Sæsonen 26-27
- Siempre fiel
- Væk
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Modric er også væk.
Vi har vel ikke været i nærheden af at hente en central midtbanespiller?
Altså vi forsøger jo slet ikke engang.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg er allerede begyndt at følge dem på sociale medier haha! På kommentarfeltet ser man også “Hala Fulham” skrevet.Lars1991 post=198982 skrev: Det kan være man skulle blive Fulham fan - der er efterhånden mere Real Madrid DNA end på det her hold.
Ramos4 post=198993 skrev: Det er to år siden Kroos stoppede.
Modric er også væk.
Vi har vel ikke været i nærheden af at hente en central midtbanespiller?
Altså vi forsøger jo slet ikke engang.
Bellingham, men han har slet ikke samme egenskaber, omend at han er en klasse spiller.
Men jeg er helt enig med dig i, at det er absurd, at man ikke fra ledelsens side har set, at de 2 var hjertet på holdet, og at det var helt essentielt at de blev erstattet - ihvertfald som minimum 1 af dem.
Forestil jer Mourinhos opførsel, når Barca begynder at trække fra i ligaen.
Fyring. Dyr fratrædelse.
Og hvad så? Hvem ind? Ancelotti?
Bygge et projekt op med en yngre manager? Nej vel.
Alt hvad Perez gør er så kortsigtet og idiotisk.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Siempre fiel
- Væk
- Platin bruger
-
Med Arbeloa som træner, så er det nok en hurtig nedrykning, dog 😬 Jeg forudser at han ikke holder sæsonen udFondo_Sur post=198994 skrev:
Jeg er allerede begyndt at følge dem på sociale medier haha! På kommentarfeltet ser man også “Hala Fulham” skrevet.Lars1991 post=198982 skrev: Det kan være man skulle blive Fulham fan - der er efterhånden mere Real Madrid DNA end på det her hold.
- AmorMadrid
- Væk
- Guld bruger
-
Efter en af de mest miserable sæsoner i nyere tid, stod det klart for de fleste, at det der var allermest behov for, var oprydning i truppen. Vi er endt med at skille os af med Carvajal, Alaba, GG, Fran Garcia, alle vores talenter og Ceballos (og udlånt Mastantuono). Ingen af dem var faste startere sidste sæson, og der er heller ingen af dem der tilsyneladende har spillet nogen stor rolle ift. problemerne internt i truppen. Altså er der reelt set ikke blevet gjort noget som helst ved de største problemer.
Det er lidt vildt, at man kan se så anderledes på det end ledelsen i Real Madrid, specielt når problemerne virker så soleklare.
Jeg turde næsten heller ikke håbe på, at Vini ville forlade klubben, men man nåede alligevel at tro lidt på det. Tænk at spillere som Ramos og Ronaldo blev smidt væk lige så snart de brokkede sig over et kontraktudspil, og så er det Vini af alle spillere, der lykkedes med det show. Jeg kommer aldrig til at forstå, hvad det er, som Perez tydeligvis ser i Vini, og hvordan han kan overse alle de åbenlyse attitude problemer og, i store dele af sæsonen, lave niveau, han bidrager med. Men noget må der jo være, siden han har kunne forhandle sig frem til en så god kontrakt, og så endda i 6(!) år. Seks år mere med hans attitude er næsten til at tude over.
Og så har vi ovenikøbet lavet det største indkøb i historien, og det er den mest flade fornemmelse man sidder med. Jeg glæder mig da til at se ham, mest af alt fordi jeg næsten aldrig har set ham spille en kamp, men mine forventninger til en fronttrio bestående af Vini, Mbappe og Diomande, der alle kan cirka det samme, er godt nok lave.
Tænk at man efter sådan en frygtelig sæson blot har mere af det samme at se frem til. Trist, trist, trist.
Men jeg er godt nok nervøs for, hvordan vi skal spille os ud af et pres, når vores dybeste midtbanespillere hedder Tchouameni og Valverde.
Meget sigende. Håber nogen nær Perez ser med.
I det hele tager en anelse sjovt, at Diomandé-køb og Vini-forlængelse offentliggøres på samme dag.
Det ligner et røgslør.
Læste tidligere at prisen på Rodri er 60m for Barca, og 80m for Real. Troede ikke på det, men det giver måske meget god mening, hvis Perez er løbet fra sit oprindelige bud.
Magen til amatører. Alt så simpelthen så lovende ud fra en uge siden. Jeg troede faktisk på at ledelsen tog udfordringerne seriøst op. Not the case.
Det føles desværre, meget langt fra en klub der er ejet og drevet af medlemmerne, i disse år.
Det er nærmere er Trump’sk enevælde.
Hvorfor skulle Silva overhovedet hentes? Mous efterspørgsel muligvis, men ham betragtes jo ikke som en midtbane, tilsyneladende. Kan godt lide ham som spiller, men han er ikke trupplads vær, med nuværende sammensætning. Man vidste godt på daværende tidspunkt, at Rodri var en mulighed ..
Jeg vil stadig gerne have ryddet op i truppen.
Smid Mendy, Camavinga og Diaz af helvede til.
Der skal indstilles en eller anden mentalitet i truppen. Jeg tror meget mindre på at det lykkedes uden Rodri.
Hvis klubben laver en kovending, og pludselig kigger på Enzo igen ..
Så dedikerer jeg mig selv til GF på fuldtid. Det er sgu også meget sjovere for tiden.
Bouaddi men han er usleben og vi havner i en budkrig med City så han kommer nok et pænt stykke over 100 mioHamid8210 post=198999 skrev: Okay Rodri er tabt - men er der ikke en freaking spiller derude vi kan hente der kan hjælpe vores uduelig midtbane ?!?
Jeg kan i hvert fald allerede se os spille kujonbold bold mod Barcelona og Atletico. Stå dybt og håbe på kontra.Ramos4 post=198996 skrev: Alting peger på katastrofe allerede.
Forestil jer Mourinhos opførsel, når Barca begynder at trække fra i ligaen.
Fyring. Dyr fratrædelse.
Og hvad så? Hvem ind? Ancelotti?
Bygge et projekt op med en yngre manager? Nej vel.
Alt hvad Perez gør er så kortsigtet og idiotisk.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.