Sæsonen 25-26

2 måneder 1 uge siden #1405 af Estadio Santiago Bernabéu
​Hmm okay. Ja det kan jeg godt se.
Måske lyver Mbappé for at beskytte klubben.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 1 uge siden #1406 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26

Lars1991 post=195073 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=195071 skrev:

Ramos4 post=195067 skrev:

Matamoro post=195065 skrev:

Ramos4 post=195063 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=195058 skrev: ​Mbappé har været ude og afkræfte historien.

​Og alle spillerne var ude at benægte, at nogen var utilfredse med Xabi Alonso.

Spillerne er lige så uærlige som sensations-journalisterne er.
Vi får aldrig et klart svar om noget fra nogen.

Personligt tror jeg meget på det diætisten var ude at sige.

​Det her indkapsler perfekt den post-faktuelle tid hvor alle har deres egne sandheder

​Ikke rigtigt. Der er ingen der modsiger sandheden, for vi kender ikke sandheden.


Igen
Du skriver at der er større sandsynlighed for at Mbappé er en løgner og at Real Madrid behandlede det forkerte knæ end at Mbappé taler sandt og at der var en avis der skulle sælge clicks op til landsholdspausen.


Eller man kan skrive det på den her måde:

Han tror at der er større chance for at Mbappe beskytter sin egen klub imod en stor skandale og stormvejr, end at en normal velinformeret og troværdig avis, der refererer til flere kilder, tager fejl.

Så virker det pludselig mere plausibelt, ikke?


Den "post-faktuelle tid" beskriver et samfund, hvor man viger fra videnskabelig grundantagelser og bare generelt ting der har stor videnskabelig opbakning, for i stedet for at ligge vægt på/tro på ting, som ingen videnskabelig opbakning har.
Det har denne sag selvfølgelig intet at gøre med.

​Bingo bongo.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 3 dage siden #1407 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæsonen 25-26
Forstår godt flere af os er ekstra frustreret/skuffet her til morgen efter et nederlag til os selv, samt Barca tog sejr på en svær udebane. 7 point bagefter med 8 kampe tilbage i ligaen. 

Men vi har ikke skulle vinde dette års mesterskab. Ej heller skal vi have noget med fra CHL. 

Florentino Perez SKAL på arbejde den kommende sommer. Han skal simpelthen se indad. Hvis vi havde vundet la liga eller snuppet trofæet i CHL, havde Perez endnu engang fået et “fripas”. 

Når vi står tilbage uden en eneste pokal denne sommer, håber jeg at alle Madridista mindes Vini’s ekstremt ulækre opførsel overfor klubbens daværende cheftræner. En episode hvor alt efter, nærmest virkede anderledes. Anderledes på en negativ måde. 

Vi taber endnu engang la liga til et Barca hold som var/er i kæmpe økonomisk krise. At Real Madrid med Florentino Perez i spidsen ikke har formået at stikke kniven ind i en ekstremt såret rival er en kæmpe fiasko for mig. 

Kære Florentino Perez. Du havde endelig en koncept træner. Endda en mand af klubben. En ægte madridista. Men du havde ingen tålmodighed. Med lidt ro kunne Xabi være blevet vores svar på Klopp i Liverpool, Sir Alex i Man United eller Pep i Barca. Vi kunne have domineret fodbold Europa. Men du rystede på hånden da dit yndlings barn, Vini ikke kunne styre hans følelser. 

Kære Florentino Perez. I mange år har du været en Don i mine øjne. Men du begynder så småt at famle desværre. 

Hala Madrid
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, AmorMadrid, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 9 timer siden #1408 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
Det er 'sjovt' at kigge på kampen i går fra et trupsammensætnings-synspunkt.

Havde vi købt spillere efter hvad vi har brug for og ikke efter pr.-værdi, så kunne vi have haft et angreb der hed Vinicius - Kane - Olise.

Ancelotti bad eftersigende om Kane.

Man kunne selvfølgelig ikke vide at Olise ville eksplodere på den måde han har, men havde man kigget sig bedre om efter en højrekant i stedet for blindt at stole på at 18-årige Sydamerikanere altid er vejen frem, så kunne vi have haft et ret god angreb.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 8 timer siden #1409 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæsonen 25-26
2 år i streg uden nogen titel. Det gør altså ondt.

Glæder mig til endnu en sommer med forskellige lappeløsninger. Man kunne undre sig over, hvorfor det er vi aldrig har penge. Selv Barca kan nærmest følge med..

Pengene er dog alligevel ikke helt problemet, men som mange kommer ind på trup sammensætningen.

Alt for meget dødvægt skal afhændes. Ceballos, Alaba, enten Fran eller Mendy, formentlig også Carvajal og Camavinga desværre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 8 timer siden #1410 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
Alaba har optaget €20 i lønbudgettet og været dødvægt i to år eller sådan noget.

Der må være penge i kassen til indkøb. Men kender man idioten på toppen korrekt, så køber han nok Olise og forsøger at få ham til at fungere med Vini og Mbappé.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 8 timer siden #1411 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 25-26
​De penge der så er bliver også brugt forkert. Det er ikke meget man har fået for de 170M€ man brugte sidste sommer. Det er både trupsammensætning og scouting af spillerne den er gal med. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 8 timer siden #1412 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 25-26

Ramos4 post=195382 skrev: Det er 'sjovt' at kigge på kampen i går fra et trupsammensætnings-synspunkt.

Havde vi købt spillere efter hvad vi har brug for og ikke efter pr.-værdi, så kunne vi have haft et angreb der hed Vinicius - Kane - Olise.

Ancelotti bad eftersigende om Kane.

Man kunne selvfølgelig ikke vide at Olise ville eksplodere på den måde han har, men havde man kigget sig bedre om efter en højrekant i stedet for blindt at stole på at 18-årige Sydamerikanere altid er vejen frem, så kunne vi have haft et ret god angreb.

​Kane havde givet så meget mening, en fuldgod (næsten) erstatning for Benzema. 

 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 4 uger siden #1413 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæsonen 25-26

El Siete post=195386 skrev:

Ramos4 post=195382 skrev: Det er 'sjovt' at kigge på kampen i går fra et trupsammensætnings-synspunkt.

Havde vi købt spillere efter hvad vi har brug for og ikke efter pr.-værdi, så kunne vi have haft et angreb der hed Vinicius - Kane - Olise.

Ancelotti bad eftersigende om Kane.

Man kunne selvfølgelig ikke vide at Olise ville eksplodere på den måde han har, men havde man kigget sig bedre om efter en højrekant i stedet for blindt at stole på at 18-årige Sydamerikanere altid er vejen frem, så kunne vi have haft et ret god angreb.

​Kane havde givet så meget mening, en fuldgod (næsten) erstatning for Benzema. 


 

​Enig. Fysisk stærk, god afslutter, og også ret godt med teknisk. Han kunne have komplimenteret Mbappe meget bedre end Vini.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 4 uger siden #1414 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 25-26

Madrid1998 post=195404 skrev:

El Siete post=195386 skrev:

Ramos4 post=195382 skrev: Det er 'sjovt' at kigge på kampen i går fra et trupsammensætnings-synspunkt.

Havde vi købt spillere efter hvad vi har brug for og ikke efter pr.-værdi, så kunne vi have haft et angreb der hed Vinicius - Kane - Olise.

Ancelotti bad eftersigende om Kane.

Man kunne selvfølgelig ikke vide at Olise ville eksplodere på den måde han har, men havde man kigget sig bedre om efter en højrekant i stedet for blindt at stole på at 18-årige Sydamerikanere altid er vejen frem, så kunne vi have haft et ret god angreb.

​Kane havde givet så meget mening, en fuldgod (næsten) erstatning for Benzema. 



 

​Enig. Fysisk stærk, god afslutter, og også ret godt med teknisk. Han kunne have komplimenteret Mbappe meget bedre end Vini.

Ja præcis.
​Han var dog 30 og er nu på vej til de 33, så det ville jo ikke ligefrem have været en langtidsløsning, men de rigtig gode 9'ere hænger bare ikke på træerne længere.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 4 uger siden #1415 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
Ind med Enzo og så Deschamps som træner, som det rygtes i dag.

Det kan næsten ikke gå galt.

Galacticos 2.0 aka Madrid Globetrotters.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 4 uger siden #1416 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 25-26

Ramos4 post=195430 skrev: Ind med Enzo og så Deschamps som træner, som det rygtes i dag.

Det kan næsten ikke gå galt.

Galacticos 2.0 aka Madrid Globetrotters.

​Uha. Så håber jeg du er klar på at vinde de næste 8 ud af 10 mesterskaber da. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum