EM 2024
8 måneder 5 dage siden #133
af elle44
Jeg synes ikke man skal lade sig forblænde alt for meget af de spanske spillere, mange af dem nyder godt af at spille et kendt system som de har været vant til gennem ungdomsrækkerne. Lige nu virker det så også til at de har et godt sammenhold og samtidig nogle gode unge spillere men endnu mere vigtigt, nogle enkelte topklassespillere med rutine.
Men ret skal være ret, hvis man smed stort set samtlige spillere fra Spanien ind på Englands hold under Southgate, ville de jo ikke ligne de samme spillere.
Det er vel kun Rodri der ville ramme holdkortet for Real Madrid.
Men ret skal være ret, hvis man smed stort set samtlige spillere fra Spanien ind på Englands hold under Southgate, ville de jo ikke ligne de samme spillere.
Det er vel kun Rodri der ville ramme holdkortet for Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
8 måneder 5 dage siden #136
af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne EM 2024
Carvajal taaaakmohbar post=176708 skrev: manglende EM til Bellingham må vel betyde at Vinicius er storfavorit til ballonen
8 måneder 5 dage siden #138
af Dragam
Carvajal er den der har vundet flest store titler, så der kunne godt laves et argument for ham. Men jeg ville ikke vælge ham.Raul7-2880 post=176709 skrev:
Carvajal taaaakmohbar post=176708 skrev: manglende EM til Bellingham må vel betyde at Vinicius er storfavorit til ballonen
8 måneder 4 dage siden #139
af Kasillas
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Oddset på Rodri som vinder af Ballon D'or er faldet drastisk fra omkring 7-8 ned til omkring 2 efter at Spanien vandt mesterskabet:
www.oddschecker.com/football/football-sp...ls/ballon-dor/winner
Rimelig overrasket over hvordan et vundet Europamesterskab kan gøre sådan et udslag. Det ser ud til at selve det at VINDE pokalen betyder mere end selve en spillers individuelle præstation. Jævnfør sportswashings-elementet hos Rodri med Man City, håber jeg på ingen måder at Rodri vinder, og jeg ville selv i den henseende forære Ballon D'or til en Barca-spiller.
Hvis Vinicius kan få et godt start i sæsonen, kan han let tilegne sig flere stemmer. Selvom afstemning er baseret på foregående sæsons præstationer, kan det ikke undgås at påvirke stemmefordelingen alligevel.
Ellers er Europamesterskabet (og Verdensmesterskabet) gabende kedeligt set fra mit perspektiv, da jeg finder Real Madrid og Champions League langt mere spændende.
www.oddschecker.com/football/football-sp...ls/ballon-dor/winner
Rimelig overrasket over hvordan et vundet Europamesterskab kan gøre sådan et udslag. Det ser ud til at selve det at VINDE pokalen betyder mere end selve en spillers individuelle præstation. Jævnfør sportswashings-elementet hos Rodri med Man City, håber jeg på ingen måder at Rodri vinder, og jeg ville selv i den henseende forære Ballon D'or til en Barca-spiller.
Hvis Vinicius kan få et godt start i sæsonen, kan han let tilegne sig flere stemmer. Selvom afstemning er baseret på foregående sæsons præstationer, kan det ikke undgås at påvirke stemmefordelingen alligevel.
Ellers er Europamesterskabet (og Verdensmesterskabet) gabende kedeligt set fra mit perspektiv, da jeg finder Real Madrid og Champions League langt mere spændende.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 8 måneder 4 dage siden ved Kasillas.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77
8 måneder 4 dage siden #141
af Lars1991
Jeg synes det var svært at sige, hvor god Rodri var på City, fordi de spiller som de gør. Deres stramme system og boldbesiddende dominans gør det lidt svært at se hvor meget hver enkelt spiller egentlig bidrager til det eller ser bedre ud på grund af det. Så at se ham til det her EM, på et andet hold, i et andet system, og så stadig stå ud som nok den bedste spiller på holdet, har været imponerende og overbevist mig om at han er den bedste 6'er i verden lige nu.
Med det sagt, så skal han selvfølgelig ikke vinde Ballon D'or. Den må Vini få, efter at haft en kæmpe rolle i både en liga og CL titel. En middelmådig præstation i en middelmådig turnering (copa america) skal ikke trække ned. Jeg ser også Bellingham som nr 2, men hans lidt mere anonyme indsatser (selvom det stadig var fine indsatser) i knock out kampene i CL, synes jeg rykker ham ned under Vini. Hans EM har også været godt, det bedste offensive kort for England (inklusiv i finalen), selvom det desværre ikke siger så meget på det hold.
Så kan Rodri og Carvajal slås om 3./4. pladsen :D
Med det sagt, så skal han selvfølgelig ikke vinde Ballon D'or. Den må Vini få, efter at haft en kæmpe rolle i både en liga og CL titel. En middelmådig præstation i en middelmådig turnering (copa america) skal ikke trække ned. Jeg ser også Bellingham som nr 2, men hans lidt mere anonyme indsatser (selvom det stadig var fine indsatser) i knock out kampene i CL, synes jeg rykker ham ned under Vini. Hans EM har også været godt, det bedste offensive kort for England (inklusiv i finalen), selvom det desværre ikke siger så meget på det hold.
Så kan Rodri og Carvajal slås om 3./4. pladsen :D