Sæsonen 26-27

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 timer 7 minutter siden #913 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæsonen 26-27

El Siete post=198661 skrev: ​Klubben har angiveligt kontaktet Levante for at købe 21-årige Carlos Espi til 25M, som erstatning for Gonzalo? Øh, hvad er lige planen her? Ville det ikke give mening at købe en erfaren Joselu-type, måske endda hente Oyarzabal? 

​Mon ikke det bare er rygter for at sælge lidt clicks. Det giver ihvertfald ingen mening, hvis det er sandt. 

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

55 minutter siden #914 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæsonen 26-27

El Siete post=198661 skrev: ​Klubben har angiveligt kontaktet Levante for at købe 21-årige Carlos Espi til 25M, som erstatning for Gonzalo? Øh, hvad er lige planen her? Ville det ikke give mening at købe en erfaren Joselu-type, måske endda hente Oyarzabal? 

​Så er der svært at se meningen med det … 
I hvert fald sportsligt. Hvis Gonzalo skal erstattes, har det vel været *endnu* en bogføringsfinte. 

Espí siger mig intet, men kan se at han har haft en flot sæson. Troede dog klart, at Gonzalo-salget betød at Endrick endegyldigt blev second striker.

Ift. Oyarzabal, tænker jeg han er en for stor profil, til den sekundære rolle.

49 minutter siden #915 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 26-27
Altså han er jo en ægte boksspiller så vidt jeg ved, hovedstødsstærk. Meeeen… Gonzalo var nu fin med hovedet også. Ak.

14 minutter siden #916 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 26-27
​Carlos Espi er en ægte boksspiller på 1,94 m og 87kg. Jeg syntes det giver meget god mening.
Sidste redigering: 11 minutter siden ved Real HWL.

1 minut siden #917 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 26-27
​Der er kun en ting Real Madrid hader mere end spanske spillere, og det er spillere fra vores ungdomsafdeling. Man er jo målløs.

Leveret af Kunena Forum