Sæsonen 25-26
Det handler jo ikke kun om at have spillere i boksen. Det handler også om at have nogle der kan heade den ind. Det kan Gonzalo. Güler og Valverde kan tage alle de løb i feltet de vil, men et højt indlæg når dem jo aldrig.Lars1991 post=187561 skrev: Jeg kan også godt lide Gonazlo, men rolig nu. Han havde altså også meget anonyme kampe i wcc, hvor han blev pakket godt ind. Han er ikke et eller andet hack, der gør at vi pludselig skaber en masse chancer bare fordi han er en "rigtig 9'er". Jeg synes heller ikke han skulle starte i dag, men han bliver en super mulighed senere i kampen, uanset om vi jagter et resultat eller ikke.
Og så synes jeg egentlig at vi har haft nok spillere i boksen de gange vi er kommet over kanterne. Men det også tydeligt at Xabi meget gerne ser at vi også prøver at finde muligheder centralt i banen, noget som Ancelotti slet ikke var interesseret i. Men det har været svært for os i dag, lige på det punkt har Osasuna "vundet" so far.
Gonzalo var fremragende til CWC. Ved ikke hvilken turnering du så :/
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sebberg post=187556 skrev:
Jeg er helt med på, at vi resetter og giver spillerne en ny chance. Med alt hvad det indebærer.Lars1991 post=187536 skrev: Kan vi ikke lige starte på ny herinde og sige ny sæson, nye chancer til spillerne? :D Vini har jo slet ikke været dårlig i den her kamp, men alligevel kommer han på en eller anden måde i negativt fokus herinde.
Men helt ærligt - ikke dårlig? Det er for hurtigt at drage konklusioner, men den her Vini-halvleg er da alt, hvad vi var så trætte af sidste år? Få - hvis ingen - reelle gennembrud. En håndfuld forkerte beslutninger. Én urimeligt ringe afslutning. Og so far virkelig ringe til at spille med en offensiv back - hvilket han dog nok skal lære.
Imens løber Mbappé rundt og sætter den ene mand efter den anden.
Må bare sige jeg ikke forstår det. F.eks. havde Vini et gennembrud i venstre, hvor han lægger den skråt tilbage til Mbappe, som slet ikke rammer bolden rigtigt. Altså, det skulle da lige have været med omvendt fortegn, og så var det blevet nævnt herinde :D
Jeg synes han har været tålmodig, udfordret på de rigtige tidspunkter, og også vist at han godt vil arbejde tilbage i banen. Han mistede lidt tålmodigheden de sidste 10 minutters tid, men det var han ikke den eneste der gjorde. Güler havde også en aflevering det var alt for direkte og Huijsen havde et håbløst skud. Vi mistede lidt køligheden til sidst.
Matamoro post=187564 skrev: Hvis den her kamp var spillet sidste år, så havde Courtois haft tre klasse-redninger allerede. Real Madrid er da allerede et andet hold at se på. Selvfølgelig kan det blive bedre, men der er sket kæmpe forbedringer på kort tid
Haha god pointe :)
Jeg forstår godt din vinkel, men omvendt så fremhæver du også en godkendt aktion (som enhver habil kantspiller kunne have stået for) som eneste/bedste aktion fra Vini i denne halvleg. Og hvis det er niveauet - ja så er han bare ikke verdensklasse længere. Siden december sidste år har han scoret 3 ligamål. Han plejede jo at gøre ting som kun han kunne, og det ser jeg ham bare ikke gøre længere. Han kunne jo lige så godt være en kantspillet for Crystal Palace lige nu.Lars1991 post=187566 skrev:
Sebberg post=187556 skrev:
Jeg er helt med på, at vi resetter og giver spillerne en ny chance. Med alt hvad det indebærer.Lars1991 post=187536 skrev: Kan vi ikke lige starte på ny herinde og sige ny sæson, nye chancer til spillerne? :D Vini har jo slet ikke været dårlig i den her kamp, men alligevel kommer han på en eller anden måde i negativt fokus herinde.
Men helt ærligt - ikke dårlig? Det er for hurtigt at drage konklusioner, men den her Vini-halvleg er da alt, hvad vi var så trætte af sidste år? Få - hvis ingen - reelle gennembrud. En håndfuld forkerte beslutninger. Én urimeligt ringe afslutning. Og so far virkelig ringe til at spille med en offensiv back - hvilket han dog nok skal lære.
Imens løber Mbappé rundt og sætter den ene mand efter den anden.
Må bare sige jeg ikke forstår det. F.eks. havde Vini et gennembrud i venstre, hvor han lægger den skråt tilbage til Mbappe, som slet ikke rammer bolden rigtigt. Altså, det skulle da lige have været med omvendt fortegn, og så var det blevet nævnt herinde :D
Jeg synes han har været tålmodig, udfordret på de rigtige tidspunkter, og også vist at han godt vil arbejde tilbage i banen. Han mistede lidt tålmodigheden de sidste 10 minutters tid, men det var han ikke den eneste der gjorde. Güler havde også en aflevering det var alt for direkte og Huijsen havde et håbløst skud. Vi mistede lidt køligheden til sidst.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Ser absolut ingen lys i, at have tre venstre kant spillere på toppen.
edit: Ham Franco virker ret langsom - især som kantspiller
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024