Sæsonen 25-26

11 måneder 1 uge siden #1009 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 25-26

DeLaRed post=187715 skrev:

El Siete post=187711 skrev:

DeLaRed post=187618 skrev:

Dybbøl post=187616 skrev: ​Og lige spiller Nico Paz en virkelig flot kamp for Como mod Lazio. Assists og mål på direkte frispark. 

​Han er en no-brainer til Bellingham rollen, og evt som alternativ til Guler rollen ogsaa...vildt hvis vi tager 25mio for et salg til Tottenham fremfor selv at hente ham for 25mio, naar vi staar og mangler bredde paa midtbanen.

​Fabrizio Romano skrev igår at Tottenham havde budt 70M for ham, som blev afvist. Vildt nok. Vi kan hente ham tilbage for 10M, hvilket vist fortsat er planen næste sommer. 

​Det kan vi kun hvis der ikke foreligger et bud som Como vil takke ja til, for i så fald skal vi matche det, og derved betale 50% af det samlede beløb, så på 70mio ville det koste Real 35mio at hente ham retur (stadig en meget fair pris for en af de bedste u21 spillere i serie A.

​Romano skriver vi har en tilbagekøbsklausul på 10M i 2026, men at man på anden vis vil kompensere Como. Lad os håbe det passer, men er det mere, går det nok også, han ligner en vi SKAL have tilbage. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #1010 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 25-26
Paz skal jo bare hentes, får helt FOMO af at se ham boltre sig Serie A i endnu en sæson. Glemmer aldrig hans 3-2 mål for os mod Napoli. Lad os håbe, at det hele ender som en Carvajal-historie og ikke som en Hakimi-historie.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, DeLaRed

11 måneder 1 uge siden #1011 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 25-26

Ramos4 post=187718 skrev: Hvis Ceballos smutter håber jeg at Pitarch får chancen. Og at han er god nok selvfølgelig. Det er jo det vigtigste.

Meldingerne går på, at vi leder efter en erstatning såfremt Ceballos smutter. Jeg tænker det giver mening denne sæson, men omvendt bliver det dælme også en packed midtbane, når og såfremt Paz kommer tilbage til sommer.

"packed midtbane"...​Det afhænger af hvordan man forventer Xabi hovedsageligt vil stille op til kampstart iløbet af seasonen. Baseret på hvad vi så under CWC er det pt mest plausibelt at tro at Xabi hælder til en 4-mands midtbane med Bellingham i en offensiv rolle, grunden til vi ikke har set det de seneste 2 kampe er med stor sansynlighed at Xabi ikke mener vi har nogen der kan byde ind med det samme som Bellingham på den offensive midtbane (omend det imo er den bedste plads at spille Brahim i...og netop også derfor at en spiller som Nico Paz ville være interessant som dybde til bredden). I den opstilling ligner Fede og Tchou (sammen med Belligham) pt urørlige spillere, og den sidste brik i pusle spillet er så Guler som har fået en utrolig stor tiltro fra Xabiøs side indtil videre, og som jo i og for sig også er den eneste spiller i truppe der kan byde ind med det han kan.

Så starter vi de fleste kampe med de 4 ovenstående så har vi faktisk kun Camavinga som bredde til hele midtbanen (hvis vi ikke tæller Castilla spillere med), man kan som jeg tidligere gjorde, godt argumentere for at Brahim kan dække den offensive del af midtbanen eller højre side af midtbanen i en mere flad struktur, men derefter er vi ude i Alaba og Franco som nød løsninger, begge ikke et forsøg jeg håber vi kommer ud i over en længere periode (sidst nævnte er naturligvis lidt af et wildcard grundet hans unge alder, men han ligner en spiller der gør sig bedst med udgangspunkt i højre, samt længere fremme på banen, vilket vil sig at han måske ikke naturligt passer ind i den diamant+agtige formation vi så under CWC). Og ikke at se Camavinga's skade historik i øjnene, kan gå hen og blive en meget dyr fejltagelse, især med tanke på at Bellingham potentiel misser 1/4 af La Liga kampene iår, hvilket sætter yderligere pres på de 3 andre midtbane "startere". (Camavinga har siddet ude med Skade over 225 dage de seneste 2 seasoner, det ville være et vidunder hvis han holder sig helt skadesfri hele denne season)

Hvis vi kigger på forsvaret så har vi pt 2 spillere (1-til-1) til alle pladser (nogen af dem faktisk 3) det samme kan vi desværre bare ikke sige om midtbanen, hvor vi kun har 1 decideret midtbane spiller der skal fylde hullerne til 4 pladser.

Og jeg tror Xabi ser præcis det samme problem, derfor han nu forsøger sig med andre taktiske oplæg (hhv Brahim og Franco på højre wing) imens Bellingham er ude, samt at han tester Alaba ud på den dybe del af midtbanen (et forsøg der pt har set meget shaky ud imo...og ser man bort fra hans lave niveau de seneste år, især med bolden i fødderne, så falder og står hans rolle jo også på om hans krop kan holde seaonen ud, eller om han fortsætter tiden på skadeslisten).

Så imo så vil Xabi meget gerne have noget mere dybde på midtbanen, for det er der bredden faktisk er aller tyndest, hvis man går ud fra at Xabi helst vil spille med 4 på midtbanen, som imo pt virker mest plausibelt baseret på de spillere han har givet mest tiltro til, og som også alle i større og mindre grad har bevist på banen at hans tiltro var berretiget.

Donde está la biblioteca?

11 måneder 1 uge siden #1012 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæsonen 25-26
Enig, tror også Xabi hælder til en 4-mands midtbane når alle er klar. Og hvis Rodrygo så også bliver solgt, giver det jo bare endnu mere mening at gå over til det og samtidig hente mere bredde ind.
Tænker det kan rykke hurtigt med Rodrygo næste par dage, hvis City får solgt Savinho eller Liverpool ikke får Isak.
Sidste redigering: 11 måneder 1 uge siden ved NickyMad.

11 måneder 6 dage siden #1013 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
Jeg så det mere til CWC som at Bellingham lå som en offensiv midtbane. Der skal han konkurrere med Franco og Brahim.

Tchouameni er selvskrevet til 6'eren hvor han kan droppe ned i bagkæden. Det er vel kun Alaba der kan forventes at kunne noget af det samme. Det efterlader Valverde og Güler som 8'ere med Camavinga, Pitarch, en ny mand og Nico Paz som backups. Dét er lidt stacked imo. Men det er selvfølgelig ud fra håbet at Thiago Pitarch bliver til noget. Jeg aner ikke noget om ham.

Og det er selvfølgelig en bedre situation, at have god konkurrence om pladserne og eventuelt måtte sie nogen fra - fremfor den modsatte situation, hvor man er for tyndt bemandet.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

11 måneder 6 dage siden #1014 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 25-26

Ramos4 post=187724 skrev: Jeg så det mere til CWC som at Bellingham lå som en offensiv midtbane. Der skal han konkurrere med Franco og Brahim.

Tchouameni er selvskrevet til 6'eren hvor han kan droppe ned i bagkæden. Det er vel kun Alaba der kan forventes at kunne noget af det samme. Det efterlader Valverde og Güler som 8'ere med Camavinga, Pitarch, en ny mand og Nico Paz som backups. Dét er lidt stacked imo. Men det er selvfølgelig ud fra håbet at Thiago Pitarch bliver til noget. Jeg aner ikke noget om ham.

Og det er selvfølgelig en bedre situation, at have god konkurrence om pladserne og eventuelt måtte sie nogen fra - fremfor den modsatte situation, hvor man er for tyndt bemandet.

​Jeg undskylder hvis det bliver lidt for meget navle pilleri, men selvom vi er enige om at Bellingham lå på den offensive midtbane under CWC, så lå han især i de første 2 kampe dybere end hvad vi så sidste season og han omstiller sig meget hurtigere til forsvaret når Real mister bolden, hvor han igen lå meget dybt foran bagkæden, så på den måde er han jo stadig en del af en 4-mands mindtbane i en slags diamant. Og netop fordi vi hverken har set Brahim eller Franco ligge i den rolle de seneste 2 kampe kunne noget tyde på at Xabi ikke mener de har de rigtige kvaliteter til den position, og derfor er det ikke 1-til-1 bredde vi har til den midtbane plads, og kigger vi på de 3 andre pladser på midtbanen, så har vi pt kun Camavinga der kan dække dem naturligt, ellers er vi igen ude i at skulle omstille holdet hvis hhv Brahim, Franco eller måske Trent skal ind i rotationen.

Nu tror jeg ikke Xabi er gift med den opstilling han hovedsageligt kørte med under CWC, men tror det er den han helst vil have sit udgangspunkt i og her er det netop som du siger vigtigt at have 1-2 spillere mere til midtbane bredden (Paz er jo det mest oplagte bud), for uden det, så er vi yderst sårbare på den front.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

11 måneder 5 dage siden #1015 af Ramos4
Hvor skal Franco spille, hvis vi spiller med 4 midtbanefolk og Vini og Mbappé toppen?

Måske vi kommer til at skife mellem 3 og 4 på midten alt efter hvem der starter.

Jeg er faktisk allermest nervøs for, at ingen kan erstatte Tchouameni, hvis han skulle gå i stykker. (Tænk at man skulle ende med at stole så meget på ham).

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 11 måneder 5 dage siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

11 måneder 5 dage siden #1016 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 25-26
Jeg tror at Xabi hælder mere til 4-3-3 opstilling. Det betyder at Franco nok skal få spilletid i højresiden. Men spørgsmålet er hvad der skal ske med Guler når Tchouameni, Valverde og Bellingham er klar.

11 måneder 5 dage siden #1017 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæsonen 25-26
Så skal Franco godt nok til at rykke et par niveauer op meget hurtigt. Jeg kan ikke forestille mig Xabi er så låst til en formation at han vælger at bænke Guler eller Camavinga for den sags skyld for at spille Franco.
Ud fra niveauet her & nu og hvad holdet har brug for, bliver det da helt sikkert Tchouameni, Jude, Valverde og Guler. Så kan man kalde det 4-4-2 eller smide Valverde op på kanten og kalde det 4-3-3.

Sidste redigering: 11 måneder 5 dage siden ved NickyMad.

11 måneder 4 dage siden #1018 af Ramos4
Hjemme mod City. Ude mod Liverpool - igen.

11 måneder 4 dage siden #1019 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 25-26

Matamoro post=187747 skrev: Jeg tror at Xabi hælder mere til 4-3-3 opstilling. Det betyder at Franco nok skal få spilletid i højresiden. Men spørgsmålet er hvad der skal ske med Guler når Tchouameni, Valverde og Bellingham er klar.

​En el banquillo.

11 måneder 4 dage siden #1020 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 25-26
Vi skal ikke sløse ellers kan det hurtigt blive presset.
Top 8 bliver svær.

Leveret af Kunena Forum