Sæsonen 26-27

53 minutter siden #1153 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27

Fondo_Sur post=199039 skrev: @Ramos4

Güler er et vildt talent, men han trives bare ikke så godt med at være længere tilbage på banen? Det er som om, at han ikke har de øjne i nakken, eller de lette ben, der skal til for at rende rundt på det sværeste sted på banen. Men hvis han kunne udvikle den del af sit spil, så har vi ingen problemer, hvad angår den position.

​Nej det er jo det.

Men det er ham og Bernardo der kan. Som de eneste i truppen. Og hvor fanden skal de spille, hvis 140m manden Diomande er på kanten og Jude på 10-eren?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

52 minutter siden #1154 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæsonen 26-27
Fra Olise og Rodri til Diomandé og Bernardo.

Der er lidt lige som at få afvide af forældrende at der var mad derhjemme, når jeg efterspurgte McDonalds. 

Reality just hit

Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

48 minutter siden #1155 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 26-27
Angående Diomandes pris skal vi for en god ordens skyld nævne, at han faktisk ikke er den dyreste spiller i RMs historie, hvis man regner inflationen med :D

Den tanke kan måske være med til at lette presset på ham, selvom jeg er overbevist om at lægterne på Bernabeu kun vil tænke, at han er den dyreste i klubbens historie og måske af den grund kommer med kritik, hvis der kommer en dårlig periode.

38 minutter siden #1156 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæsonen 26-27

Ramos4 post=199035 skrev:

Kasillas post=199033 skrev:

Ramos4 post=199029 skrev:

Dragam post=199027 skrev:

Ramos4 post=199024 skrev: Hvad Rodri så vil i Barcelona er en anden sag.

Ja hans kammerater er der, men vil han ikke vinde flere Champions Leagues?

​Jeg tror ærligt at de kan komme til at vinde rub og stub. De har et langt mere harmonisk hold, og har fået styrket deres svage positioner. Men man ved selvfølgelig ikke, kan være at Gordon osv falder fuldkommen igennem i spanien.

Men det tror jeg så også real madrid kommer til at gøre - altså falder igennem, sådan helt overordnet. Det kommer til at blive en omgang jammerlig fodbold, hvor spillet ikke fungerer, og kampene skal vindes på en enkeltmands præstation - akkurat som forrige 2 sæsoner. Jeg tror vi kommer til at vinde lige præcis 0 trofæer.

​Der er langt op til PSG, Arsenal og Bayern pt.
For både Madrid og Barca.
Ser ikke Rodri alene lukke den afstand. For nogen af os.

​Uenig i at der er "langt op".

Her er oddsene for favoritværdighed i CL: www.oddschecker.com/football/champions-league/winner

Man får pengene 5 gange tilbage for P$G, og så er den 7 for Real Madrid og Barca. Selvfølgelig tager bettingsfirmaer ikke altid ret, men det er et godt pejlemærke for, hvad forventninger er.

​Ligger Barca ikke altid alt for langt oppe på sådanne lister?
De kunne ikke engang slå det Inter-hold der fik klask 5-0 i finalen.

Jeg synes både Barca og Madrid er ret langt fra det PSG, Bayern og Arsenal har vist.
Men omvendt kan alt jo ske på dagen.

Edit: Manchester United er nummer 8 på listen over CL-favoritter på den side der.
Tror ikke jeg behøver sige meget mere. 

Ja, United er nr. 8 på listen med odds på hele 16-20 gange tilbagebetaling. Korrekt.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 35 minutter siden ved Kasillas.

Leveret af Kunena Forum