Sæsonen 26-27
EDIT:
Evt. hente både ham og Rodri i City
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lyder som sådan noget anti real madrid.Ramos4 post=196835 skrev: Enrique Riquelme: “We will decide what we’re going to do in the next 2-3 days.
It will be something EXCITING for the next 15-20 years of the new Real Madrid.” @COPE
-
Okay, nu snakker vi.
Nu fucking snakker vi.
Lesgoooo
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Tror ikke Florentino taber et valg.Ramos4 post=196835 skrev: Enrique Riquelme: “We will decide what we’re going to do in the next 2-3 days.
It will be something EXCITING for the next 15-20 years of the new Real Madrid.” @COPE
-
Okay, nu snakker vi.
Nu fucking snakker vi.
Lesgoooo
Hvor-for?madrid2000 post=196838 skrev:
Tror ikke Florentino taber et valg.Ramos4 post=196835 skrev: Enrique Riquelme: “We will decide what we’re going to do in the next 2-3 days.
-
Okay, nu snakker vi.
Nu fucking snakker vi.
Lesgoooo
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Men vi kommer jo aldrig tilbage til at begejstre og kontrollere med bolden eller skabe et spil som foregår på modstanderens halvdel med den defensive og forsigtige tilgang som han kommer med. Jeg frygter virkelig at spillere som Arda Güler og Endrick får det svært og så er jeg især skeptisk på vores talenters vegne. Jeg synes vi har set nogle virkelig spændende og teknisk dygtige kombinationsspillere som kører på få berøringer og stor bevægelse især i de perioder hvor det er gået bedst. Mourinho er "mig mig mig" og det bliver ikke for Real Madrids fremtids skyld eller en interesse i de unge, hvis han fortsætter nogle af de trods alt positive ting som er sket. Nemlig at vi har fået øjnene op for at der ligger guld i vores ungdom. Men den tror jeg dør fuldkommen med Mourinho.
Det har heller ikke været prangende siden han forlod os. Der har ganske vist været opture men han kommer fra et job, hvor Benfica ligger nr 3 og det er ikke just en forbedring. I Fenerbache var han hele tiden i vælten i medierne og det var ikke fordi det kastede titler af sig. Så var der lidt Conference League guld i Roma men de kom hellere ikke tættere på noget som helst. Så det er ved gud ikke en top træner vi henter. Jeg kan ikke forestille mig at vi får så meget plads i La Liga som sidst han var træner her og materialet synes jeg heller ikke har den samme kvalitet. Typerne er også nogle helt andre. Så jeg tror at det bliver en decideret katastrofe fra start til slut.
Det kan godt være, at han skal tage nogle magtkampe og ender med at sætte nogle ting i gang, men når han er smuttet om 1-3 år, så er det ikke fordi jeg tænker at vi har fuldbyrdet en genopbygning.
Ej ærgerligt flick vidst lige har forlænget, havde været underholdende med en ny mou vs pep duel
NachoFernández post=196840 skrev: Jeg magter faktisk ikke endnu et Mourinho cirkus. Jeg er løbende blevet mere og mere skepisk omkring det. Jeg forstår godt ideen om at få en træner ind med en stram struktur, større krav til spillerne og især at arbejdsbyrden som Alonso ønskede sikkert ikke er fjern for det som Mourinho gerne vil.
Men vi kommer jo aldrig tilbage til at begejstre og kontrollere med bolden eller skabe et spil som foregår på modstanderens halvdel med den defensive og forsigtige tilgang som han kommer med. Jeg frygter virkelig at spillere som Arda Güler og Endrick får det svært og så er jeg især skeptisk på vores talenters vegne. Jeg synes vi har set nogle virkelig spændende og teknisk dygtige kombinationsspillere som kører på få berøringer og stor bevægelse især i de perioder hvor det er gået bedst. Mourinho er "mig mig mig" og det bliver ikke for Real Madrids fremtids skyld eller en interesse i de unge, hvis han fortsætter nogle af de trods alt positive ting som er sket. Nemlig at vi har fået øjnene op for at der ligger guld i vores ungdom. Men den tror jeg dør fuldkommen med Mourinho.
Det har heller ikke været prangende siden han forlod os. Der har ganske vist været opture men han kommer fra et job, hvor Benfica ligger nr 3 og det er ikke just en forbedring. I Fenerbache var han hele tiden i vælten i medierne og det var ikke fordi det kastede titler af sig. Så var der lidt Conference League guld i Roma men de kom hellere ikke tættere på noget som helst. Så det er ved gud ikke en top træner vi henter. Jeg kan ikke forestille mig at vi får så meget plads i La Liga som sidst han var træner her og materialet synes jeg heller ikke har den samme kvalitet. Typerne er også nogle helt andre. Så jeg tror at det bliver en decideret katastrofe fra start til slut.
Det kan godt være, at han skal tage nogle magtkampe og ender med at sætte nogle ting i gang, men når han er smuttet om 1-3 år, så er det ikke fordi jeg tænker at vi har fuldbyrdet en genopbygning.
Det ikke fordi jeg ikke kan forstå dig. Det noget af et skridt ned fra Alonso. Men jeg tror bare han er en nødvendig træner for at få noget kultur ind på det her hold, og tage nogle magtkampe. Og det er derfor et kæmpe skridt op fra Arbeloa, og derfor er jeg faktisk ret begejstret for at få ham ind på holdet, selvom der sikkert kommer en masse pinlige øjeblikke med ham.
Men jeg var/er, ærligt talt, også nået et sted hvor jeg seriøst overvejede om jeg skulle få en ny hobby. Og det egentlig en længere process, hvor jeg ikke har kunne lide den vej fodbolden er gået de seneste mange år, hvor de rige blive rigere, og en masse korrupte forbund og klubber fra top til bund. Og så blandet med det mest usympatiske Real Madrid hold i over 20 år (efter min mening), så var det lige før jeg tænkte "fuck det". Hvis vi f.eks. havde fortsat med Arbeloa, eller fået en eller anden kedelige nikkedukke ind, så havde jeg sgu nok ikke fulgt særligt meget med næste sæson.
Men med en Mourinho ansættelse, så synes jeg nu alligevel Perez har fattet hvad der er galt. Så kan det godt være han beskytter sine børn udadtil, men man ansætter ikke Mourinho hvis man ikke mener der er noget helt galt i truppen.
Men lad os nu se, han er jo heller ikke ansat endnu.
- Mr. Galactico
- Forum begynder
-
Jeg er overbevist om, at nedenstående hold kunne give optimismen tilbage på Bernabeu og bringe Real Madrid i spil til titler igen til den kommende sæson.
Mbappé G. Garcia Olise
(Victor Muñoz) (Endrick) (Brahim Diaz)
Güler Rodri Valverde
(Nico Paz) (Pitarch) (Bellingham)
Carreras Gabriel Huijsen Trent
(F. Garcia) (Asencio) (Rüdiger) (D. Jiménez)
Courtois
(Lunin)
Ind:
Olise (200 mill euro)
Gabriel (100 mill euro)
Rodri (60 mill euro)
Nico Paz (10 mill euro)
Victor Muñoz (8 mill euro)
Ud:
Ceballos
Alaba
Carvajal
Camavinga (40 mill euro)
Tchouameni (60 mill euro)
Vinicius (100 mill euro)
Mastantuono (Udlejes)
I forhold til transfers er PSG det eneste hold som må anses for værende umulige at forhandle med. Bayern, Arsenal og Man City er alle klubber, som kunne være åbne for et salg, hvis spilleren tilkendegiver ønske om en ny udfordring og prisen samtidig er rigtig.
Lad os se, men mon ikke Perez står her efter sommeren også.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
I PSG var det jo ikke ham der bad om at Messi og Neymar også skulle være der og bidrog til at det PSG hold blev hånet. Var det hans skyld at der var det store cirkus? Han er PSG' mest scorende i historien og der var sæsoner med Mbappe, hvor de var mindst lige så gode som nu, men altid mistede det til sidst, bl.a. til os.
I Real Madrid er han offer eller skyldig? Tror det tydeligt for alle, at han var på Team Xabi og var jo på Balon d'Or track i efteråret. Så vælger Valverde og Vini at smide Alonso under bussen. I El Chiringuito har de været ude at forsvare ham. Men så er der hans fight med Pequeno Arbeloa, hans honey moon, hans store smil osv.
Hvor står folk? Det nok ikke sort/hvidt.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
as.com/futbol/videos/solucion-rauliana-para-mbappe-f202605-v/
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Chelsea var reelt den eneste klub i Europa, der ville betale omkring 100 mio. euro for Vini — men det heller ikke realistisk længere efter ansættelsen af Xabi Alonso.Mr. Galactico post=196843 skrev: Til den nye sæson er der selvsagt brug for indkøb til startopstillingen i samtlige kæder. I det centrale forsvar skal vi bruge en rutineret verdensklassespiller, som kan gå direkte ind fra første dag og sikre stabilitet og ro i defensiven. Det samme gør sig gældende på midtbanen, hvor der er brug for en bolderobrende defensiv midtbanespiller, som samtidig kan diktere tempoet i spillet og bevare roen under pres. I angrebet skal vi tilbage til den tid, hvor vi kunne true modstanderne fra både venstre og højre side, som vi gjorde i årene 2014-2018 med Cristiano og Gareth Bale. I de seneste år har angrebsspillet været alt for endimensionelt, da vi har manglet en målfarlig kantspiller i højre side med fart, som kan sætte sin direkte modspiller regelmæssigt.
Jeg er overbevist om, at nedenstående hold kunne give optimismen tilbage på Bernabeu og bringe Real Madrid i spil til titler igen til den kommende sæson.
Mbappé G. Garcia Olise
(Victor Muñoz) (Endrick) (Brahim Diaz)
Güler Rodri Valverde
(Nico Paz) (Pitarch) (Bellingham)
Carreras Gabriel Huijsen Trent
(F. Garcia) (Asencio) (Rüdiger) (D. Jiménez)
Courtois
(Lunin)
Ind:
Olise (200 mill euro)
Gabriel (100 mill euro)
Rodri (60 mill euro)
Nico Paz (10 mill euro)
Victor Muñoz (8 mill euro)
Ud:
Ceballos
Alaba
Carvajal
Camavinga (40 mill euro)
Tchouameni (60 mill euro)
Vinicius (100 mill euro)
Mastantuono (Udlejes)
I forhold til transfers er PSG det eneste hold som må anses for værende umulige at forhandle med. Bayern, Arsenal og Man City er alle klubber, som kunne være åbne for et salg, hvis spilleren tilkendegiver ønske om en ny udfordring og prisen samtidig er rigtig.
Tvivler i øvrigt på, at Mourinho er tilfreds med Trent og Carreras defensive kvaliteter…