøje skal snavses med at reklamere for en diktaturstat, så må man som minimum afkræve emiraterne at betale en uanselig ekstra specifikt-beløb for imageskade udover sponsor-beløbet. Og jævnfør hvor meget HP betalte for armlogoet, så må den næste trøjeaftale helt sikkert indtage rekorden som det bedste betalte trøjesponsor nogensinde.

​Er det kun et problem når det er rigmænd fra mellemøsten eller hvad? Viktor Akselsen valgte det valg som vi alle havde valgt, stop med det hykleri samt at pege fingre af folk der vælger lønstigning inden for deres erhverv. De har lov til at vælge økonomien, de høster bare hvad de sår. Det er så hyklerisk alt den her snak om sportwashing osv osv. I sidste ende, elsker vi alle de penge de kommer med til os - vi støtter ufortrødent VM i Qatar, alle lande deltager og modtager penge i lommen - der kommer heller ikke til at være ét eneste land der ikke deltager i VM i SA.
Hele Premier League er ejet af rigmænd fra dihverse lande, men så snart det er rigmænd fra et land vi i vesten ikke bryder os om, så er det farligt! Fodbold er endt med at handle om penge og forrretning samt politik og sådan er det fordi vi alle er grådige og vil have mere. 

Jeg savner Pepe :(
Sidste redigering: 6 dage 7 timer siden ved Madridista02.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum