Madrid køber Illarramendi fri

• JanJr
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 uger siden #37 af JanJr
Besvaret af JanJr på emne Madrid køber Illarramendi fri

Brian_H skrev: Illaramendi er nok tiltænkt en plads i startopstillingen, taget i betragtning af hans pris. Alonso har tidligere på sæsonen udtalt at han ikke er helt sikker på om han forlænger med klubben.

Vi kan godt forvente et salg af Alonso denne sommer.

Iker
Carvajal-Varane-Ramos-Marcelo
Modric-lllaramendi
Isco-Özil-Ronaldo
Benzema.

Uh la la.

Du har droppet Yaya og Lahm nu osv?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 uger siden #38 af Sam
Besvaret af Sam på emne Madrid køber Illarramendi fri

REAList skrev: Er der nogen der kan svare på hvordan en 23årig illara kan være med til at spille EM u-21??

Uden at være helt sikker så mener jeg at have læst at hvis man starter en EM kval f.eks som 21 årig så kan man gøre turneringen færdig trods det at man slutter turneringen ældre end 21 år.
Følgende bruger(e) sagde tak: REAList

13 år 2 uger siden #39 af Siempre fiel

Steen skrev:

Siempre fiel skrev:

Steen skrev: Klubben og Perez mener han er det værd, så jeg tænker ikke så meget på prisen. Nu skal han bare levere varen.

Ja ser man sådan på det, så er der jo ingen grund til nogensinde at diskutere eller tvivle på en spillers pris: "Hvis klubben betaler den pris, så må de mene han er det værd og så er der ik så meget at tænke over."

Tjaa, det er såmænd fair nok at se sådan på det, men så ka den vel også tages endnu længere: "Hvis klubben mener han er god nok, så har de sikkert ret og så er der jo egentlig ik så meget at diskutere."

Nuvel, nu er han i hvert fald en realitet. Så må man jo håbe at han ka gøre forskellen - jeg håber det bedste, men frygter det værste..

Jeg synes selv at man har betalt alt for meget, men man havde ikke et andet valg, hvis det var ham man skulle have. Perez og Ancelotti ser noget i ham, og ja, så skal man betale det han koster, overpris eller ej.

Ja altså DÉT ka der ik være 2 meninger om. Hvis man ville ha ham, ham og KUN ham, så må man betale hva han koster og så ka man jo ligesom ik argumentere imod prisen. MEN jeg har så bare en anelse svært ved at se lige hva der gør Illarra til dén eneste, unikke saliggørende spiller, så man bliver nødt til at betale hysteriske 38,8 mio for ham. Sådan ka jeg forstå man gør hvis det er en Bale eller Neymar, men en Illarramendi....har jeg svært ved at se logikken i.

13 år 2 uger siden #40 af baggins

Brian_H skrev: Illaramendi er nok tiltænkt en plads i startopstillingen, taget i betragtning af hans pris. Alonso har tidligere på sæsonen udtalt at han ikke er helt sikker på om han forlænger med klubben.

Iker
Modric-lllaramendi
Isco-Özil-Ronaldo
Benzema.

Uh la la.

Håber ikke at Alonso forlader os, men ellers ser opstillingen fin ud.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

13 år 2 uger siden #41 af Steen
Besvaret af Steen på emne Madrid køber Illarramendi fri

Siempre fiel skrev:

Steen skrev:

Siempre fiel skrev:

Steen skrev: Klubben og Perez mener han er det værd, så jeg tænker ikke så meget på prisen. Nu skal han bare levere varen.

Ja ser man sådan på det, så er der jo ingen grund til nogensinde at diskutere eller tvivle på en spillers pris: "Hvis klubben betaler den pris, så må de mene han er det værd og så er der ik så meget at tænke over."

Tjaa, det er såmænd fair nok at se sådan på det, men så ka den vel også tages endnu længere: "Hvis klubben mener han er god nok, så har de sikkert ret og så er der jo egentlig ik så meget at diskutere."

Nuvel, nu er han i hvert fald en realitet. Så må man jo håbe at han ka gøre forskellen - jeg håber det bedste, men frygter det værste..

Jeg synes selv at man har betalt alt for meget, men man havde ikke et andet valg, hvis det var ham man skulle have. Perez og Ancelotti ser noget i ham, og ja, så skal man betale det han koster, overpris eller ej.

Ja altså DÉT ka der ik være 2 meninger om. Hvis man ville ha ham, ham og KUN ham, så må man betale hva han koster og så ka man jo ligesom ik argumentere imod prisen. MEN jeg har så bare en anelse svært ved at se lige hva der gør Illarra til dén eneste, unikke saliggørende spiller, så man bliver nødt til at betale hysteriske 38,8 mio for ham. Sådan ka jeg forstå man gør hvis det er en Bale eller Neymar, men en Illarramendi....har jeg svært ved at se logikken i.

Der er vi helt enige.. Tænk, han er dyrere end Götze ! Jeg siger bare, at jeg ikke vil gå for meget op i hans pris, da klubben mener at man har investeret fornuftigt :)

13 år 2 uger siden #42 af Mathiaska

Iker
Modric-lllaramendi
Isco-Özil-Ronaldo
Benzema.

Uh la la.

Det kan vi faktisk ingenlunde forvente.

Desuden kan jeg tilføje til dit postulat, at Alonso har udtalt følgende omkring sin fremtid:
"Selvfølgelig er jeg i klubben i næste sæson"
"Retur til PrL? Det kommer ikke til at ske"

Det er nemlig udtalelser jeg er ekstremt glad for.

Jeg håber at Alonso og Illarra skal arbejde tæt sammen, for at forme Illarra til en af verdens bedste CM'er. Hvis han kan bidrage med et lederskab som Alonso, på samme tid med at han leverer de ting han gør i Youtube videoerne på højeste niveau, så bliver han jo alle pengene værd.

Men skal han sidde på bænken og komme ind de sidste 20-30 min gennem hele sæsonen, så synes jeg denne handel er epic fail.

13 år 2 uger siden #43 af mortenj

Iker
Modric-lllaramendi
Isco-Özil-Ronaldo
Benzema.

Uh la la.

Er Modric og Illaramendi ikke samme type spiller eller har jeg misforstået noget? Jeg troede, at Illaramendi konkurrere med Alonso og Modric om pladsen ved siden af Khedira? Eller er jeg helt galt på den?

13 år 2 uger siden #44 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Madrid køber Illarramendi fri

mortenj skrev:

Iker
Modric-lllaramendi
Isco-Özil-Ronaldo
Benzema.

Uh la la.

Er Modric og Illaramendi ikke samme type spiller eller har jeg misforstået noget? Jeg troede, at Illaramendi konkurrere med Alonso og Modric om pladsen ved siden af Khedira? Eller er jeg helt galt på den?

Illarramendi er defensiv midtbane spiller.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 uger siden #45 af Steen
Besvaret af Steen på emne Madrid køber Illarramendi fri
www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actua..._de_Illarramendi.htm

Real Madrid skriver at man har betalt 32 millioner euro for ham, og ikke 38 millioner euro.

EDIT: Og nu på engelsk www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/Actua..._of_Illarramendi.htm

Today, Real Madrid C.F. paid the amount of €32,190,000 to Real Sociedad for the playing rights of Asier Illarramendi. The transaction, as with all transfers of players between Spanish clubs, is subject to the current VAT rate of 21%, which is not an additional cost to Real Madrid C.F, since this amount is tax deductible.

Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved Steen.

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 uger siden #46 af Champen
Besvaret af Champen på emne Madrid køber Illarramendi fri
Jeg er ked af, at vi lige endte med at købe ham, men nu hvor han så er blevet købt, er jeg da kæmpe Illarramendi-fan. Illarra, Illarra, Illarra!

13 år 2 uger siden #47 af Dios
Besvaret af Dios på emne Madrid køber Illarramendi fri
Det er godt nok mange penge, og skal situationen vurderes nu, så er det klart en overpris. Men lad os se hvordan han udvikler sig, og købet er en langtidsløsning, så han skal umiddelbart ikke præstere fra dag 1 af, men over de næste par sæsoner.

Kan det egentlig ikke tænkes, at Ancelotti tænker Barcelona? Forstået på den måde, at Illarra skal have samme funktion som Busquets i Barca, og Alonso eller Modric som Playmakeren á la Xavi's rolle, og Khedira, Modric eller Isco for den sags skyld, som den mest offensive på en 3-mands midtbane?
Har gået og tænkt lidt over tingene, og kan på ingen måder se hvordan Illarra skal være Alonso's efterfølger, for han er på ingen måde samme type spiller, men tilgengæld synes jeg han minder utrolig meget om Busquets. Han vil samtidig være den balance spiller, som vi altid har manglet, da Alonso simpelthen er for svag defensivt og Khedira har fået den frie rolle, som gør at han sjældent er bag Alonso.

Jeg kan vitterligt bare ikke se hvordan satan Ancelotti skal få det puslespil til at gå op. Jeg er godt nok spændt på og se hvilke formationer han vil rode rundt med i de første par kampe af pre-sæsonen, og hvilke spillere der skal spille hvor.

Glæder mig som et lille barn :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 uger siden #48 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Madrid køber Illarramendi fri

Steen skrev: www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actua..._de_Illarramendi.htm

Real Madrid skriver at man har betalt 32 millioner euro for ham, og ikke 38 millioner euro.

EDIT: Og nu på engelsk www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/Actua..._of_Illarramendi.htm

Today, Real Madrid C.F. paid the amount of €32,190,000 to Real Sociedad for the playing rights of Asier Illarramendi. The transaction, as with all transfers of players between Spanish clubs, is subject to the current VAT rate of 21%, which is not an additional cost to Real Madrid C.F, since this amount is tax deductible.

Så er det jo pludselig et røverkøb. Som fundet på gaden!

Leveret af Kunena Forum