EM 2024
Hvem holder folk herinde egentlig med? Er det tyskerne på grund af Kroos (og Rüdiger), Spanien af åbenlyse årsager, Danmark for patriotismens skyld, eller nogle helt andre? Måske Portugal fordi man er stor fan af Ronaldo, eller franskmændene på grund af deres efterhånden store Real Madrid koloni?
Selv er jeg nok alligevel så meget rød og hvid at jeg ikke kan se mig fri for at drømme om en dansk EM-sejr. Jeg vil fandme også have den oplevelse mine forældre og bedsteforældre havde i '92, hvor jeg da godt nok var født, men lige ung nok til at huske det. Og hvem tror i bliver topscorer ved EM? Mbappe, Ronaldo, Kane eller bliver det favoritten, georgiske Budu Zivzivadze?
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ellers er jeg ligeglad. Selvfølgelig håber jeg vores spillere individuelt klarer sig godt.
Tror faktisk ikke et EM til Danmark kan hidse mig op. Ville blive mere oppe at køre over portugisisk sejr.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Han er heldigvis bænkevarmer nu. For at quote Eminem "you're too old, let go, it's over".Ramos4 post=176497 skrev: Gad godt se Ronaldo brænde igennem en sidste gang og udbygge sin EM-topscorer værdighed.
Ellers er jeg ligeglad. Selvfølgelig håber jeg vores spillere individuelt klarer sig godt.
Tror faktisk ikke et EM til Danmark kan hidse mig op. Ville blive mere oppe at køre over portugisisk sejr.
Hvis du siger det. Han startede inde for få dage siden og scorede to kasser. Men tak for dit input.Dragam post=176499 skrev:
Han er heldigvis bænkevarmer nu. For at quote Eminem "you're too old, let go, it's over".Ramos4 post=176497 skrev: Gad godt se Ronaldo brænde igennem en sidste gang og udbygge sin EM-topscorer værdighed.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
DC19
Men synes de mangler noget flair på bolden. De får en masse bolde på egen halvdel og så løber de (Dembele, Mbappe og Theo) vel bare til de løber ind i en østrisk mur. De mangler en til at tage temperaturen. Og dertil synes jeg de mangler lidt samspil oppe foran. De tager heller selv chancen end at spille den.
Deschamps får godt nok ikke fuld valuta for de kvaliteter holdet har trods en 1-0 føring. Men det siger måske mere om ham.
De vinder nok turneringen alligevel, men spillemæssigt har Spanien og Italien vel vist det bedste af de store.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten fx Rodrygos rolle i truppen, forventningerne til Endrick, Mbappes ankomst.