Sæsonen 26-27
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Mon ikke det bare er rygter for at sælge lidt clicks. Det giver ihvertfald ingen mening, hvis det er sandt.El Siete post=198661 skrev: Klubben har angiveligt kontaktet Levante for at købe 21-årige Carlos Espi til 25M, som erstatning for Gonzalo? Øh, hvad er lige planen her? Ville det ikke give mening at købe en erfaren Joselu-type, måske endda hente Oyarzabal?
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så er der svært at se meningen med det …El Siete post=198661 skrev: Klubben har angiveligt kontaktet Levante for at købe 21-årige Carlos Espi til 25M, som erstatning for Gonzalo? Øh, hvad er lige planen her? Ville det ikke give mening at købe en erfaren Joselu-type, måske endda hente Oyarzabal?
I hvert fald sportsligt. Hvis Gonzalo skal erstattes, har det vel været *endnu* en bogføringsfinte.
Espí siger mig intet, men kan se at han har haft en flot sæson. Troede dog klart, at Gonzalo-salget betød at Endrick endegyldigt blev second striker.
Ift. Oyarzabal, tænker jeg han er en for stor profil, til den sekundære rolle.