EM 2024
Men jeg er egentlig enig, det bliver lige rigeligt brok og dårlig attitude til min smag, især når det er overfor dommerne. Lige pt. har Bellingham også et image som en meget moden 20-årig gut, som nærmest ikke kan gøre eller sige noget forkert, og det kan godt bekymre mig, fordi så ved vi også godt hvor hårdt de engelske og spanske medier kommer til at gå til ham, hvis han træder bare lidt ved siden af det image. Parallellerne til Beckham er jo oplagte i den sammenhæng.
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Al-Andaluzz
- Senior bruger
Ramos4 post=176528 skrev: Det var nærmest fra kampens start i går. Meget voldsomt. Men umiddelbart er det eneste kamp jeg har set det fra Bellingham i, så jeg er fortrøstningsfuld. Men vil helt klart holde øje med det.
Ja det også derfor det stod så meget ud for mig, jeg havde aldrig rigtig set noget lignende fra ham før. Han har altid attitude og temperament på banen, det her virkede bare meget mere apatisk fra ham. Men ja, er heller ikke bekymret endnu, men det var da nok til lige at løfte et øjenbryn Ancelotti-style :D
@#7
Og ja, det sgu noget andet. Og at Southgate så går ud og siger, at ja de eksperimenterer lidt fordi det svært for dem at erstatte.... Kalvin-Phillips! Det vildt nok sagt haha.
Nu står han i en alder af 41(!) år, og som minimum matcher hans makker Ruben Dias’ niveau, i endnu en slutrunde. Jeg sidder med en følelse af at Pepe sikkert stadigvæk kunne spille em hæderlig sæson for Real Madrid. Det er helt vildt synes jeg.
DC19
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Har lige købt en Porto trøje med ham og har to Real trøjer med ham. Elsker ham simpelthen - han gik altid forrest for os og beskyttede logoet med alt han havde. Grande Kepler/Pepe
Jeg savner Pepe :(
Sandt. Men alligevel, jeg synes jo at vores spillere er gode nok til at brænde turneringerne af. Jeg forstår heller ikke helt hvorfor Vini er så dårlig på landsholdet?Kiwes post=176554 skrev:
Carvajal og Güler har også været god. Så det holder altså ikke helt. Mange har jo været også være bænket/skadet.elle44 post=176553 skrev: Er det bare mig, eller er vores spillere bare elendige indtil videre? Vel kun Kroos der har gjort sig positivt bemærket.
DC19