Sæsonen 26-27
2 timer 5 minutter siden #937
af Ramos4
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Gonzalo er jo ikke dårlig på hovedet. Og han er meget i boksen, hvis det kræves af ham.
Så jo, vi har erstattet GG med en angriber der er højere. Og formentlig derfor lidt bedre på låget.
Men jeg synes stadig det er vildt at smide sit eget talent væk for så lille en upgrade. Jeg bliver da glad hvis ham Epstein bliver en succes, men da langt fra lige så fedt som at se en ung spansk angriber af egen avl gøre det samme.
Vi har smidt Raúl væk for at hente David Villa. Upgrade, måske. Men der bliver bare mindre og mindre tilknytning til klubben for mit vedkommende.
Men det er nok Perez ligegyldigt, han ved at klubbens fanbase er global.
Hvad fuck skal man gøre som talent i den her klub, for at få chancen?
Det kommer SÅ meget til at bide os selv i røven, at vi ingen gennemgående rygrad har i truppen.
Pt. er anførerne Valverde og Vini :D
Af egen spansk avl har vi Carreras og Asencio, der ikke kommer til at spille.
Så jo, vi har erstattet GG med en angriber der er højere. Og formentlig derfor lidt bedre på låget.
Men jeg synes stadig det er vildt at smide sit eget talent væk for så lille en upgrade. Jeg bliver da glad hvis ham Epstein bliver en succes, men da langt fra lige så fedt som at se en ung spansk angriber af egen avl gøre det samme.
Vi har smidt Raúl væk for at hente David Villa. Upgrade, måske. Men der bliver bare mindre og mindre tilknytning til klubben for mit vedkommende.
Men det er nok Perez ligegyldigt, han ved at klubbens fanbase er global.
Hvad fuck skal man gøre som talent i den her klub, for at få chancen?
Det kommer SÅ meget til at bide os selv i røven, at vi ingen gennemgående rygrad har i truppen.
Pt. er anførerne Valverde og Vini :D
Af egen spansk avl har vi Carreras og Asencio, der ikke kommer til at spille.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1 time 46 minutter siden #938
af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Vildt nok at vi aldrig får Nico Paz og Gonzalo at se igen.
Ingen spaniere fra egen avl i startopstillingen heller.
Jeg vil skide på at Barca har så mange. Det er ikke en konkurrence. Men at vi har INGEN er bare...trist.
Det bliver mere og mere Harlem Globetrotters. Og det skal da nok blive fedt at vinde Champions League igen. Men sjælen er væk.
Ingen spaniere fra egen avl i startopstillingen heller.
Jeg vil skide på at Barca har så mange. Det er ikke en konkurrence. Men at vi har INGEN er bare...trist.
Det bliver mere og mere Harlem Globetrotters. Og det skal da nok blive fedt at vinde Champions League igen. Men sjælen er væk.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
55 minutter siden #939
af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27
Jeg synes det underbygger de bange anelser, som jeg har med Mourinho som ansvarlig for holdets retning og spillestil. Vi siger farvel til en ung angriber fra egne rækker, som har været fremragende når han har fået lov at spille på toppen (og ikke Arbeloas højrekant) og som ikke bare er fantastisk i boksen men også kan løbe dybt, mestrer kombinationsspil og har en kæmpe impact uden bold. Alt det bytter vi med en klart mere begrænset spiller som vel i bund og grund bare er højere. Tilmed sælger vi Gonzalo for peanuts og afgiver al kontrol (en klausul om at matche har intet med kontrol at gøre). Men det er måske det bedste, for så er vi nødt til at købe ham for en milliard når han springer PL i luften og så går der politik i den.
Taktisk siger det alt. En træner uden en offensiv plan og ingen ambitioner med bolden. Derfor skal han bruge en hurtig spiller på hver kant og have et køleskab som plan b, når spillerne ikke selv kan løse det med enkeltmandspræstationer. Derfor kan man ikke bruge en angriber som er god i relationerne og som fungerer godt på et pressende og offensivt hold.
Øv. Endnu et talent som burde blive satset på.
Taktisk siger det alt. En træner uden en offensiv plan og ingen ambitioner med bolden. Derfor skal han bruge en hurtig spiller på hver kant og have et køleskab som plan b, når spillerne ikke selv kan løse det med enkeltmandspræstationer. Derfor kan man ikke bruge en angriber som er god i relationerne og som fungerer godt på et pressende og offensivt hold.
Øv. Endnu et talent som burde blive satset på.