EM 2024

4 måneder 1 uge siden #1 af -#7-
EM 2024 blev oprettet af -#7-
I en tid hvor debatforummet nok ikke ligefrem bugner af indlæg, så tænkte jeg at vi måske kunne snakke lidt om det igangværende EM, måske også bruge tråden lidt som kamptråd til de forskellige kampe hvis man vil.

Hvem holder folk herinde egentlig med? Er det tyskerne på grund af Kroos (og Rüdiger), Spanien af åbenlyse årsager, Danmark for patriotismens skyld, eller nogle helt andre? Måske Portugal fordi man er stor fan af Ronaldo, eller franskmændene på grund af deres efterhånden store Real Madrid koloni?

Selv er jeg nok alligevel så meget rød og hvid at jeg ikke kan se mig fri for at drømme om en dansk EM-sejr. Jeg vil fandme også have den oplevelse mine forældre og bedsteforældre havde i '92, hvor jeg da godt nok var født, men lige ung nok til at huske det. Og hvem tror i bliver topscorer ved EM? Mbappe, Ronaldo, Kane eller bliver det favoritten, georgiske Budu Zivzivadze?

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #2 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne EM 2024
Gad godt se Ronaldo brænde igennem en sidste gang og udbygge sin EM-topscorer værdighed.

Ellers er jeg ligeglad. Selvfølgelig håber jeg vores spillere individuelt klarer sig godt.

Tror faktisk ikke et EM til Danmark kan hidse mig op. Ville blive mere oppe at køre over portugisisk sejr.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #3 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne EM 2024
Kroos, banens bedste. Lidt absurd, at han simpelthen stopper med at spille fodbold.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #4 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne EM 2024

Ramos4 post=176497 skrev: Gad godt se Ronaldo brænde igennem en sidste gang og udbygge sin EM-topscorer værdighed.

Ellers er jeg ligeglad. Selvfølgelig håber jeg vores spillere individuelt klarer sig godt.

Tror faktisk ikke et EM til Danmark kan hidse mig op. Ville blive mere oppe at køre over portugisisk sejr.

​Han er heldigvis bænkevarmer nu. For at quote Eminem "you're too old, let go, it's over".

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #5 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne EM 2024

Dragam post=176499 skrev:

Ramos4 post=176497 skrev: Gad godt se Ronaldo brænde igennem en sidste gang og udbygge sin EM-topscorer værdighed.

Ellers er jeg ligeglad. Selvfølgelig håber jeg vores spillere individuelt klarer sig godt.

Tror faktisk ikke et EM til Danmark kan hidse mig op. Ville blive mere oppe at køre over portugisisk sejr.

​Han er heldigvis bænkevarmer nu. For at quote Eminem "you're too old, let go, it's over".

​Hvis du siger det. Han startede inde for få dage siden og scorede to kasser. Men tak for dit input.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #6 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne EM 2024
Absurd at Kross stopper! Pisse træls manden er simplejent en chef på den bane

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #7 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne EM 2024
​Det er virkelig en sindssygt flot afslutning på en allerede utroligt imponerende karriere som Kroos har gang i, han har vel aldrig været bedre? Jeg ville gerne se ham i en sæson mere, men fodboldromantikeren i mig kan også godt lide at han stopper på den absolutte top, hvor alle fans gerne lige vil have lidt mere. 

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #8 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne EM 2024
Vintage Jovic ;-) Et forkølet indlæg, turneringens dårligste første berøring og så ellers bare komplet usynlig (og ugidelig)!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #9 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne EM 2024

DeLaRed post=176503 skrev: Vintage Jovic ;-) Et forkølet indlæg, turneringens dårligste første berøring og så ellers bare komplet usynlig (og ugidelig)!

​Det var jo din yndlingsspiller :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #10 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne EM 2024
Bellingham overstrålede simpelthen bare alle andre englændere på den bane. At have Vini, Bellingham og Mbappé er ret sindssygt. Det bliver godt…
Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #11 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne EM 2024
​Ingen Tchouameni, Camavinga eller Mendy i den franske startopstilling. Jeg tænker at Tchouameni nok havde startet, hvis han var på 100%. Men stadig lidt skuffende at se. Rabiot over Camavinga?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #12 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne EM 2024
Enig. Vi er nok farvet af at der sidder tre ChL vindere på bænken og så spiller en fra Saudi og Juventus. I don’t get it, men vi vidste det jo godt desværre, at han klassisk landstræner-agtigt holder fast i den gamle garde. Saliba som den eneste der har kunne ryste posen lidt.

Men synes de mangler noget flair på bolden. De får en masse bolde på egen halvdel og så løber de (Dembele, Mbappe og Theo) vel bare til de løber ind i en østrisk mur. De mangler en til at tage temperaturen. Og dertil synes jeg de mangler lidt samspil oppe foran. De tager heller selv chancen end at spille den.

Deschamps får godt nok ikke fuld valuta for de kvaliteter holdet har trods en 1-0 føring. Men det siger måske mere om ham.

De vinder nok turneringen alligevel, men spillemæssigt har Spanien og Italien vel vist det bedste af de store.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten fx Rodrygos rolle i truppen, forventningerne til Endrick, Mbappes ankomst.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum