Sæson 24-25
Det er jo en global trend, at der bare er langt færre store talenter end tidligere. Det ses jo også i den grad hos brasilien. Vini er den eneste der lyser lidt op for brasilien, og han er jo heller ikke i nærheden af at være ligeså god som tidligere tiders store brasilienske spillere.-#7- post=179245 skrev:
Det kan jo måske lyde vanvittigt når de lige har vundet EM, men når jeg kigger ned over den spanske trup som er udtaget den her gang, så kan jeg få øje på måske 2 spillere jeg gerne så i Real Madrid (hvis jeg ikke tager den øjeblikkelige skadeskrise i betragtning), og det er Zubimendi og Yamal, og det er egentlig det. Er Real Madrid (og mig) så lidt blinde i forhold til det spanske marked, eller er talentmassen i virkeligheden ikke særligt stor længere, på trods af EM-titlen i sommers?9eren post=179244 skrev: Jeg tror det er første gang i mit liv jeg oplever et spansk landshold uden nogen nuværende Real Madrid spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sæsonen der bliver ved med at give.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Galactico downfall version 2
Ancelotti på pressemødet netop nu: "Bellingham? He will continue on the right because Mbappé prefers the left with Vinicius. Our idea is Rodrygo and Bellingham on the right."Hamid8210 post=179412 skrev: BREAKING: The experiment is OVER. Jude Bellingham is set to return to his position of last season.
Bare stop sæsonen nu. Jeg kan ikke Ancelotti mere...
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Er det kun et problem når det er rigmænd fra mellemøsten eller hvad? Viktor Akselsen valgte det valg som vi alle havde valgt, stop med det hykleri samt at pege fingre af folk der vælger lønstigning inden for deres erhverv. De har lov til at vælge økonomien, de høster bare hvad de sår. Det er så hyklerisk alt den her snak om sportwashing osv osv. I sidste ende, elsker vi alle de penge de kommer med til os - vi støtter ufortrødent VM i Qatar, alle lande deltager og modtager penge i lommen - der kommer heller ikke til at være ét eneste land der ikke deltager i VM i SA.Kasillas post=179419 skrev: Spanien har fået deres egen Viktor Axelsen-ståhej med sportswashing, hvor flere i Spanien er begyndt at debattere Rafa Nadals aftale med saudierne (her via goggle-translate):
as-com.translate.goog/tenis/nadal-explic...hl=da&_x_tr_pto=wapp
... men Nadal er ganske umanerlig mere veltalende og sympatisk end danskeren synes jeg, og kan faktisk analysere situationen mere køligt.
Jeg har bemærket, at flere er begyndt debattere sportswashings-problematikken i Spanien. Og dette bringer tanken hen til Real Madrids sponsor med "Emirates" som udløber i sommeren 2026. Og Real Madrid som fodboldklub har som bekendt den mest eftertragtet image. Dette må unægtelig efterlade en debat inde i bestyrelsen om, hvor meget værd Real Madrids image er i forhold til at glamourisere en diktaturstat. Hvis Real Madrids trøje skal snavses med at reklamere for en diktaturstat, så må man som minimum afkræve emiraterne at betale en uanselig ekstra specifikt-beløb for imageskade udover sponsor-beløbet. Og jævnfør hvor meget HP betalte for armlogoet, så må den næste trøjeaftale helt sikkert indtage rekorden som det bedste betalte trøjesponsor nogensinde.
Hele Premier League er ejet af rigmænd fra dihverse lande, men så snart det er rigmænd fra et land vi i vesten ikke bryder os om, så er det farligt! Fodbold er endt med at handle om penge og forrretning samt politik og sådan er det fordi vi alle er grådige og vil have mere.
Jeg savner Pepe :(