EM 2024

3 måneder 2 uger siden #13 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne EM 2024
Okay, hvis ikke Mbappe kan score på den dér, hvad sker der...

Jeg har måske været for hård ved Vinicius' afslutter-evner after all.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 2 uger siden #14 af Ramos4
Nu har han så brækket næsen.

3 måneder 2 uger siden #15 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne EM 2024
Maske Mbappé kan blive ikonisk.

3 måneder 2 uger siden #16 af Ramos4

Fondo_Sur post=176510 skrev: Maske Mbappé kan blive ikonisk.

​Specielt hvis de er liiidt smarte og laver en Ninja Turtles maske.

3 måneder 2 uger siden #17 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne EM 2024

Ramos4 post=176511 skrev:

Fondo_Sur post=176510 skrev: Maske Mbappé kan blive ikonisk.

​Specielt hvis de er liiidt smarte og laver en Ninja Turtles maske.

​Kan lige se det for mig, at en læge med et smøret grin giver ham en lilla maske... xD

3 måneder 2 uger siden #18 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne EM 2024

-#7- post=176496 skrev: I en tid hvor debatforummet nok ikke ligefrem bugner af indlæg, så tænkte jeg at vi måske kunne snakke lidt om det igangværende EM, måske også bruge tråden lidt som kamptråd til de forskellige kampe hvis man vil.

Hvem holder folk herinde egentlig med? Er det tyskerne på grund af Kroos (og Rüdiger), Spanien af åbenlyse årsager, Danmark for patriotismens skyld, eller nogle helt andre? Måske Portugal fordi man er stor fan af Ronaldo, eller franskmændene på grund af deres efterhånden store Real Madrid koloni?

Selv er jeg nok alligevel så meget rød og hvid at jeg ikke kan se mig fri for at drømme om en dansk EM-sejr. Jeg vil fandme også have den oplevelse mine forældre og bedsteforældre havde i '92, hvor jeg da godt nok var født, men lige ung nok til at huske det. Og hvem tror i bliver topscorer ved EM? Mbappe, Ronaldo, Kane eller bliver det favoritten, georgiske Budu Zivzivadze?

​Jeg er nok ikke den rigtige at spørge, for jeg kommer virkelig ikke til at bruge meget tid på det. Status lige nu er, at jeg har set Kroos spille og Mbappé brække næsen.

Jeg vil fortsætte med at følge Tyskland og håber at de stryger helt til tops, så Kroos kan slutte med manér og få Guldbolden. De øvrige hold er jeg pænt ligeglad med.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

3 måneder 2 uger siden #19 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne EM 2024
​@Siempre

Nej jeg så godt i en anden tråd at du virkelig ikke er stor fan af landsholdsfodbold. Ja nærmest er du vel modstander af det… :-D 

Jeg synes også ofte at niveauet er noget lavere end f.eks. CL-fodbold, fordi et landshold jo naturligt nok ikke bare kan gå ud og købe en ny bedre spiller.

Men når jeg så ser de meget stærke følelser som landsholdsfodbold kan frembringe, så lever jeg med det lidt lavere niveau. Jeg synes personligt det er svært ikke at smile lidt af rumænerne, som kæmper med hjertet udenpå trøjen, og slår Ukraine 3-0, eller slovenerne juble som om de har vundet turneringen, bare ved at udligne mod Danmark. Faktisk er det måske lidt af de følelser man (eller jeg i hvert fald) savner lidt i moderne klubfodbold, hvor pengene og ikke loyaliteten for et hold, ofte står øverst for næsten samtlige spillere. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Madridista02

3 måneder 2 uger siden #20 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne EM 2024
​Arda.....

DC19

3 måneder 2 uger siden #21 af CKG
Besvaret af CKG på emne EM 2024
Simpelthen et fænomen med det venstreben!

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 måneder 2 uger siden #22 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne EM 2024

Siempre Madrid post=176514 skrev:

-#7- post=176496 skrev: I en tid hvor debatforummet nok ikke ligefrem bugner af indlæg, så tænkte jeg at vi måske kunne snakke lidt om det igangværende EM, måske også bruge tråden lidt som kamptråd til de forskellige kampe hvis man vil.

Hvem holder folk herinde egentlig med? Er det tyskerne på grund af Kroos (og Rüdiger), Spanien af åbenlyse årsager, Danmark for patriotismens skyld, eller nogle helt andre? Måske Portugal fordi man er stor fan af Ronaldo, eller franskmændene på grund af deres efterhånden store Real Madrid koloni?

Selv er jeg nok alligevel så meget rød og hvid at jeg ikke kan se mig fri for at drømme om en dansk EM-sejr. Jeg vil fandme også have den oplevelse mine forældre og bedsteforældre havde i '92, hvor jeg da godt nok var født, men lige ung nok til at huske det. Og hvem tror i bliver topscorer ved EM? Mbappe, Ronaldo, Kane eller bliver det favoritten, georgiske Budu Zivzivadze?

​Jeg er nok ikke den rigtige at spørge, for jeg kommer virkelig ikke til at bruge meget tid på det. Status lige nu er, at jeg har set Kroos spille og Mbappé brække næsen.

Jeg vil fortsætte med at følge Tyskland og håber at de stryger helt til tops, så Kroos kan slutte med manér og få Guldbolden. De øvrige hold er jeg pænt ligeglad med.

​En skam du ikke ser EM. Du er gået glip af en del gode kampe/mål. Især Gülers fra idag.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

3 måneder 2 uger siden #23 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne EM 2024
​Udover at Bellingham spillede virkelig dårligt imod Danmark ligesom resten af hans hold, så var hans attitude også til at lukke op og s**** i. Blev faktisk lidt flov som Real Madrid fan over at se ham brokke sig til dommeren og tage 1 minuts tid at rejse sig op fra hver duel fordi han lige skulle ømme sig og vise hvor meget frispark der faktisk var. Han var virkelig ugidelig i den kamp, og lignede en der ville ønske han ikke var på banen.

Det håber jeg godt nok han lader blive i England-lejren og ikke noget han tager med til Real Madrid når han bliver mere forvent og magelig her også.

3 måneder 2 uger siden #24 af Ramos4

Lars1991 post=176525 skrev: ​Udover at Bellingham spillede virkelig dårligt imod Danmark ligesom resten af hans hold, så var hans attitude også til at lukke op og s**** i. Blev faktisk lidt flov som Real Madrid fan over at se ham brokke sig til dommeren og tage 1 minuts tid at rejse sig op fra hver duel fordi han lige skulle ømme sig og vise hvor meget frispark der faktisk var. Han var virkelig ugidelig i den kamp, og lignede en der ville ønske han ikke var på banen.

Det håber jeg godt nok han lader blive i England-lejren og ikke noget han tager med til Real Madrid når han bliver mere forvent og magelig her også.

Så oftest det virkede som om han var irriteret over, at medspillerne ikke spillede ham dybt på nogle af alle hans løb. Ugidelig attitude fra hele holdet.​

Leveret af Kunena Forum