Sæsonen 26-27

4 uger 7 timer siden #181 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 26-27
Så lad os da få både Hjulmand og Froholdt. To danske krigere på midtbanen.

Så kunne vi få følgende startopstilling:

.................Mbappe............
Bellingham Guler Valverde
......Froholdt ...Hjulmand......
Camavinga Huijsen Asencio Trent
............Courtois.........................

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 6 timer siden #182 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Det ligner at alle City spillere vil væk.

Gvardiol kunne da være oplagt eller hvad?

Bernardo Silva skulle vi have haft til højrekanten for mange år siden. Nu er han for gammel. Samme med Rodri.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 6 timer siden #183 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 26-27

Ramos4 post=196877 skrev: Det ligner at alle City spillere vil væk.

Gvardiol kunne da være oplagt eller hvad?

Bernardo Silva skulle vi have haft til højrekanten for mange år siden. Nu er han for gammel. Samme med Rodri.


Jeg er vild med Gvardiol. Kan vi ikke også nappe Haaland når nu vi er i gang :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 6 timer siden #184 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Medmindre Bernardo ældes som Modric, så er han jo i sin bedste alder.

Tror virkelig hans ro på bolden ville bringe noget.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 6 timer siden #185 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27
​Jeg synes at vi mangler Rodri som type i højere grad end Hjulmand. Mourinho har dog brugt hele sæsonen på at tude over at dommerne var for flinke ved Hjulmand og været chokeret over at han aldrig blev smidt ud. Tja måske det faktisk er lige præcis en type for Mourinho :D 

Jeg ser tanken bag men vi er SÅ febrilske og usikre på midten. Hjulmand er ikke særlig ambitiøs på bolden og han bevæger sig heller ikke meget når holdet har den. Det skulle jo være for at sætte Tchouameni ud selvom Hjulmand er mere flyvsk. 

Vi har brug for en spiller der kan hjælpe med at bygge op nedefra, tage tempoet ud af kritiske perioder i kampene og hjælpe til at vi kan dominere på bolden. Og så mangler vi rigtige ledere. Det er i højere grad Rodri som type end Hjulmand 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 6 timer siden #186 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Jeg tror generelt vi kunne have godt af at ruske lidt op i truppen og rydde ud.

Konkurrence om pladserne ville heller ikke være en dum ting.

På papiret har vi jo nogen gode navne på midtbanen, men i praksis er der noget der ikke klikker.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 4 timer siden #187 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 26-27
​Jeg skal ikke kunne sige om Hjulmand på sigt har niveauet til Real Madrid. Men jeg vil så også sige at dem som bedømmer ham alene ud fra det danske landshold, vil få et chok når man ser ham omgivet af bedre spillere. Han er langt mere rolig på bolden og viser ofte et ganske stort overblik også. Og så er han også gået ind og blevet anfører mere eller mindre med det samme i de sidste to klubber han har været i.

Det er lidt ligesom at bedømme Froholdt ud fra det danske landshold, for nu at blive i det portugisiske eksempel. Han har virkelig været fuldstændig outstanding for Porto, og det skulle undre mig hvis han ikke går direkte ind i motorrummet på en af Europas største klubber indenfor et år eller to. 

Og så kunne jeg heller ikke være mere enig i at hvis Mourinho vil have Hjulmand og ikke Rodri, så ville det satme være dumt at købe spanieren, så er man jo lige vidt. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 1 time siden #188 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæsonen 26-27

Matamoro post=196876 skrev: Så lad os da få både Hjulmand og Froholdt. To danske krigere på midtbanen.

Så kunne vi få følgende startopstilling:

.................Mbappe............
Bellingham Guler Valverde
......Froholdt ...Hjulmand......
Camavinga Huijsen Asencio Trent
............Courtois.........................

​Hvis vi forsætter med mbappe som "9'er", så er vi lige vidt... Hvis mbappe skal være en del af real madrid fremadrettet, så skal det være i en cristiano ronaldo rolle på venstrekanten. Han bringer intet af det som en rigtig angriber skal bringe på 9'er positionen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 1 time siden #189 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 26-27

Ramos4 post=196877 skrev: Det ligner at alle City spillere vil væk.

Gvardiol kunne da være oplagt eller hvad?

Bernardo Silva skulle vi have haft til højrekanten for mange år siden. Nu er han for gammel. Samme med Rodri.

​Gvardiol giver sindsygt meget mening. Masser af PL-erfaring, kan spille flere positioner i forsvaret og kun 24 år. 

Rodri er 11 år yngre end Modric, som man godt lige kunne have brugt en sæson mere, så ældre er han nu ikke :D 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 1 time siden #190 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Rodri har bare været meget skadet. Han ligner en der er ældre.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 1 time siden #191 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 26-27
Og det er mere det han skal vurderes på af klubben, end alderen. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 1 time siden #192 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Synes bare han ser gammel og tung ud. Men det kan bare være sådan han ser ud :D

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum