Sæsonen 26-27

45 minutter siden #1129 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Pt. ser det ud til at Pitarch bliver hevet frem til vinter og skal være frelseren igen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

40 minutter siden #1130 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Sæsonen 26-27
Havde Hujisen 20-% mere selvtillid kunne man smide ham som DM. En lille busqet!
Følgende bruger(e) sagde tak: Mr.Jensen

20 minutter siden #1131 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 26-27
​hvis man har set Frankrig-Spanien VM kampen er det desværre nok den slags vi kommer til at se de kommende classicos - tak Perez

19 minutter siden #1132 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæsonen 26-27
​Tomas Roncero, spansk journalist fra AS og kommentator, der følger Real Madrid tæt er også skuffet over, at Rodri er glippet. Men han uddyber desværre ikke hvorfor Rodri passer taktisk, så man bliver ikke klogere. Han fremhæver blot specifikt at fordi Rodri er (1) spanier, (2) født i Madrid og (3) nylig verdensmester, er han derfor vigtig for Real Madrid.

Jeg er ingen fodboldtaktiker, men jeg mangler fortsat at se argumenter for, hvorfor Rodri passer ind i Real Madrid eller Mourinhos spillesystem.

Og jeg spekulerer også om man fortsat ville argumentere for Rodri, hvis han var franskmand, født i Berlin og ikke var blevet verdensmester? For jeg har bemærket at før VM var det sparsomt med madridistas, der ønskede ham, men efter VM er billedet blevet noget andet.

Har for resten ingen holdning til Rodri.

Edit: Nogle redigeringer.​

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 12 minutter siden ved Kasillas.

18 minutter siden #1133 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæsonen 26-27

El Siete post=199015 skrev:

Bismo post=199012 skrev: Shit jeg gad ikke være Diomande lige nu. Kæmpe pres pga. det prisskilt + Rodri situationen. Han har bare at præstere fra dag et ellers bliver han hade objekt nr. 1 på Bernabeu.

​Men det er jo også lidt synd for ham at det er i dag, af alle dage, handlen bliver offentliggjort. Virkelig dårlig timing for hans vedkommende, for det eneste folk snakker om, er Rodri. 
Men ja, enormt pres, og en pris på 140M efter én god sæson, det bliver ikke nemt. 

​Det er ikke første gang man har set Perez, tage spillere som gidsler i sine sølle PR-stunts.
Rodri er det eneste der fylder i ethvert Diomandé- og Vini-kommentarfelt.
Smoking mirrors.

Men ja, synd for Diomandé, som får en drøm opfyldt som 19-årige, og alle kan kun tale om en anden spiller. Så føler man sig vel en anelse ligegyldig.

Barca tager tre på stribe. De indhenter snart vores ligarekord. Pga. Perez, den fucking klovn. Det er gang på gang. 

Det er lige før, at jeg er villig til at bytte alle seks køb for Rodri.
Cucurella er den eneste, der med absolut sikkerhed, går ind og virkelig forstærker start 11’eren. 
Vi kunne have beholdt Gonzalo for Espí.
Satset på Endrick fremfor Diomandé.
Silva ved jeg stadig ikke hvor skal spille.
Konate siger mig intet.
Dumfries var en god signing, men bevares.

Perez er bare en fucking klovn. 
Han sad med alle kortene, og så fedtspillede han kraftedeme. Han kunne sagtens løbe løbsk med prisen på Diomandé, men gav fornærmende bud på en af verdens bedste spillere. 

Virkelig tragikomisk. 

Håber at se nogle ‘Perez Out’ bannere i Madrid.

Hold kæft hvor må Barca-fansene hygge sig lige nu. Det må sgu være rart, at have en ærkerival, der gang på gang agerer så evnesvagt. Føler de overhovedet at der er en reel konkurrence? Sikkert ikke. De håbede vel også, af Vini forlængede!
Fuld plade.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Mr.Jensen

15 minutter siden #1134 af Ramos4

Kasillas post=199019 skrev: ​Tomas Roncero, spansk journalist fra AS og kommentator, der følger Real Madrid tæt er også skuffet over, at Rodri er glippet. Men han uddyber desværre ikke hvorfor Rodri passer taktisk, så man bliver ikke klogere. Han fremhæver blot specifikt at fordi Rodri er (1) spanier, (2) født i Madrid og (3) nylig verdensmester, er han derfor vigtig for Real Madrid.

Jeg er ingen fodboldtaktiker, men jeg mangler fortsat at se argumenter for, hvorfor Rodri passer ind i Real Madrid eller Mourinhos spillesystem.

Og jeg vil også høre specifikt om man fortsat ville argumentere for Rodri, hvis han var franskmand, født i Berlin og ikke var blevet verdensmester? For jeg har bemærket at før VM var det sparsomt med madridistas, der ønskede ham, men efter VM er billedet blevet noget andet.

​Fair pointe.

Rodri er jo heller ikke ligefrem vant til at spille så direkte som Mourinho gerne vil.
Men som jeg også er lidt inde på i mine andre indlæg, så tror jeg mest af alt vi vi som fans er desperate.
Desperate efter en midtbane-signing. Og så har vi klynget os til Rodri, fordi han er første vedvarende rygte i årevis.

Men enig. Det er ikke fordi han er den der passer bedst eller fordi han er et must. Men han var en mulighed. Og han kunne nemt hentes.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

12 minutter siden #1135 af Ramos4
BREAKING: Rodri’s agent confirms to @ellarguero
that Real Madrid made a VERY GOOD offer to Rodri after the World Cup.

Real Madrid were VERY SERIOUS and did EVERYTHING they could to have Rodri at Real Madrid.

The conversations were VERY positive but Rodri chose another offer and told Real Madrid about it today.

9 minutter siden #1136 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæsonen 26-27

Kasillas post=199019 skrev: ​Tomas Roncero, spansk journalist fra AS og kommentator, der følger Real Madrid tæt er også skuffet over, at Rodri er glippet. Men han uddyber desværre ikke hvorfor Rodri passer taktisk, så man bliver ikke klogere. Han fremhæver blot specifikt at fordi Rodri er (1) spanier, (2) født i Madrid og (3) nylig verdensmester, er han derfor vigtig for Real Madrid.

Og jeg spekulerer også om man fortsat ville argumentere for Rodri, hvis han var franskmand, født i Berlin og ikke var blevet verdensmester? For jeg har bemærket at før VM var det sparsomt med madridistas, der ønskede ham, men efter VM er billedet blevet noget andet.

Edit: Nogle redigeringer.​

Der er da mange, som har argumenteret for, at Rodri ville forstærke real madrid - også INDEN vm. Ja faktisk i en del år.

Han har, imodsætning til tchoumani og valverde, et godt blik for sine medspillere, god teknik, og evner at styre tempoet i en kamp - udover at han er en leder og god i defensiven.

Men ja, hans evner vil komme mere til sin ret hos barcelona, nu når vi har fået mourinho igen, som vil spille beton bold... men det var vi jo mange som håbede IKKE vil være tilfældet. Men når det nu er tilfældet, så forstår jeg godt, at rodri vælger barca istedet for - det havde jeg også gjort, hvis jeg var ham.
Sidste redigering: 7 minutter siden ved Dragam.

6 minutter siden #1137 af Ramos4
Hvad Rodri så vil i Barcelona er en anden sag.

Ja hans kammerater er der, men vil han ikke vinde flere Champions Leagues?

5 minutter siden #1138 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæsonen 26-27

Ramos4 post=199021 skrev:

Og jeg vil også høre specifikt om man fortsat ville argumentere for Rodri, hvis han var franskmand, født i Berlin og ikke var blevet verdensmester? For jeg har bemærket at før VM var det sparsomt med madridistas, der ønskede ham, men efter VM er billedet blevet noget andet.

​Fair pointe.

Rodri er jo heller ikke ligefrem vant til at spille så direkte som Mourinho gerne vil.
Men som jeg også er lidt inde på i mine andre indlæg, så tror jeg mest af alt vi vi som fans er desperate.
Desperate efter en midtbane-signing. Og så har vi klynget os til Rodri, fordi han er første vedvarende rygte i årevis.

Men enig. Det er ikke fordi han er den der passer bedst eller fordi han er et must. Men han var en mulighed. Og han kunne nemt hentes.

Det bekræfter mine anelser om madridistas.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

3 minutter siden #1139 af Ramos4

Kasillas post=199025 skrev:

Ramos4 post=199021 skrev:

​Fair pointe.

Det bekræfter mine anelser om madridistas.

Can you blame them?

Leveret af Kunena Forum