Sæsonen 25-26
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Psg med Mbappe: de har det svært, der er ikke en god trup harmoni, der er drama i klubben, de vinder ikke CHL.
Psg uden Mbappe: virker mere harmonisk, tydelig strategi i forhold til hvordan de spillet sammen som et HOLD og presser som et hold. Vinder CHl og måske igen i denne sæson.
Real uden Mbappe: virker mere harmonisk i truppen (stadig nogle brodne kar i blandt, men der er noget at arbejde med). Vinder CHL to gange, mindre drama.
Real med Mbappe: to trofæløse sæsoner i streg, meget drama og splittelse, tre trænere på to sæsoner og ren kaos.
Tilfældighed eller ikke?
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er længe siden, jeg har spillet football manager, men da fik spillere også dårligere rating, når man placerede dem på andre positioner end deres foretrukne position.
Higuain og Cristiano spillede heller ikke så godt sammen, men det er endnu værre med Vini og Mbappé. De bliver bare endnu lettere at dække op, når der ikke er en farlig spiller på højrekanten.
Alt i alt giver derouten mening, men samtidigt er det forudroligende, når Enzo sættes i forbindelse med klubben, når det umiddelbart ville være endnu en af disse hovedløse transfers, fordi han som type minder om Bellingham og Güler. Dermed ville man ikke løse noget på midtbanen, men faktisk gøre holdet værre, da det ville skubbe de to på mindre favorable positioner og dermed gør dem dårligere som spillere og holdet dårligere som helhed. En typisk galactico fejl.
Det ville i det tilfælde være bedre at spille med andre, men det er et umuligt udfald i et Florentino ledet hold, hvor navne og egoer skal have mere plads end de trofæer, de ikke vinder. Det er i virkeligheden bare en reflektion af Florentinos eget ego, der fløj som en rumraket efter de der Champions League trofæer. Og hvordan de blev vundet, er en anden historie.
Mbappé har 23 mål på en xG på 22.
Muriqi er på 21 mål med en xG på 15.
Det er en ret vild præstation.
Den eneste der outperformer sin xG mere i Europas største ligaer er Harry Kane.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Muriqi har sgu fortjent det mere.Ramos4 post=195532 skrev: Det er ikke engang sikkert Mbappé bliver topscorer.
Mbappé har 23 mål på en xG på 22.
Muriqi er på 21 mål med en xG på 15.
Det er en ret vild præstation.
Den eneste der outperformer sin xG mere i Europas største ligaer er Harry Kane.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
Prøv og Forstil dig , hvis du i Fm havde købt tre venstre kant spillere og de skulle spille samme position. Den var ikke gået.Fondo_Sur post=195531 skrev: Synes man så mod Mallorca, da Vini var ude, at Mbappé boltrede sig meget godt på venstre side, hvilket jo giver 100% mening, da det er hans position.
Det er længe siden, jeg har spillet football manager, men da fik spillere også dårligere rating, når man placerede dem på andre positioner end deres foretrukne position.
Higuain og Cristiano spillede heller ikke så godt sammen, men det er endnu værre med Vini og Mbappé. De bliver bare endnu lettere at dække op, når der ikke er en farlig spiller på højrekanten.
Alt i alt giver derouten mening, men samtidigt er det forudroligende, når Enzo sættes i forbindelse med klubben, når det umiddelbart ville være endnu en af disse hovedløse transfers, fordi han som type minder om Bellingham og Güler. Dermed ville man ikke løse noget på midtbanen, men faktisk gøre holdet værre, da det ville skubbe de to på mindre favorable positioner og dermed gør dem dårligere som spillere og holdet dårligere som helhed.
Det ville i det tilfælde være bedre at spille med andre, men det er et umuligt udfald i et Florentino ledet hold, hvor navne og egoer skal have mere plads end de trofæer, de ikke vinder. Det er i virkeligheden bare en reflektion af Florentinos eget ego, der fløj som en rumraket efter de der Champions League trofæer. Og hvordan de blev vundet, er en anden historie.
Det er fandme useriøst.
Vi har en trup og en klub, der max kan præstere og tage sig sammen ti gange på en sæson.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Hvis det er rigtigt, så er det da en helt ny side af Perez. Men helt på sin plads at give disse højt lønnede spillere en overhaling efter to skræk sæsoner i streg.
Forstår ikke, hvad det skal gøre godt for, for at være ærlig. Han har kørt meget low maintenance ledelsesstil, så der er intet underligt i at spillerne løber færre meter end modstanderne.Dybbøl post=195794 skrev: Er der nogen af jer som kan bekræfte historien om at Florentino Perez opsøgte spillerne i omklædningsrummet efter nederlaget til Bayern. Her skulle han have bedt Arda Güler om at forlade omklædningsrummet og derefter skulle Perez have talt med “store” ord overfor resten af truppen?
Hvis det er rigtigt, så er det da en helt ny side af Perez. Men helt på sin plads at give disse højt lønnede spillere en overhaling efter to skræk sæsoner i streg.
Er begyndt med at håbe på, at Mourinho vender tilbage. Han har en forfærdelig track-record, men vi har brug for en karakter som ham, der kan sætte prinsesserne på plads.
Men at han skulle have sendt Güler ud og så givet resten en opsang? Det tvivler jeg på. Han har formentlig bare trøstet dem som altid.
Han er den største pleaser i verdenshistorien. Han behandler stjernerne som en gammel bedstefar behandler sine børnebørn.
Der er dælme længe til august.
Jeg synes sæsonen er fløjet afsted. Det gjorde den seneste egentlig også.
Mbappé har allerede spillet to sæsoner her. Jeg husker det som var det igår, at vi var forsvarende CL-vindere og Mbappé blev præsenteret. Jeg var så spændt på at endelig at se Mbappé i hvidt.
Og så har vi bare haft to af de værste sæsoner i mands minde :D
Damn der er længe til næste sæson.
---
Eftersom at vi formentlig må sluge at Vini bliver og at der ikke sker revolutionerende ting, så begynder jeg at blive varm på at hente Rodri. Han kan være styrmanden der sætter skik på midtbanen og tilføjer noget rutine til truppen.
Det er nærmest eneste realistiske tiltag jeg kan se klubben tage til sommer.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
Takket være Perez, den bedste Real præsident nogensinde.Real HWL post=195799 skrev: Den her sæson har været en følelsesmæssig rutsjebane tur. Vi startede sæsonen så flot med en ny træner, en træner som mange af os havde drømt om. Efter el clasico var vi 7 point foran Barca, vi lå nr. 2 i champions league gruppespillet. 13 sejre i 14 kampe, Mbappe var flyvende, alt var godt. Men en fucking udskiftning af Vinicius i clasico ændre alt. Efter kampen kommer Alonso med et kontroversiel statement "Jeg vidste ikke at jeg var kommet hertil for at træne små børn" Resten er historie, nu står vi her 5 måneder senere i lort til halsen. Kæmpe stort tak til Vinicius. Nu bliver han snart belønnet med en klikkelig lønforhøjelse plus 6 år mere. Jeg kunne seriøst græde!!