Sæsonen 25-26
Derudover drømmer jeg om den nok kedeligste opstilling 4-4-2 for vores elskede Real Madrid fra sæsonen 26/27
Med 4-4-2 er min oplevelse at der er god kontrol og balance både når man forsvare, men også når man angriber.
En 4-4-2
Mbappe Bellingham
Mastantuano Tchoumani Valverde Nico Paz
Carreras Huijsen Militao Trent
- Bellingham tilbage som falsk 9’er. Falder ned i banen og spiller med ryggen mod mål, hvilket skaber et bagrum som Mbappe kan søge ind i. Derudover havde debut sæson Bellingham så mange aggressive løb ind i feltet, hvilket udgjorde støreste delen af mange af hans mål den sæson.
- Nico Paz med udgangs punkt i højre når vi forsvare. Men går over i en 10’er roller lige bagved de to angribere, når vi har bolden. Her vil han kunne linke op med Bellingham, når han falder ned i banen og sørger noget et to spil med Paz. Paz har også teknikken til at ligge bolde i dybden til Mbappe. Det område Nico Paz efterlader i højresiden, når vi er på
bolden, udfylder Trent.
- Jeg tro/håber på at i en 4-4-2 kan og vil Tchoumani og Valverde shine og blive et modbydeligt stærkt makkerpar på vores centrale midtbane. Masser af fight, nogle modstanderne slår sig på og masse af km tilbagelagt.
- Mastantuano synes jeg kunne være spændende at prøve af over en periode som venstre fløj. Arbejder hårdt defensivt. Kan linke op med Paz centralt og Mbappe til venstre, samtidig med at han får masser af støtte og løb fra Carreras.
- Huijsen og Trent (hvis skadefri) kan diktere opspillet nede fra, mens Trent udfylder pladsen på højresiden.
Beklager lidt dette lange skriv. Men mine tanker er egentligt at vi i bund og grund ikke behøver et halvt nyt hold til sommer (selvom det følelse lige nu at ingen af dem er RM værdi).
Men et salg af Vini virker uundgåeligt. Ligeglad med om vi får mange penge for ham. Han virker udefra utrolig giftig for vores sammenhold. En Nico Paz retur fra en flot flot sæson for Como (muligvis han også shiner til sommerens VM slutrunde). Derudover nogle vigtige beslutninger til back up pladserne til midterforsvaret. Så kunne det godt fungere.
Der er stadige dygtige reserver på bænken som Endrick, G. Garcia, Güler, Rodrygo, Asencio, Brahim og Camavinga.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Real Madrid afventer et signal fra Vitinha for at tage det første skridt i forhandlingerne.
Spilleren har en mulighed for at forlade klubben ifølge sin kontrakt med Paris Saint-Germain, men det kræver, at han selv meddeler, at der er en klub, som er interesseret i ham.
Vitinha nyder stor anerkendelse internt i Real Madrid.
Handlens værdi kan komme op på omkring 100 millioner euro, hvis man vælger at gå videre med den.
Det er Vitinha, der skal melde ud, at der er en klub, som vil afgive et bud på ham, og at han er indforstået med dette. Hvis det ikke sker, vil der slet ikke være nogen mulighed, på trods af den eksisterende kontraktklausul."
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Der er nogle obstacles..Han spiller i PSG, de lader ikke bare deres spillere gå. Han har kontrakt til 2029.Ramos4 post=193150 skrev: Cadena SER |
"Real Madrid afventer et signal fra Vitinha for at tage det første skridt i forhandlingerne.
Spilleren har en mulighed for at forlade klubben ifølge sin kontrakt med Paris Saint-Germain, men det kræver, at han selv meddeler, at der er en klub, som er interesseret i ham.
Handlens værdi kan komme op på omkring 100 millioner euro, hvis man vælger at gå videre med den.
Det er Vitinha, der skal melde ud, at der er en klub, som vil afgive et bud på ham, og at han er indforstået med dette. Hvis det ikke sker, vil der slet ikke være nogen mulighed, på trods af den eksisterende kontraktklausul."
Men hvis der er en klausul i hans kontrakt om at han kan skifte for et beløb - ellers er det mission impossible
Bellingham er bedst i den rolle du beskriver, i det nuværende setup er det svært at se hvordan han passer bedst ind.Dybbøl post=193149 skrev: Jeg drømmer om en Bellingham fra hans debut sæson. Den “falske 9’er” der lavede så mange mål og assist.
Derudover drømmer jeg om den nok kedeligste opstilling 4-4-2 for vores elskede Real Madrid fra sæsonen 26/27
Med 4-4-2 er min oplevelse at der er god kontrol og balance både når man forsvare, men også når man angriber.
En 4-4-2
Mbappe Bellingham
- Bellingham tilbage som falsk 9’er. Falder ned i banen og spiller med ryggen mod mål, hvilket skaber et bagrum som Mbappe kan søge ind i. Derudover havde debut sæson Bellingham så mange aggressive løb ind i feltet, hvilket udgjorde støreste delen af mange af hans mål den sæson.
- Nico Paz med udgangs punkt i højre når vi forsvare. Men går over i en 10’er roller lige bagved de to angribere, når vi har bolden. Her vil han kunne linke op med Bellingham, når han falder ned i banen og sørger noget et to spil med Paz. Paz har også teknikken til at ligge bolde i dybden til Mbappe. Det område Nico Paz efterlader i højresiden, når vi er på
bolden, udfylder Trent.
- Jeg tro/håber på at i en 4-4-2 kan og vil Tchoumani og Valverde shine og blive et modbydeligt stærkt makkerpar på vores centrale midtbane. Masser af fight, nogle modstanderne slår sig på og masse af km tilbagelagt.
- Mastantuano synes jeg kunne være spændende at prøve af over en periode som venstre fløj. Arbejder hårdt defensivt. Kan linke op med Paz centralt og Mbappe til venstre, samtidig med at han får masser af støtte og løb fra Carreras.
- Huijsen og Trent (hvis skadefri) kan diktere opspillet nede fra, mens Trent udfylder pladsen på højresiden.
Beklager lidt dette lange skriv. Men mine tanker er egentligt at vi i bund og grund ikke behøver et halvt nyt hold til sommer (selvom det følelse lige nu at ingen af dem er RM værdi).
Men et salg af Vini virker uundgåeligt. Ligeglad med om vi får mange penge for ham. Han virker udefra utrolig giftig for vores sammenhold. En Nico Paz retur fra en flot flot sæson for Como (muligvis han også shiner til sommerens VM slutrunde). Derudover nogle vigtige beslutninger til back up pladserne til midterforsvaret. Så kunne det godt fungere.
Der er stadige dygtige reserver på bænken som Endrick, G. Garcia, Güler, Rodrygo, Asencio, Brahim og Camavinga.
Jeg synes dog midtbanen ser for svag ud, der er ikke rigtig en spiller der kan diktere spillet, sætte tempo og guide medspillerne. Det bliver måske, som vi ser nu, for kaotisk og ustruktureret med Valverde og Tchouameni. I min optik bør man sælge Tchouameni og finde en profil der passer bedre ind.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Som de seneste to sæsoner er skredet frem er mine ‘ønsker’ til trup udskiftning bliver vildere og vildere.
Til at starte med mente jeg at vi manglede en 9er. Dernæst en 9er og en erstatning for Kroos. Nu er jeg helt oppe på at vi også mangler en erfaren forsvarsspiller og et systemskifte. Jeg gad godt se en 4-1-2-1-2 med GG og Mbappé på toppen og med Bellingham hængende bag dem. Så er vi nede på kun 2/3 angribere i stedet for de 3/4 vi spiller med nu. Europæisk fodbold er gået væk fra at have en destroyer på den defensive midt men jeg tror vi har brug for en Makelele, Kanté, Casemiro type til at ligge bag Tchouaméni.
Øhm ja. Det er derfor artiklen er interessant jo.mohbar post=193151 skrev:
Der er nogle obstacles..Han spiller i PSG, de lader ikke bare deres spillere gå. Han har kontrakt til 2029.Ramos4 post=193150 skrev: Cadena SER |
Men hvis der er en klausul i hans kontrakt om at han kan skifte for et beløb - ellers er det mission impossible
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Har 3 venstrekanter i truppen, vil bruge højrekant på venstrekanten istedet for... because "reasons"... og iøvrigt vil det begrænse Mastantuano betragteligt at ligge i venstre side, da han er venstrebenet, og ikke specielt hurtig...Dybbøl post=193149 skrev: Jeg drømmer om en Bellingham fra hans debut sæson. Den “falske 9’er” der lavede så mange mål og assist.
En 4-4-2
Mbappe Bellingham
bolden, udfylder Trent.
Og Tchouameni og Valverde som de 2 centrale midtbanespillere fungerer ikke... de er begge alt for ringe på bolden.
Mindes ikke en opstilling jeg har været mere uenig i... det skulle lige være hvis du havde sat Vini på toppen...
Inspireret af en anden tråd, tænker jeg, at den næste træner måske kan være Simeone Inzaghi? Altså, forudsat at man vil beholde visse spillere for enhver pris.
Der er (eftersigende) store ego'er, der ikke gider spille genpres og possesionfodbold, og det var tilsyneladende årsagen til at Xabi Alonso blev fyret.
Inzaghis spillestil er, som jeg husker det, en form for fodbold med defensiv struktur, men hvor de forreste kan vandre frit, og med krydsninger. I betragtning af at vores trup ikke gider spille genpres og ikke har en spillefordeler som Kroos/Modric længere, tænker jeg at Inzaghi kunne være et oplagt valg. Altså, forudsat man vil beholde Vinicius og andre for enhver pris som nævnt.
Inzaghi har kontrakt i Saudi Arabien indtil 2027, men mon ikke han nemt bliver fristet, hvis vi banker på døren. Desuden er Spanien en umanerlig smukkere land end diktaturstaten - og minder om Italien -, så jeg kan godt forestille mig at italieneren vil flytte.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Ramos4 post=193155 skrev:
Øhm ja. Det er derfor artiklen er interessant jo.mohbar post=193151 skrev:
Det vil overraske mig virkelig, hvis Cadena Ser har rapporteret at Vitinha har en klausul, hvor han kan skifte, hvis et bestemt beløb betales.
Fordi frikøbsklausuler er nemlig ULOVLIGE i Frankrig. Så det er 100% sikkert at Vitinha ikke har sådan en. Så kan man have en "en mundtlig aftale", men den er ikke noget værd i praksis. Og da slet ikke i P$G.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Men det er nok en and, desværre.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Ramos4 post=193160 skrev: Jeg tænker der kan være noget om det, siden de rapporterer det.
Men det er nok en and, desværre.
Vi har hørt det så mange gange før så den fælde bør vi ikke hoppe i længere.
Det er ikke muligt at han har en frikøbsklausul i sin kontrakt fordi han er ansat i Frankrig.
Hvis Tchouameni ikke kan varetage den destroyer rolle ala casemiro selv, så har han intet at gøre i vores startopstilling - for han bringer ikke noget andet.Estadio Santiago Bernabéu post=193154 skrev: Jeg er også rimelig enig i at det skal noget så drastisk til.
Som de seneste to sæsoner er skredet frem er mine ‘ønsker’ til trup udskiftning bliver vildere og vildere.
Til at starte med mente jeg at vi manglede en 9er. Dernæst en 9er og en erstatning for Kroos. Nu er jeg helt oppe på at vi også mangler en erfaren forsvarsspiller og et systemskifte. Jeg gad godt se en 4-1-2-1-2 med GG og Mbappé på toppen og med Bellingham hængende bag dem. Så er vi nede på kun 2/3 angribere i stedet for de 3/4 vi spiller med nu. Europæisk fodbold er gået væk fra at have en destroyer på den defensive midt men jeg tror vi har brug for en Makelele, Kanté, Casemiro type til at ligge bag Tchouaméni.