Sæsonen 26-27

1 time 42 minutter siden #1573 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 26-27

Lars1991 post=199635 skrev: ​Som jeg skrev da Mourinho var så godt som sikker, synes jeg faktisk det var et godt valg, og det gav mig lidt håb om Perez faktisk vidste hvad der skulle ske i klubben, selvom han lød som en tosse offentligt. Så det giver mig lidt håb. Men den der følelse der bliver skrevet om positivt her, den kan jeg ikke genkende. Aldrig har jeg glædet mig mindre til Real Madrid. Det også første gang i mange år jeg ikke har gidet at se en eneste pre-season kamp. Ikke mindst på grund af Vini. Der var en der skrev tidligere at man ikke var Vini-hater, bare fordi man kritiserede ham. Og det er rigtigt, man kan (og burde) kritisere ham meget selvom man ikke er en Vini-hater. Men er stadig uenig, for jeg er en kæmpe Vini-hater. Jeg kan næsten ikke klare at skulle se ham spille i Real Madrid, det dræber så meget for mig.

Xabi Alonso var en af mine yndlingsspillere, selvom han var relativt kort tid i klubben. Og som træner var han det store håb som skulle modernisere Real Madrid, hvilket hele verdenen nærmest har skreget på. Jeg synes han startede rigtigt lovende, men man ved da aldrig om hans projekt ville blive godt nok. Der var mange måder hans projekt kunne dø på, og flere af dem kunne man acceptere smerteligt, men at det skulle dø allerede i Oktober fordi en forkælet møgunge ikke kan klare at blive skiftet ud i den kamp hvor vi nærmest peakede og spillede Barcelona (som senere skulle vinde mesterskabet ubesværet) ud af brættet. Jeg kan stadig ikke acceptere det, eller acceptere at der absolut ingen konsekvenser var for Vini. At han tværtimod blev belønnet med både en træner, der satte hele holdet op til ham (og kørte sæsonen i sænk af den grund), og senere en kæmpe lønforhøjelse. Jeg kan næsten ikke klare det :D Så ja, min moral er stadig i graven.

Men nu er det heldigvis blevet en del billigere at se spansk fodbold, for jeg var sgu ikke sikker på jeg havde givet de der 250 kr om måneden for at se med, så nu skal jeg nok tune ind i morgen, og det kan være jeg bliver mindet om at der stadig er mange spillere jeg kan lide på det her hold og få noget af den der varme Siempre taler om tilbage!

​Det er sgu i det mindste ærlig snak

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 time 30 minutter siden #1574 af Estadio Santiago Bernabéu
​Så er vi snart klar til sæsonstart. Jeg er godt nok spændt!!

Nogen der ved om man kan se kampene dagen efter på Disney+ hvis man er forhindret i at se en kamp live?

1 time 22 minutter siden #1575 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27

Estadio Santiago Bernabéu post=199637 skrev: ​Så er vi snart klar til sæsonstart. Jeg er godt nok spændt!!

Nogen der ved om man kan se kampene dagen efter på Disney+ hvis man er forhindret i at se en kamp live?

​Det svarer ikke 100% men jeg så nogle på Twitter brokke sig over at AGF og FCMs kampe var slettet igen en uge efter. Så formentlig ligger de der i kort tid 
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Leveret af Kunena Forum