Sæsonen 25-26
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Mastantuono’s tur skal nok komme men han skal formentlig først vænne sig til tempoet i den spanske liga, sproget, kulturen i klubben, holdkammeraternes løbemønstre, modstanderne, den spanske presse og det enorme pres der er ved at spille i Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg er klar over, at de i Argentina, snakker en lidt anderledes form for spansk, men jeg tror nu ikke det er nok til, at han skal tilvænne sig sproget i Madrid :DEstadio Santiago Bernabéu post=187512 skrev: Jeg tror personligt på at Arda Güler er langt foran Mastantuono i køen til spilletid hvis Alonso skal vælge mellem de to.
Mastantuono’s tur skal nok komme men han skal formentlig først vænne sig til tempoet i den spanske liga, sproget, kulturen i klubben, holdkammeraternes løbemønstre, modstanderne, den spanske presse og det enorme pres der er ved at spille i Real Madrid.
Jeg savner Pepe :(
Jeg siger ikke det ikke kan blive til 4-3-3, men vi skal også lige se om det udfolder sig sådan på banen eller om det er noget imellem 4-3-3 og 4-4-2, hvor Jude spiller 10’er og Valverde dækker højre side ved at spille CM.
Trent-Militao-Huijsen-Carreras
Tchouameni
Valverde----Güler
Rodrygo---Mbappé
Vini--
Holm post=187516 skrev: Jeg tror på 4-3-3 i dag.
Trent-Militao-Huijsen-Carreras
Tchouameni
Valverde----Güler
Rodrygo---Mbappé
Vini--
Det ligner en meget sandsynlig startopstilling, dog uenig mht Rodrygo. Den plads får Brahim :-)
1 - Selvom jeg ikke ved, om Alonsos sæson bliver succesfuld eller ej mht. vigtige titler, så er jeg rimelig sikker på, at holdet vil spille en "underholdende" spillestil, hvor vi vil dominere spillet og med genpress. Alonsos spillestil er en kombination af genpres og boldbesiddelse, og i betragtning af hvad vi så i sommerturneringen, tror jeg vi fortsætter i samme spor.
2 - Jeg tror også, at Guler nok er den spiller, der vil tage det største spring og få en gennembrudssæson som midtbanespiller. Han ser simpelthen ud til at være vigtigt for Alonso. Muligvis også når Bellingham kommer tilbage. Vi ved at Alonso elsker boldbesiddelse, og vi så hvad der skete i sommerturneringen, og derudover har Arda taget muskelmasse i sommerferien, og det sidste er vigtigt, hvis man skal spille midtbanen.
3 - I løbet af sæsonen tror jeg også, at Real Madrid vil offentliggøre at forlænge vores nuværende trøjesponsor med Fly Emirates. Det bliver uden tvivl en rekord-aftale taget i betragtning af vores popularitet og indflydelse. Det baserer jeg på, at Real Madrid har lavet en række projekter i diktaturstaten og det indikerer kraftigt på en forlængelse, når den nuværende kontrakt slutter til sommer.
4 - Jeg er desuden mere end sikker på, at vi ikke kan bedømme noget som helst om truppens tilstand før efter 10-15 officielle kampe, så jeg vil hverken glæde eller ærgre mig i indledningen af sæsonen.
Spændende ting, der er i vente.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Så syntes jeg af de to midtbanespillere skal være Vini og MbappeMatamoro post=187511 skrev: Det handler ikke om hvorvidt Guler spiller højrekant eller på midten. Det handler om at der er seks pladser i spil og Mbappe, Vinicius, Bellingham, Valverde og Tchouameni er urørlige for Guler. Hvis Mastantuono tager den sjette plads, så er spillet ude for Guler.
Selvfølgelig handler det om at placere spillere og typer efter hvad man gerne vil. Ellers er det kaos
Ellers bliver det spændende at følge Güler, Mastantuono og Pitarch.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
ja fortsætter vini med en dårlige formkurve kunne det godt tænkes han få en af pldserne foran.Ramos4 post=187526 skrev: Ikke meget belønning Gonzalo får for at blive CWC topscorer.
For lige pt så virker Vini sgu ret tom for ideer og nytænkning..