EM 2024

5 måneder 1 uge siden #25 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne EM 2024
​Det må virkelig også være en sober oplevelse at gå fra Real Madrid og Ancelotti, til England og Southgate. Trent på midtbanen? Altså for fanden mand. 

Men jeg er egentlig enig, det bliver lige rigeligt brok og dårlig attitude til min smag, især når det er overfor dommerne. Lige pt. har Bellingham også et image som en meget moden 20-årig gut, som nærmest ikke kan gøre eller sige noget forkert, og det kan godt bekymre mig, fordi så ved vi også godt hvor hårdt de engelske og spanske medier kommer til at gå til ham, hvis han træder bare lidt ved siden af det image. Parallellerne til Beckham er jo oplagte i den sammenhæng. 

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #26 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne EM 2024
Det var nærmest fra kampens start i går. Meget voldsomt. Men umiddelbart er det eneste kamp jeg har set det fra Bellingham i, så jeg er fortrøstningsfuld. Men vil helt klart holde øje med det.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

5 måneder 1 uge siden #27 af Al-Andaluzz
Besvaret af Al-Andaluzz på emne EM 2024
Helt enig i, at han spille en dårlig kamp og hvad en dårlig attitude, men jeg synes nu alligevel, at han var en af de få, der i det mindste forsøgte at presse uden bold, men ofte alene og det giver jo ingen mening.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

5 måneder 1 uge siden #28 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne EM 2024

Ramos4 post=176528 skrev: Det var nærmest fra kampens start i går. Meget voldsomt. Men umiddelbart er det eneste kamp jeg har set det fra Bellingham i, så jeg er fortrøstningsfuld. Men vil helt klart holde øje med det.

Ja det også derfor det stod så meget ud for mig, jeg havde aldrig rigtig set noget lignende fra ham før. Han har altid attitude og temperament på banen, det her virkede bare meget mere apatisk fra ham. Men ja, er heller ikke bekymret endnu, men det var da nok til lige at løfte et øjenbryn Ancelotti-style :D

@#7

Og ja, det sgu noget andet. Og at Southgate så går ud og siger, at ja de eksperimenterer lidt fordi det svært for dem at erstatte.... Kalvin-Phillips! Det vildt nok sagt haha.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

5 måneder 1 uge siden #29 af -#7-
​Da Pepe skiftede væk fra os for 7 år siden, i en alder af 34 år til tyrkisk fodbold, der var jeg meget sikker på at vi havde set det sidste til en ellers rigtig dygtig forsvarsspiller, hvad angår europæisk topfodbold. 

Nu står han i en alder af 41(!) år, og som minimum matcher hans makker Ruben Dias’ niveau, i endnu en slutrunde. Jeg sidder med en følelse af at Pepe sikkert stadigvæk kunne spille em hæderlig sæson for Real Madrid. Det er helt vildt synes jeg. 

DC19

5 måneder 1 uge siden #30 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne EM 2024
Pepe var vel banens bedste i begge Portos opgør mod Arsenal. Imponerende ad helvede til.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
5 måneder 1 uge siden #31 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne EM 2024
Pepe er en kæmpe legende og, af mange, undervurderet, fordi hans til tider voldsomme handlinger , har fjernet fokus fra hvor god han egentlig er.
Har lige købt en Porto trøje med ham og har to Real trøjer med ham. Elsker ham simpelthen - han gik altid forrest for os og beskyttede logoet med alt han havde. Grande Kepler/Pepe

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Raul7-2880

5 måneder 1 uge siden #32 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne EM 2024
Er du vimmer nogle sløje afslutninger mbappe har haft her til em...

5 måneder 6 dage siden #33 af elle44
Besvaret af elle44 på emne EM 2024
Er det bare mig, eller er vores spillere bare elendige indtil videre? Vel kun Kroos der har gjort sig positivt bemærket.

5 måneder 6 dage siden #34 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne EM 2024

elle44 post=176553 skrev: Er det bare mig, eller er vores spillere bare elendige indtil videre? Vel kun Kroos der har gjort sig positivt bemærket.

​Carvajal og Güler har også været god. Så det holder altså ikke helt. Mange har jo været også være bænket/skadet.
Sidste redigering: 5 måneder 6 dage siden ved Kiwes.

5 måneder 6 dage siden #35 af elle44
Besvaret af elle44 på emne EM 2024

Kiwes post=176554 skrev:

elle44 post=176553 skrev: Er det bare mig, eller er vores spillere bare elendige indtil videre? Vel kun Kroos der har gjort sig positivt bemærket.

​Carvajal og Güler har også været god. Så det holder altså ikke helt. Mange har jo været også være bænket/skadet.

​Sandt. Men alligevel, jeg synes jo at vores spillere er gode nok til at brænde turneringerne af. Jeg forstår heller ikke helt hvorfor Vini er så dårlig på landsholdet? 

5 måneder 6 dage siden #36 af -#7-
​Man skal nok også have i tankerne at de helt store klubber som Real Madrid, har spillere som spiller mellem 50-60 kampe i en almindelig klubsæson. Og så skal man bagefter til en slutrunde hvor det også forventes at man spiller 90 minutter hver gang. Niveauet kan ikke blive ved med at være tårnhøjt. Jeg er også nervøs for hvor mange skader der kommer i næste sæson. 

DC19

Leveret af Kunena Forum