Madrid køber Illarramendi fri
Raul-Madrid skrev: Ps. dårligt argument med at det ikke er dine penge???
Du forstår dog at gøre mit argument til skamme med en syndflod af guldkorn..
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
en.wikipedia.org/wiki/Asier_Illarramendi
Aaaah, jeg har taget et printscreen, men kan ikk uploade.
Nogen der kunne hjælpe med Tumblr?
Har oprettet en bruger, og uploaded det, ved bare ikk hvordan jeg finder linket?
edit:
madridista.dk/index.php/forum/debat/39-s...-traden-ii?start=784
I så det forresten først her ;)
Edit: han er alt for dyr! Bare WOW... Der noget galt i moderne fodbold...
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Vi har 5 U21 spillere nu, Isco, Morata, Carvajal, Nacho og Illarramendi. Plus, Perez har lige bekræftet (stort set) at Jesé rykkes op: Florentino: Youth? We already presented Isco and Carvajal. There will be a promotion that will bring joy to Madridistas. [marca]
Fremtiden er sikret, og fremtiden ser lys ud for Madrid.
- Hierro 2.0
- Ekspert bruger
-
- Fernando Ruiz Hierro
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
baggins skrev: Købet må betyde at Casemiro kommer til at spille på Castilla det meste af sæsonen. Derudover håber jeg at midtbanekonstellation kommer til at hedde Modric-Illarramendi, Alonso-Illarramendi eller Alonso-Illarramendi. For nej, jeg ser ikke den store stjerne Khedira udover i de helt store kampe, som ekstra gardering for forsvaret.
Edit: han er alt for dyr! Bare WOW... Der noget galt i moderne fodbold...
Casemiro er koebt indtil foerste holdet men har endnu ikke faaet et holdnummer. Faktisk interessant hvad der skal ske med ham
Har valgt at takke af på forum!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Steen skrev: Klubben og Perez mener han er det værd, så jeg tænker ikke så meget på prisen. Nu skal han bare levere varen.
Ja ser man sådan på det, så er der jo ingen grund til nogensinde at diskutere eller tvivle på en spillers pris: "Hvis klubben betaler den pris, så må de mene han er det værd og så er der ik så meget at tænke over."
Tjaa, det er såmænd fair nok at se sådan på det, men så ka den vel også tages endnu længere: "Hvis klubben mener han er god nok, så har de sikkert ret og så er der jo egentlig ik så meget at diskutere."
Nuvel, nu er han i hvert fald en realitet. Så må man jo håbe at han ka gøre forskellen - jeg håber det bedste, men frygter det værste..
- Brian_H
- Gæst
-
Vi kan godt forvente et salg af Alonso denne sommer.
Iker
Carvajal-Varane-Ramos-Marcelo
Modric-lllaramendi
Isco-Özil-Ronaldo
Benzema.
Uh la la.
Siempre fiel skrev:
Steen skrev: Klubben og Perez mener han er det værd, så jeg tænker ikke så meget på prisen. Nu skal han bare levere varen.
Ja ser man sådan på det, så er der jo ingen grund til nogensinde at diskutere eller tvivle på en spillers pris: "Hvis klubben betaler den pris, så må de mene han er det værd og så er der ik så meget at tænke over."
Tjaa, det er såmænd fair nok at se sådan på det, men så ka den vel også tages endnu længere: "Hvis klubben mener han er god nok, så har de sikkert ret og så er der jo egentlig ik så meget at diskutere."
Nuvel, nu er han i hvert fald en realitet. Så må man jo håbe at han ka gøre forskellen - jeg håber det bedste, men frygter det værste..
Jeg synes selv at man har betalt alt for meget, men man havde ikke et andet valg, hvis det var ham man skulle have. Perez og Ancelotti ser noget i ham, og ja, så skal man betale det han koster, overpris eller ej.
¡Hasta la Victoria Siempre!