Sæsonen 26-27

1 time 32 minutter siden #925 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Gonzalo ud for at hente en spiller der er lidt højere?

Ja okay...

Vi skal åbenbart helst ikke have nogen akademi-spillere at kunne glæde os ved.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 time 29 minutter siden #926 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæsonen 26-27
​Hold op det går stærkt ..

Sååå, fire positioner til:

Mbappé
Espí
Endrick
Viní
Rodrygo
Diomandé
Diaz
Bellingham
Arda

Med Rodrygo skadet frem til det nye år, er det kun Diaz og Diomandé der kan aflaste Viní på venstrekanten. Jeg tror derfor ikke umiddelbart, at Diaz bliver solgt nu. Umiddelbart er Endrick ‘taberen’, selvom jeg ikke nødvendigvis tror at han er bag Espí i køen. Specielt da han også kan agere højrekant - der troede/tror jeg dog, at Arda ville være først backup, men omvendt er han en betydeligt anderledes profil til kanten, end Endrick, sammenlignet med Diomandé.
Dertil udlejes Mastantuono måske nu, men han kommer jo tilbage om et år. Herudover virker det til at rigtig mange fans, mig selv inklusiv, meget gerne ville se Paz i trøjen - Også om et år.

og to positioner til:

Rodri
Valverde
Tchouaméni
Bernardo
Camavinga

Jeg kan jo på bunden godt lide Cama, men han er simpelthen for usikker på banen, og nu er det umuligt at se hvor minutterne skal komme fra .. Jeg forestiller mig, at han efterhånden fanger signalerne. Arda er rer beset foran ham i køen for spilletid.

On topic med Espí
Kender ham som sagt ikke, men det lyder om alle omstændigheder som en udemærket idé, at få en targetman ind, som giver nogle andre muligheder. Han kan potentielt blive en fanfavorit, som Joselu blev det, ved at score afgørende mål i døde kampe. Jeg forestillede mig dog ikke, at Gonzalo skulle erstattes - Netop på grund af ovenstående hold sammensætning. Det er virkelig crowded, og han kan vel ikke regne med mange minutter.

Glæder mig til at følge ham!

1 time siden #927 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæsonen 26-27
​Lige for at sætte en sløjfe;
Er det nogensinde gået godt for et hold, hvor syv ud af (antageligvis) 22 markspillere er nye, og aldrig har spillet sammen med resten af holdet?
Det er i runde tal 1/3 spillere der splinternye (antager Diomandé og Rodri). 
Enhver transfer har jo heldigvis en logik bag sig, så det føles ikke Chelsea’sk, men sådan en gruppe kan jo umuligt sammentørnes inden sæsonstart.

18 minutter siden #928 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæsonen 26-27

Fondo_Sur post=198671 skrev:

Madridista02 post=198662 skrev:

El Siete post=198661 skrev: ​Klubben har angiveligt kontaktet Levante for at købe 21-årige Carlos Espi til 25M, som erstatning for Gonzalo? Øh, hvad er lige planen her? Ville det ikke give mening at købe en erfaren Joselu-type, måske endda hente Oyarzabal? 

​Mon ikke det bare er rygter for at sælge lidt clicks. Det giver ihvertfald ingen mening, hvis det er sandt. 

​Sad faktisk selv og tænkte, at vores 9’er position ville være ret tyndt besat, hvis ikke der kom en erstatning for Gonzalo. 

Vi må lige huske, at der skal spilles utrolig mange kampe, og at Endrick primært spillede på højrekanten for Lyon. 

Det føles som en nedgradering, for Gonzalo er en meget komplet angriber. Han kommer til at vise sig flot frem i Premier League. Espí kunne dog også meget vel være undervurderet. For selvom Gonzalo havde en fin fysik, så åbner Espí noget helt andet op angående spillet. 

Det er et godt tegn, at Brighton også har været interessede i Espí, da de er virkelig gode til at scoute.

Tror også, det her betyder, at Vini bliver. Ellers havde klubben jo købt en mere profileret angriber og placeret Mbappé på den famøse venstre side?

​"Tror også, det her betyder, at Vini bliver. Ellers havde klubben jo købt en mere profileret angriber og placeret Mbappé på den famøse venstre side?"

Det tror jeg desværre du har ret i...

Leveret af Kunena Forum