Optakt: Pamplona et svært sted at hente point

12 år 7 måneder siden #13 af Real Madrid

-#7- skrev: Hold op hvor har man efterhånden hørt den her plade fra Real Madrid mange gange nu.

Og hvordan er det muligt at Clos Gomez har fået lov til at dømme mere end en enkelt halvleg i La Liga? Han har ikke styr på noget som helst og stanger gule og røde kort ud til højre og venstre. Og overser tilmed det største straffespark der er begået i ligaen i år.

Og selvfølgelig skal Ramos ikke sælges, men han gør det godt nok svært at holde af ham synes jeg.

Savner bare Varane i form, har ikke noget statistik, der bekræfter det, men Varane gjorde i mine øjne Ramos mere rolig i disse dumme situationer. Håber faktisk man sætter Nacho ind, han har den ro over sig, jeg gerne så minimum en af vores forsvarsspiller har.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #14 af asp3200
Osasuna.dk :)

Ramos skriger jo ligefrem at han vil sælges. Klaphat.

Så undgå dog at mose frem, så osasunas spillere kan filme.

Man må håbe på uafgjort så vi ikke taber point mod Barcelona på denne bane. Tyndt tyndt.

12 år 7 måneder siden #15 af Siempre fiel
Ovenikøbet er der vel overhovedet ikke frispark ved Ramos' første gule kort. Og det andet gule er tilmed oz uhyrligt tyndt. men det er self mangel på situationsfornemmelse at han overhovedet ender i en situation hvor en helt umulig dommer får chancen for at vifte et gult kort efter ham når han allerede har ét.

Og så er jeg helt på linje med El Juan i kritikken af Osasuna - den måde hvorpå de får lov på på mest usympatisk manér at helt drastisk forkorte kampens effektive spilletid er jo grinagtig - og det er HVÉR GANG vi ser det!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, MMM

12 år 7 måneder siden #16 af -#7-

Real Madrid skrev: Savner bare Varane i form, har ikke noget statistik, der bekræfter det, men Varane gjorde i mine øjne Ramos mere rolig i disse dumme situationer. Håber faktisk man sætter Nacho ind, han har den ro over sig, jeg gerne så minimum en af vores forsvarsspiller har.

Det er muligt, men vi kan vel også godt blive enige om at en 19-20-årig knægt ikke skal være babysitter for 27-årige viceanfører Ramos.

Man sidder sommetider og tænker at Ramos kun fortsat spiller i Real Madrid fordi han er Florentinos mand og fordi han er spanier. Sådan forholder det sig ganske sikkert ikke, men det er da utroligt at en mand med den rutine ikke kan styre sig.

EDIT: Og jeg vil godt gå med til at det røde kort var meget tyndt, men som siempre fiel ganske rigtigt pointerer så giver han også magttossen til Clos Gomez chancen for at stange det røde kort ud. Man sidder med en fornemmelse af at en gennemrutineret spiller som Alonso aldrig var havnet i sådan en situation med et gult kort.

DC19
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved -#7-.

12 år 7 måneder siden #17 af Sahinovic
Væk med Ramos til sommer!

Han er simpelthen så uansvarlig, og er så træt af det, bag ud 2-0 også gøre han sådan noget.

Florentino Pérez

12 år 7 måneder siden #18 af Real Madrid
Lopez -2
Carvajal - 3
Ramos - 1
Pepe - 4
Marcelo - 2
Alonso - 3
Modric - 2
Isco - 3
Bale - 2
Ronaldo - 2
Benzema - 2

Nacho - 3
Di Maria - 1
Jesé - UB

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #19 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Pamplona et svært sted at hente point
Skræmmende at både Alonso og Nacho gør det bedre i midterforsvaret end Pepe og Ramos.

Skidt dommerpræstation, men det bør ikke være en undskyldning.

12 år 7 måneder siden #20 af Bismo
Osasuna er officielt det mest usympatiske hold i Spanien. Føj for den lede!

Fint nok med et point kampens forløb taget i betragtning. Så må Barca og Atletico også meget gerne smide point.

12 år 7 måneder siden #21 af Lars1991
Elendig dommer, men sådan er det. Vi var ikke gode nok i anden havleg til at holde i bolden. Synd vi ikke får lagt et bedre pres. Så må vi håbe at Barca smider point i aften.

Karaktere:
Lopez - 2
Carvajal - 3
Ramos - 1
Pepe - 5
Marcelo - 2
Alonso - 3
Modric - 3
Isco - 3
Bale - 2
Ronaldo - 2
Benzema - 1

Nacho - 3
Di Maria - 1
Jesé - 3

12 år 7 måneder siden #22 af madrid2000

Lars1991 skrev: Elendig dommer, men sådan er det. Vi var ikke gode nok i anden havleg til at holde i bolden. Synd vi ikke får lagt et bedre pres. Så må vi håbe at Barca smider point i aften.

Karaktere:
Lopez - 2
Carvajal - 3
Ramos - 1
Pepe - 5
Marcelo - 2
Alonso - 3
Modric - 3
Isco - 3
Bale - 2
Ronaldo - 2
Benzema - 1

Nacho - 3
Di Maria - 1
Jesé - 3

Hvorfor skal Benzema og Di Maria have 1, men Ronaldo og Bale 2?

• Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #23 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Optakt: Pamplona et svært sted at hente point
Kan Ronaldo ikke snart komme sig over sin humørsyge..? Der er da ikke noget mere trist at se på end det ego rende rundt og tude mens han skyder efter månen. Så forstår jeg heller ikke hvordan det skulle hjælpe kampen at sætte endnu en surmulende egotripper i di Maria på banen.

Kollektivt igen et kollaps når det virkeligt gælder. Hvis jeg spørger herinde er svaret nok enstemmigt at det ikke kan have noget med vores absolutte stjernes humørsvingninger at gøre. Det kan jo umuligt smitte af på holdet :)

12 år 7 måneder siden #24 af MMM
Er der nogen, der har en god teori, der kan forklare hvorfor Ramos har spillet 115 oder so landskampe for Spanien uden at få et eneste rødt kort, når nu han bryder alle rekorder af den art i Madrid?
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved MMM.

Leveret af Kunena Forum