Sæsonen 25-26

10 måneder 2 dage siden #913 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 25-26
Man kan snakke nok så meget om Vini og Rodrygo som Mbappe’s partner, men faktum er og blir nu engang at den bedste angrebs makker til Mbappe vi har i truppen lige nu er Gonzalo, Mbappe ville kunne få sit fortrukket udgangspunkt i Venstre side, og har så en target spiller der både giver ham afleverings muligheder i det lille felt og skaber masser af plads til ham via sine løb. Mbappe har langt mere brug for en Benzema-type end han har for en spiller der optager de rum han er bedst i.

Ikke at der er relevant lige nu, da vi nu engang har de 2 brasilianere, men jeg er slet ikke i tvivl om at Mbappe’s G/As ville være højst med Gonzalo (eller en endnu bedre CF) vs en af de to brasilianere, og at det rent taktisk ville fungere meget bedre for holdet som helhed.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 dage siden #914 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
Det tyder på at det bliver Mbappés Real Madrid. Han er nr. 1 i det her projekt.

Han spiller centralt i banen og det er ham man søger, når der skal afsluttes. Det var tydeligt igår hvordan han er chefen oppe foran. Så må vi se om Vini kan indordne sig og leve med det.

Ift. forsvaret og midtbanen, så er jeg på vippen ift. at forstærke os begge steder. Jeg kan sagtens se fidusen i at hente Konaté og en central midt mere, men omvendt vil det også bare sende Joan Martinez og en Thiago Pitarch længere bagud i køen.

Jeg elsker at Xabi har så tæt et bånd til Castilla og Arbeloa. Vi må simpelthen kunne hive flere spillere op derfra - uden at de skal rundt på lån i det halve af Europa først i øvrigt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991

10 måneder 1 dag siden #915 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Sæsonen 25-26

Ramos4 post=187476 skrev: Det tyder på at det bliver Mbappés Real Madrid. Han er nr. 1 i det her projekt.

Han spiller centralt i banen og det er ham man søger, når der skal afsluttes. Det var tydeligt igår hvordan han er chefen oppe foran. Så må vi se om Vini kan indordne sig og leve med det.

Ift. forsvaret og midtbanen, så er jeg på vippen ift. at forstærke os begge steder. Jeg kan sagtens se fidusen i at hente Konaté og en central midt mere, men omvendt vil det også bare sende Joan Martinez og en Thiago Pitarch længere bagud i køen.

Jeg elsker at Xabi har så tæt et bånd til Castilla og Arbeloa. Vi må simpelthen kunne hive flere spillere op derfra - uden at de skal rundt på lån i det halve af Europa først i øvrigt.

​Helt enig i din antagelse om både Mbappe og det faktum, at vi har nogle gode talenter på spring fra Castilla. Jeg er OK med, at der ikke bliver hentet flere og har det også fint med, at Ceballos er en trupspiller. Ønsker man at bruge Ceballos mere, som det måske ser ud til, fordi vi mangler en som ham af type, så håber jeg man ser på markedet. Men overordnet han jeg ingen kvaler ved at have Ceballosi truppen.

Hvad angår Konate, så kan jeg kun se, at vi har plads til ham, hvis vi sælger Alaba eller Asencio. Liverpool henter formentligt to CB'er, hvor de er ret tyndt besat med gamle VvD og Konate som de bedste. Men så der også langt til de næste. Leoni, som blev bekræftet i går skal nok spilles ind over sæsonen og Guehi kan gå direkte ind eller som 3. valg. Så reelt kigger de nok på at sælge Konate i år for at få nogle penge. Jeg synes dog ikke vi kan eller skal hente ham for vi i såfald få ryddet på i forsvaret. 

Konate er en super spiller, men han er ingen Varane eller Saliba. Han har haft sine skader og ved gud også sine fejl, men en fransk CB er altid godt. Men får vi ham ikke, så det ikke jordens undergang. Der e VM om et år og mon ikke der kommer et talent frem hen over 2026 sæsonen eller man glipper den næste Huijsen for at få Konate. Han er den dårligste CB vi vil have hentet i 5 år hvertfald efter Rudiger, Alaba og Huijsen er mit take og et lidt bold statement. Men Alaba var klasse i første sæson, Rudiger kom som verdens bedste CB og Huijsen ligner the real deal. Så Konate vil også få sit at kæmpe med og mon ikke Yoro er makker til Saliba under VM. 

Konate er ikke et must, men bestemt velkommen, hvis vi får solgt én CB. 

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

10 måneder 1 dag siden #916 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 25-26
Jeg synes ikke at Vinicius har fået nok kredit for hvordan han har taget Xabis idé om genpres til sig. Han var i særklasse den offensivspiller som var mest aggressiv i presspillet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, Kialpe, Estadio Santiago Bernabéu

10 måneder 12 timer siden #917 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 25-26
De er i gang med at installere lys på Bernabéus facade, og det kommer til at se meget fedt ud:

Spol længere frem i videoen for at se det.

Det er prikken over i’et, når det endelig bliver færdigt.
Sidste redigering: 10 måneder 12 timer siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Estadio Santiago Bernabéu

10 måneder 11 timer siden #918 af Estadio Santiago Bernabéu
​Til dem der ikke gider lede er der to tidspunkter I kan spole hen til for at se forskellige effekter:

08:24
18:01

9 måneder 4 uger siden #919 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 25-26
Måske er det bare mig, der været i min egen verden hele sommeren, men er der nogen god forklaring på, hvorfor vores sæson starter så sent ift. de andre? Er det et nyt koncept at sprede kampene ud? Eller er det vores eget ønske?

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 måneder 4 uger siden #920 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæsonen 25-26

Vinícius post=187495 skrev: Måske er det bare mig, der været i min egen verden hele sommeren, men er der nogen god forklaring på, hvorfor vores sæson starter så sent ift. de andre? Er det et nyt koncept at sprede kampene ud? Eller er det vores eget ønske?

​Eget ønske, grundet at forrige sæson først sluttede d. 9/7 (semifinalenederlaget mod PSG i CWC). 
En normal sæson slutter jo i medio maj - Slut maj / Start juni hvis man kommer helt til ChL-finalen. 

Glæder mig sateme til tirsdag!
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

9 måneder 4 uger siden #921 af Matamoro
Jeg tror at Rodrygo og Guler får det svært når Mastantuono først kommer i gang. Han kommer til at sætte sig tungt på den venstrekant, hvilket betyder 4-3-3 formation.

Mon ikke det her bliver once de gala:
Courtois
Trent Militao Huijsen Carreras
Valverde, Tchouameni Bellingham
Mastantuono Mbappe Vinicius

9 måneder 4 uger siden #922 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 25-26

Matamoro post=187499 skrev: Jeg tror at Rodrygo og Guler får det svært når Mastantuono først kommer i gang. Han kommer til at sætte sig tungt på den venstrekant, hvilket betyder 4-3-3 formation.

Courtois

​Så Güler, der har spillet central midt under Alonso, bliver sat på bænken fordi højrekanten Mastantuono slår ham af? 
Jeg vil meget gerne spå om, at der bliver gjort rigtig meget fra Alonsos side for at Güler kommer til at ligge i en rolle som spilfordeler. I hvert fald så længe han fortsætter det fremragende spil som han har vist indtil nu. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Iscold, mohbar, Estadio Santiago Bernabéu

9 måneder 4 uger siden #923 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 25-26

Matamoro post=187499 skrev: Jeg tror at Rodrygo og Guler får det svært når Mastantuono først kommer i gang. Han kommer til at sætte sig tungt på den venstrekant, hvilket betyder 4-3-3 formation.

Courtois

​Rodrygo ja, men Guler skal nok ikke bekymre sig om den højrekant mere. Alonso har længe set det som vi andre har skreget på de to sidste psæsoner: at Guler kompetencer ligger på den centrale midtbane. Og det virker ret tydeligt at Alonso ser tydeligt Arda talenter. Sidste træningskamp råbtie han flere gange på at spillerne skulle give Arda bolden, nok fordi hans spilkoncept fokuserer på hurtige og sikre pasninger fremfor løb med bold.

Er der noget Arda måske skal bekymre sig lidt om så er det hvilken plads/rolle på den centrale midtbane han skal spille når Jude er tilbage igen. Og fortsætter han sin udvikling, så er jeg sikker på Alonso spiller med både Arda og Jude og to i front: Mbappe og Vini. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Iscold, Estadio Santiago Bernabéu, NachoFernández

9 måneder 4 uger siden #924 af Matamoro
Det handler ikke om hvorvidt Guler spiller højrekant eller på midten. Det handler om at der er seks pladser i spil og Mbappe, Vinicius, Bellingham, Valverde og Tchouameni er urørlige for Guler. Hvis Mastantuono tager den sjette plads, så er spillet ude for Guler.

Leveret af Kunena Forum