Sæsonen 25-26

1 måned 3 uger siden #1453 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæsonen 25-26

Real HWL post=195812 skrev:

Jelle post=195807 skrev:

Real HWL post=195799 skrev: ​Den her sæson har været en følelsesmæssig rutsjebane tur. Vi startede sæsonen så flot med en ny træner, en træner som mange af os havde drømt om. Efter el clasico var vi 7 point foran Barca, vi lå nr. 2 i champions league gruppespillet. 13 sejre i 14 kampe, Mbappe var flyvende, alt var godt. Men en fucking udskiftning af Vinicius i clasico ændre alt. Efter kampen kommer Alonso med et kontroversiel statement "Jeg vidste ikke at jeg var kommet hertil for at træne små børn" Resten er historie, nu står vi her 5 måneder senere i lort til halsen. Kæmpe stort tak til Vinicius. Nu bliver han snart belønnet med en klikkelig lønforhøjelse plus 6 år mere. Jeg kunne seriøst græde!!



 

​Man kan med fordel kigge på målscoren frem for point-antal når man vil analysere kortere perioder. På den korte bane kan man være heldig at målene fordeler sig rigtigt og giver en række knebne sejre, det holder bare ikke særlig godt i længden. Da "alt var godt" var vi næsten præcis ligeså gode/dårlige til at score mål og forsvare som vi er nu. Forskellen er at Barca i "alt var godt" perioden scorede 2,08 mål for hvert de lukkede ind, mens de i "lort til halsen" perioden har scoret 3,28 mål for hvert de lukker ind (til sammenligning er vi gået fra 2,20 til 2,26)


Xabi havde en plan fra start af, det kunne man tydeligt se på vores spil. Vi lavede måske ikke så mange mål. Men der var et system, og alle skulle arbejde hårdt for at genvinde bolden, helst højt på banen. Det passede bare ikke prinsesserne på hpldet at de skulle løbe og arbejde meget mere for deres løn.

​Det passede også ikke nogle af stjernerne at blive udskiftet mod deres vilje. Xabi bestemte hvem der skulle udskiftes, mens under Arbeloa får Vinicius lov til at blive på banen så meget som muligt. 

Vinicius jr.’s opførsel under El Clasico er symbolet på denne sæson. At Perez og Real Madrid sætter superstjernerne over træneren. 
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Cristiano7.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #1454 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26

Jelle post=195810 skrev:

Ramos4 post=195808 skrev: Vi spillede ikke fantastisk under Xabi, men der var da tydeligt et system i det mindste. Uden nogen reel pre-season vandt vi alligevel 13 af de første 14 kampe og dominerede det første El Clasico.

Ting tager tid. PSG og Bayern er hvor de er fordi de gav deres trænere tid.

​Helt enig! Jeg synes også det var en fejl at Xabi ikke fik opbakning til at skabe sit projekt. Fortællingen om hvor fantastisk vi var kørende under ham er bare stukket lidt af, og så er det altid godt at bringe nogle tal på bordet :)

​Der var et før og et efter El Clasico i oktober. Jeg synes at strukturen var ret fantastisk indtil da. Vi pressede højt og Courtois havde meget lidt at lave. Men vi havde stadig svært ved at bryde lave blokke op og scorede ikke meget - det er sandt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #1455 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26

Fondo_Sur post=195806 skrev: Cristiano var fænomenal i de store kampe, men generelt set kunne jeg ikke særlig godt lide ham. Han var en dårlig rollemodel, for nu har vi flere Cristiano’er på holdet, der vil have det hele skal handle om dem. Det synes jeg giver et helt forkert billede af, hvad Real Madrid er.

Vini vil angiveligt vente med at forlænge til efter VM for at vise sig frem for bejlere og maksimere lønnen.

Florentino kunne lave det samme trick som i 2018 og komme af med en besværlig spiller (Ronaldo). Købe en angriber og placere Mbappé på venstre kant. Man har vel lov at drømme. Er med på at franskmanden heller ikke er en engel, men han har en lang kontrakt, så der kommer ikke til at ske noget med ham. Det ville balancere holdet en tand mere.

​Cristiano, Di Maria, Özil.

Der er heldgivis eksempler på spillere, der er blevet hældt ud fordi de forlangte en højere løn end Perez tilbød dem.

Så vi kan da håbe, at Vini og Jay-Z holder fast i de €30m for det tror jeg ikke Florentino går med på, med brasserens form in mente.
Men kryber Vini til korset og sænker sine krav, så forlænger vi med ham, det er jeg ret sikker på.

Så Vini: Please kræv de 30 mil!!

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #1456 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 25-26
U19 er i øvrigt i Youth League finalen! Altså, det er et mega flex at have top 2 bedste u19 hold i Europa. En hurtig tanke er, at Carvajal stopper til sommer hvor hans kontrakt udløber og Fortea vil konkurrere kraftigt med Trent om den HB. Joan Martinez er også fit for fight og spiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #1457 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 25-26

Ramos4 post=195814 skrev:

Jelle post=195810 skrev:

Ramos4 post=195808 skrev: Vi spillede ikke fantastisk under Xabi, men der var da tydeligt et system i det mindste. Uden nogen reel pre-season vandt vi alligevel 13 af de første 14 kampe og dominerede det første El Clasico.

Ting tager tid. PSG og Bayern er hvor de er fordi de gav deres trænere tid.

​Helt enig! Jeg synes også det var en fejl at Xabi ikke fik opbakning til at skabe sit projekt. Fortællingen om hvor fantastisk vi var kørende under ham er bare stukket lidt af, og så er det altid godt at bringe nogle tal på bordet :)

​Der var et før og et efter El Clasico i oktober. Jeg synes at strukturen var ret fantastisk indtil da. Vi pressede højt og Courtois havde meget lidt at lave. Men vi havde stadig svært ved at bryde lave blokke op og scorede ikke meget - det er sandt.


Ja nemlig. Det giver mening at opdele Xabis periode i klubben i to. Der var perioden op til El Clasico, hvor han var cheftræner, og perioden efter hvor han var assistenttræner. Det gik dårligere som assistent.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #1458 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 25-26

Lars1991 post=195817 skrev:

Ramos4 post=195814 skrev:

Jelle post=195810 skrev:

Ramos4 post=195808 skrev: Vi spillede ikke fantastisk under Xabi, men der var da tydeligt et system i det mindste. Uden nogen reel pre-season vandt vi alligevel 13 af de første 14 kampe og dominerede det første El Clasico.

Ting tager tid. PSG og Bayern er hvor de er fordi de gav deres trænere tid.

​Helt enig! Jeg synes også det var en fejl at Xabi ikke fik opbakning til at skabe sit projekt. Fortællingen om hvor fantastisk vi var kørende under ham er bare stukket lidt af, og så er det altid godt at bringe nogle tal på bordet :)

​Der var et før og et efter El Clasico i oktober. Jeg synes at strukturen var ret fantastisk indtil da. Vi pressede højt og Courtois havde meget lidt at lave. Men vi havde stadig svært ved at bryde lave blokke op og scorede ikke meget - det er sandt.


Ja nemlig. Det giver mening at opdele Xabis periode i klubben i to. Der var perioden op til El Clasico, hvor han var cheftræner, og perioden efter hvor han var assistenttræner. Det gik dårligere som assistent.


Det var vildt at se hvordan alt kollapsede for ham efter El Clasico. Den genkendelige spillestil med aggressivt genpres var nærmest væk fra den ene dag til den anden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #1459 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
Det var helt vildt!

Og vildt at spillerne ikke selv kunne se hvor dårligt de pludselig spillede, da de gjorde hvad de ville.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #1460 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
JUST IN: Both Real Madrid and Vinicius confirm that the contract renewal is a DONE DEAL.

There is no doubt about it, the announcement will be done at the right moment. @jfelixdiaz

Wuhu

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #1461 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 25-26
Kæmpe fucking suk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #1462 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
Spørgsmålet er hvornår "the right moment" kommer, for han spiller af helvede til og hans attitude stinker.

Man håber nok på at han mod alle odds har et godt VM og så offentliggør man det bagefter.

Men jeg frygter sgu at der aldrig kommer et "godt" øjeblik :D

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #1463 af AmorMadrid
Besvaret af AmorMadrid på emne Sæsonen 25-26
En del af mig håber Bernabeu får piftet af ham inden kontraktforlængelsen, for at sende et signal om, at man virkelig ikke ønsker at forlænge med ham. Må indrømme at jeg næsten ikke kan overskue at skulle se på ham de næste mange år. Han dræner min lyst til at se Real Madrids kampe, og jeg har meget svært ved at se, at der skulle komme store forandringer eller forbedringer, så længe man giver ham en central rolle i klubben. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #1464 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 25-26
​Det kommer desværre ikke bag på mig at Perez går den vej. Vini er hermed større end klubben, og Perez har vundet sit sidste store trofæ som præsident for Real Madrid. Så gætter jeg på Arbeloa for lov til at fortsætte som træner så man kan holde Vinicius glad. Rend mig i røven for en lorte nyhed!!!
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Real HWL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum