EM 2024
Bellingham lider jo af at England spiller som … England.
Har ikke set nok Frankrig til at udtale mig om Tchou, men kan se at Cama ikke har startet endnu.
Landsholdsbold er jo bare en helt anden ting, og der er andre systemer, og trænere der ser andre ting.
Jeg synes ikke man skal lægge den store vægt i det.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Frankrig spiller lige så elendigt som England. Southgate og Deschamps får slet ikke nok ud af det virkelig gode materiale de har til rådighed. Frankrig går efter 1-0, og så trækker de sig ned. De lukrerer sindssygt meget på at stå dybt og smide lange bolde op til Mbappe og Dembele.NadaMás post=176557 skrev: Rüdiger har nu også været fornuftig. Ham og Tah er et vildt makkerpar.
Bellingham lider jo af at England spiller som … England.
Har ikke set nok Frankrig til at udtale mig om Tchou, men kan se at Cama ikke har startet endnu.
Landsholdsbold er jo bare en helt anden ting, og der er andre systemer, og trænere der ser andre ting.
Jeg synes ikke man skal lægge den store vægt i det.
Jeg savner Pepe :(
Han virker ikke til at have farten til at spille på kanten. Det er ikke noget man bare kan træne sig til, det er simpelthen et spørgsmål om genetik, er det ikke?
Kan dog sagtens se ham spille centralt, men det ligner, at der skal gå nogle år før han er klar til det.
Han skal simpelthen skoles, og der er ikke nogen bedre skole end Real Madrids førstehold, hvor han kan træne med de bedste spillere og have den bedste fysiske træner til daglig.
Det er godt at få hype-maskinen i gang om vores spillere. Vi halter godt nok efter sammenlignet med den katalanske propagandamaskine. Der skal bare rettes mere fokus mod en spiller som Brahim Diaz end mod Güler. Og jo Güler har scoret fantastiske mål, men er ret sikker på, at en nøgle til vores succes i den forgange sæson skyldes, at vi skiftede Asensio, der er kendt for sine gode mål (men ellers ikke laver så meget), ud med Diaz, der simpelhen bare gør sit hold bedre med sin intensitet, driblinger og gode afleveringer.
Jeg tror bestemt også planen er at han besætter playmaker-rollen på midten i fremtiden.Fondo_Sur post=176560 skrev: Güler har ikke imponeret. Han er slet ikke klar til at spille for Real Madrid, hvis han nogensinde bliver det.
Han virker ikke til at have farten til at spille på kanten. Det er ikke noget man bare kan træne sig til, det er simpelthen et spørgsmål om genetik, er det ikke?
Kan dog sagtens se ham spille centralt, men det ligner, at der skal gå nogle år før han er klar til det.
Han skal simpelthen skoles, og der er ikke nogen bedre skole end Real Madrids førstehold, hvor han kan træne med de bedste spillere og have den bedste fysiske træner til daglig.
Det er godt at få hype-maskinen i gang om vores spillere. Vi halter godt nok efter sammenlignet med den katalanske propagandamaskine. Der skal bare rettes mere fokus mod en spiller som Brahim Diaz end mod Güler. Og jo Güler har scoret fantastiske mål, men er ret sikker på, at en nøgle til vores succes i den forgange sæson skyldes, at vi skiftede Asensio, der er kendt for sine gode mål (men ellers ikke laver så meget), ud med Diaz, der simpelhen bare gør sit hold bedre med sin intensitet, driblinger og gode afleveringer.
Han gav et interview op til slutrunden, hvor han sagde at han valgte Real, da Perez’ plan var at han på sigt skal erstatte Modric.
Jeg kan rigtig godt lide ham, men han er stadig meget rå. Som du nævner, kommer hans fysiske attributter næppe til at række til at han bliver startende højrekant i fremtiden.
Jeg synes nu både han har imponeret i Real og her til EM. I Real fik han rigtig meget ud af meget lidt spilletid, og det i sig selv siger meget om hans karakter. Her til EM synes jeg han har været en ad Tyrkiets bedst spillende spillere, hvor han eksempelvis også bar den tyrkiske offensiv da han kom ind mod Portugal.
I min bog er der meget mere god end skidt, men du har helt ret i at han endnu ikke er klar.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Det har efterhånden været mange år, hvor mange kampe er blevet afgjort på den her dødsyge og uretfærdige måde. Enten må de løsne lidt på hands-reglerne eller give indirekte frispark eller lignende. Det simpelthen for dumt at se på.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Fuldstændig enig. I de gode gamle dage fik man kun straffe ved forsætlige handlinger. Så slap man for det absurde.Lars1991 post=176564 skrev: Fortjent nok Tyskland går videre, men det så synd for sporten af de ikke har fundet en god måde at håndtere de her hands-regler. Det jo mega anti-klimaks for hele kampen at den skal afgøres af at en spiller får banket bolden op på en hånd, der ikke er i en unaturlig position, på et indlæg der nok ikke var blevet til noget. Man får lige spillets største chance på en relativ ufarlig situation. Fra en xg på.. 0.03(?) til 0.8.
Det har efterhånden været mange år, hvor mange kampe er blevet afgjort på den her dødsyge og uretfærdige måde. Enten må de løsne lidt på hands-reglerne eller give indirekte frispark eller lignende. Det simpelthen for dumt at se på.
Havde Joachim Andersen lavet den klassiske, med at løbe med hænderne gemt bag ryggen, og bolden så havde ramt hans hånd der, var der aldrig blevet dømt straffe, på trods af at hans hænder i den situation jo er i en langt mere unaturlig position. Hands reglerne har i mange år været til grin i fodbold, og det er så ærgerligt at mange kampe skal afgøres på den måde.
DC19
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(