Sæsonen 25-26
- Cristiano7
- Offline
- Platin bruger
-
Det passede også ikke nogle af stjernerne at blive udskiftet mod deres vilje. Xabi bestemte hvem der skulle udskiftes, mens under Arbeloa får Vinicius lov til at blive på banen så meget som muligt.Real HWL post=195812 skrev:
Jelle post=195807 skrev:
Man kan med fordel kigge på målscoren frem for point-antal når man vil analysere kortere perioder. På den korte bane kan man være heldig at målene fordeler sig rigtigt og giver en række knebne sejre, det holder bare ikke særlig godt i længden. Da "alt var godt" var vi næsten præcis ligeså gode/dårlige til at score mål og forsvare som vi er nu. Forskellen er at Barca i "alt var godt" perioden scorede 2,08 mål for hvert de lukkede ind, mens de i "lort til halsen" perioden har scoret 3,28 mål for hvert de lukker ind (til sammenligning er vi gået fra 2,20 til 2,26)Real HWL post=195799 skrev: Den her sæson har været en følelsesmæssig rutsjebane tur. Vi startede sæsonen så flot med en ny træner, en træner som mange af os havde drømt om. Efter el clasico var vi 7 point foran Barca, vi lå nr. 2 i champions league gruppespillet. 13 sejre i 14 kampe, Mbappe var flyvende, alt var godt. Men en fucking udskiftning af Vinicius i clasico ændre alt. Efter kampen kommer Alonso med et kontroversiel statement "Jeg vidste ikke at jeg var kommet hertil for at træne små børn" Resten er historie, nu står vi her 5 måneder senere i lort til halsen. Kæmpe stort tak til Vinicius. Nu bliver han snart belønnet med en klikkelig lønforhøjelse plus 6 år mere. Jeg kunne seriøst græde!!
Xabi havde en plan fra start af, det kunne man tydeligt se på vores spil. Vi lavede måske ikke så mange mål. Men der var et system, og alle skulle arbejde hårdt for at genvinde bolden, helst højt på banen. Det passede bare ikke prinsesserne på hpldet at de skulle løbe og arbejde meget mere for deres løn.
Vinicius jr.’s opførsel under El Clasico er symbolet på denne sæson. At Perez og Real Madrid sætter superstjernerne over træneren.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Der var et før og et efter El Clasico i oktober. Jeg synes at strukturen var ret fantastisk indtil da. Vi pressede højt og Courtois havde meget lidt at lave. Men vi havde stadig svært ved at bryde lave blokke op og scorede ikke meget - det er sandt.Jelle post=195810 skrev:
Helt enig! Jeg synes også det var en fejl at Xabi ikke fik opbakning til at skabe sit projekt. Fortællingen om hvor fantastisk vi var kørende under ham er bare stukket lidt af, og så er det altid godt at bringe nogle tal på bordet :)Ramos4 post=195808 skrev: Vi spillede ikke fantastisk under Xabi, men der var da tydeligt et system i det mindste. Uden nogen reel pre-season vandt vi alligevel 13 af de første 14 kampe og dominerede det første El Clasico.
Ting tager tid. PSG og Bayern er hvor de er fordi de gav deres trænere tid.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Cristiano, Di Maria, Özil.Fondo_Sur post=195806 skrev: Cristiano var fænomenal i de store kampe, men generelt set kunne jeg ikke særlig godt lide ham. Han var en dårlig rollemodel, for nu har vi flere Cristiano’er på holdet, der vil have det hele skal handle om dem. Det synes jeg giver et helt forkert billede af, hvad Real Madrid er.
Vini vil angiveligt vente med at forlænge til efter VM for at vise sig frem for bejlere og maksimere lønnen.
Florentino kunne lave det samme trick som i 2018 og komme af med en besværlig spiller (Ronaldo). Købe en angriber og placere Mbappé på venstre kant. Man har vel lov at drømme. Er med på at franskmanden heller ikke er en engel, men han har en lang kontrakt, så der kommer ikke til at ske noget med ham. Det ville balancere holdet en tand mere.
Der er heldgivis eksempler på spillere, der er blevet hældt ud fordi de forlangte en højere løn end Perez tilbød dem.
Så vi kan da håbe, at Vini og Jay-Z holder fast i de €30m for det tror jeg ikke Florentino går med på, med brasserens form in mente.
Men kryber Vini til korset og sænker sine krav, så forlænger vi med ham, det er jeg ret sikker på.
Så Vini: Please kræv de 30 mil!!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ramos4 post=195814 skrev:
Der var et før og et efter El Clasico i oktober. Jeg synes at strukturen var ret fantastisk indtil da. Vi pressede højt og Courtois havde meget lidt at lave. Men vi havde stadig svært ved at bryde lave blokke op og scorede ikke meget - det er sandt.Jelle post=195810 skrev:
Helt enig! Jeg synes også det var en fejl at Xabi ikke fik opbakning til at skabe sit projekt. Fortællingen om hvor fantastisk vi var kørende under ham er bare stukket lidt af, og så er det altid godt at bringe nogle tal på bordet :)Ramos4 post=195808 skrev: Vi spillede ikke fantastisk under Xabi, men der var da tydeligt et system i det mindste. Uden nogen reel pre-season vandt vi alligevel 13 af de første 14 kampe og dominerede det første El Clasico.
Ting tager tid. PSG og Bayern er hvor de er fordi de gav deres trænere tid.
Ja nemlig. Det giver mening at opdele Xabis periode i klubben i to. Der var perioden op til El Clasico, hvor han var cheftræner, og perioden efter hvor han var assistenttræner. Det gik dårligere som assistent.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lars1991 post=195817 skrev:
Ramos4 post=195814 skrev:
Der var et før og et efter El Clasico i oktober. Jeg synes at strukturen var ret fantastisk indtil da. Vi pressede højt og Courtois havde meget lidt at lave. Men vi havde stadig svært ved at bryde lave blokke op og scorede ikke meget - det er sandt.Jelle post=195810 skrev:
Helt enig! Jeg synes også det var en fejl at Xabi ikke fik opbakning til at skabe sit projekt. Fortællingen om hvor fantastisk vi var kørende under ham er bare stukket lidt af, og så er det altid godt at bringe nogle tal på bordet :)Ramos4 post=195808 skrev: Vi spillede ikke fantastisk under Xabi, men der var da tydeligt et system i det mindste. Uden nogen reel pre-season vandt vi alligevel 13 af de første 14 kampe og dominerede det første El Clasico.
Ting tager tid. PSG og Bayern er hvor de er fordi de gav deres trænere tid.
Ja nemlig. Det giver mening at opdele Xabis periode i klubben i to. Der var perioden op til El Clasico, hvor han var cheftræner, og perioden efter hvor han var assistenttræner. Det gik dårligere som assistent.
Det var vildt at se hvordan alt kollapsede for ham efter El Clasico. Den genkendelige spillestil med aggressivt genpres var nærmest væk fra den ene dag til den anden.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og vildt at spillerne ikke selv kunne se hvor dårligt de pludselig spillede, da de gjorde hvad de ville.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
There is no doubt about it, the announcement will be done at the right moment. @jfelixdiaz
Wuhu
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Man håber nok på at han mod alle odds har et godt VM og så offentliggør man det bagefter.
Men jeg frygter sgu at der aldrig kommer et "godt" øjeblik :D
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- AmorMadrid
- Væk
- Guld bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
