Optakt: Pamplona et svært sted at hente point

12 år 7 måneder siden #49 af Dios

BBB skrev:

asp3200 skrev: Jeg har ikke mere snor overfor klovnen, af sted til England. Så køb Martinez selvom han er nede form mæssigt. Pepe, varane, nacho, Martinez og så pensioneres Pepe snart.

Du vil simpelthen bygge et hold på de fire spillere, hvor den ene har et ødelagt knæ, og har været ude i over et halvt år (on/off), den anden snart skal "pensioneres" og vi så står tilbage med to spillere, som knap nærmer sig 40 La Liga kampe til sammen. Ja, det bliver godt nok spændende, når vi skal møde hold som Bayern, Arsenal, City eller PSG fremover, for de to unge gutter får ikke et ben til jorden i de dueller.

Slet

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #50 af asp3200

BBB skrev:

asp3200 skrev: Jeg har ikke mere snor overfor klovnen, af sted til England. Så køb Martinez selvom han er nede form mæssigt. Pepe, varane, nacho, Martinez og så pensioneres Pepe snart.

Du vil simpelthen bygge et hold på de fire spillere, hvor den ene har et ødelagt knæ, og har været ude i over et halvt år (on/off), den anden snart skal "pensioneres" og vi så står tilbage med to spillere, som knap nærmer sig 40 La Liga kampe til sammen. Ja, det bliver godt nok spændende, når vi skal møde hold som Bayern, Arsenal, City eller PSG fremover, for de to unge gutter får ikke et ben til jorden i de dueller.

Jeg ville holde Pepe 1-2 sæsoner og sende Ramos ad helvedes til. Min tålmodighed over for ham er opbrugt. Så mange gule og røde kort, grænsen er nået. Nacho har en god fremtid og Martinez er en kommende topspiller, dog ikke på niveau p.t.

12 år 7 måneder siden #51 af Siempre Madrid
Forza Ramos. Han er ind i mellem en stor idiot, men han er på godt og ondt en af verdens bedste forsvarere.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Roesen7, Sam, rezamadridista, Jaken, MMM, Siempre fiel

12 år 7 måneder siden #52 af pm
Ja forrige år måske, i år fortjener han en god lang juleferie og en skideballe.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

12 år 7 måneder siden #53 af Lars1991

madrid2000 skrev:

Lars1991 skrev: Elendig dommer, men sådan er det. Vi var ikke gode nok i anden havleg til at holde i bolden. Synd vi ikke får lagt et bedre pres. Så må vi håbe at Barca smider point i aften.

Karaktere:
Lopez - 2
Carvajal - 3
Ramos - 1
Pepe - 5
Marcelo - 2
Alonso - 3
Modric - 3
Isco - 3
Bale - 2
Ronaldo - 2
Benzema - 1

Nacho - 3
Di Maria - 1
Jesé - 3

Hvorfor skal Benzema og Di Maria have 1, men Ronaldo og Bale 2?

Havde ikke set dette spørgsmål før nu :)

Men simpelthen fordi jeg synes Benzema og Di Maria ødelagde offensiven. Bale var der bare ikke og Ronaldo synes jeg var tæt på et par gange plus hans oplæg til Isco hvor han sætter et par stykker.

Og så fortjener Isco også en 4'er egentlig. Assist og mål. Plus det burde have blevet til en assist mer hvis Ronaldo ikke brænder den giga chance.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Lars1991.

12 år 7 måneder siden #54 af Dios

Lars1991 skrev:

madrid2000 skrev:

Lars1991 skrev: Elendig dommer, men sådan er det. Vi var ikke gode nok i anden havleg til at holde i bolden. Synd vi ikke får lagt et bedre pres. Så må vi håbe at Barca smider point i aften.

Karaktere:
Lopez - 2
Carvajal - 3
Ramos - 1
Pepe - 5
Marcelo - 2
Alonso - 3
Modric - 3
Isco - 3
Bale - 2
Ronaldo - 2
Benzema - 1

Nacho - 3
Di Maria - 1
Jesé - 3

Hvorfor skal Benzema og Di Maria have 1, men Ronaldo og Bale 2?

Havde ikke set dette spørgsmål før nu :)

Men simpelthen fordi jeg synes Benzema og Di Maria ødelagde offensiven. Bale var der bare ikke og Ronaldo synes jeg var tæt på et par gange plus hans oplæg til Isco hvor han sætter et par stykker.

Og så fortjener Isco også en 4'er egentlig. Assist og mål. Plus det burde have blevet til en assist mer hvis Ronaldo ikke brænder den giga chance.

Det sjove her er, at Benzema var manden bag begge angreb du nævner ;) Først til Ronaldo's kæmpe afbrænder, og her efter afleveringen til Isco, som fantastisk ligger den pænt videre.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 7 måneder siden #55 af Lars1991
Det rigtig at Benzema lægger den til Isco som lægger den videre med hælen til Ronaldo. Men ved Iscos mål er det altså Ronaldo der tager et par mand før han lægger den til Isco som afslutter fremragende. Er jeg reeet sikker på.

12 år 7 måneder siden #56 af Jaken
Jeg synes det er hårdt, at kræve et salg af Ramos på baggrund af lige gårsdagens kamp. Han spillede efter min mening en fin 1. halvleg op sin udvisning, hvor han ad flere omgange demonstrerede sin fysiske overlegenhed, fart og boldkontrol. Ikke ét af de 2 gule kort var retfærdigt givet ud, som jeg ser det.

Jovist, han har ikke spillet sit livs halvsæson, men kommentarer som "Ramos må gerne sælges" og "Væk med Ramos" finder jeg dybt overdrevne, forhastede og respektløse overfor både hans talent, dedikation og historie i klubben. Det er på ingen måde den mest hensigtsmæssige løsning, når man har at gøre med en spiller, der er inde i en knap så fantastisk formkurve.
Ramos har, som alle andre spillere (og mennesker generelt for den sags skyld), behov for tillid og opbakning, og når andre spillere med betydeligt længere perioder med underpræstationer kan nyde godt af støtte, damn it om vi så ikke også kan give en spiller som Sergio Ramos med 9 år i klubben samme "luksus".

Hvis holdets anfører og viceanfører begge bliver solgt til sommer, må jeg sidde tilbage og ryste skamfuldt på hovedet over klubbens nederdrægtige opførsel og behandling af dets spillere.

Jeg vil sige som Siempre: Forza Ramos!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

12 år 7 måneder siden #57 af Sahinovic

Jaken skrev: Jeg synes det er hårdt, at kræve et salg af Ramos på baggrund af lige gårsdagens kamp. Han spillede efter min mening en fin 1. halvleg op sin udvisning, hvor han ad flere omgange demonstrerede sin fysiske overlegenhed, fart og boldkontrol. Ikke ét af de 2 gule kort var retfærdigt givet ud, som jeg ser det.

Jovist, han har ikke spillet sit livs halvsæson, men kommentarer som "Ramos må gerne sælges" og "Væk med Ramos" finder jeg dybt overdrevne, forhastede og respektløse overfor både hans talent, dedikation og historie i klubben. Det er på ingen måde den mest hensigtsmæssige løsning, når man har at gøre med en spiller, der er inde i en knap så fantastisk formkurve.
Ramos har, som alle andre spillere (og mennesker generelt for den sags skyld), behov for tillid og opbakning, og når andre spillere med betydeligt længere perioder med underpræstationer kan nyde godt af støtte, damn it om vi så ikke også kan give en spiller som Sergio Ramos med 9 år i klubben samme "luksus".

Hvis holdets anfører og viceanfører begge bliver solgt til sommer, må jeg sidde tilbage og ryste skamfuldt på hovedet over klubbens nederdrægtige opførsel og behandling af dets spillere.

Jeg kan simpetlhen ikke se hvilken klassespiller i ser i Ramos når han har får et så dumt rødt kort som igår [18 røde kort i alt]? Først mod Galatasaray og igår mod Osasuna som var en meget vigtig kamp i titelræset, når han får det røde kort som han fik igår [og nej det er ikke første gang vi ser ham få et snotdumt rødt kort, og er sikker på det ikke er sidste gang] så er det da med til at definerer ham som forsvarsspiller, nemlig utilregnelig og total uansvarlig som er det værste en forsvarsspiller kan besidde af ''kvaliteter''. Så kan jeg ikke se hvorfor han er en af de bedste forsvarspillere i verden?

Kan godt se hele pointen med at man skal støtte sine spiller osv. men helt ærligt, manden dummer sig gang på gang og det er som om han ikke bliver bedre til ikke at få snot dumme røde kort, så kan man altså ikke blive ved med at støtte. Man ved simpelthen ikke hvornår han lige har ''lyst'' til at få et rødt kort, og på den måde skide på hele holdet.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

• Hiller
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #58 af Hiller
De af jer som siger at spillet fungere fint fremad rettet forstår jeg simpelthent ikke. Kombinationerne køre alt for langsomt og det gør det fordi de ikke flytter sig for hinanden, hvilket gør det alt for nemt for modstanderne at komme på plads. Når de køre bolden rundt på modstandernes halvdel mangler der en spiller inden på midten lige foran straffesparksfeltet som man kan spille bolden op på. Sådan en type spiller er Benzema ikke, men det er Falcao, han kan hold på bolden og spiller den videre. Benzema er en glimmerende spiller, men Real vil kunne få mere ud af at have ham på holdet end Benzema. Hvis de ikke vil bruge Morata og Jese mere end de gør så lej dem ud.

12 år 7 måneder siden #59 af asp3200

AlanSahinovic skrev:

Jaken skrev: Jeg synes det er hårdt, at kræve et salg af Ramos på baggrund af lige gårsdagens kamp. Han spillede efter min mening en fin 1. halvleg op sin udvisning, hvor han ad flere omgange demonstrerede sin fysiske overlegenhed, fart og boldkontrol. Ikke ét af de 2 gule kort var retfærdigt givet ud, som jeg ser det.

Jeg kan simpetlhen ikke se hvilken klassespiller i ser i Ramos når han har får et så dumt rødt kort som igår [18 røde kort i alt]? Først mod Galatasaray og igår mod Osasuna som var en meget vigtig kamp i titelræset, når han får det røde kort som han fik igår [og nej det er ikke første gang vi ser ham få et snotdumt rødt kort, og er sikker på det ikke er sidste gang] så er det da med til at definerer ham som forsvarsspiller, nemlig utilregnelig og total uansvarlig som er det værste en forsvarsspiller kan besidde af ''kvaliteter''. Så kan jeg ikke se hvorfor han er en af de bedste forsvarspillere i verden?

Kan godt se hele pointen med at man skal støtte sine spiller osv. men helt ærligt, manden dummer sig gang på gang og det er som om han ikke bliver bedre til ikke at få snot dumme røde kort, så kan man altså ikke blive ved med at støtte. Man ved simpelthen ikke hvornår han lige har ''lyst'' til at få et rødt kort, og på den måde skide på hele holdet.

Er helt enig. Laaang tid siden Ramos har vist sit top niveau, han dummer sig igen og igen. Sælger holdet fuldstændig, måske jeg skulle gå tilbage og se om han var i opstillingen de kampe vi vandt overlegent og hvor forsvaret stod klippe stabilt. Skulle ikke undre mig hvis nacho og Alonso kunne holde nullet mod Valencia og vi vinder uden problemer.

Er måske for hård ved ham, men han gør det heller ikke svært for hans kritikere.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #60 af falle

AlanSahinovic skrev: Kan godt se hele pointen med at man skal støtte sine spiller osv. men helt ærligt, manden dummer sig gang på gang og det er som om han ikke bliver bedre til ikke at få snot dumme røde kort, så kan man altså ikke blive ved med at støtte. Man ved simpelthen ikke hvornår han lige har ''lyst'' til at få et rødt kort, og på den måde skide på hele holdet.

Lige netop denne ene gang var Ramos bortdømt for hårdt. Længere er den ikke.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved falle.

Leveret af Kunena Forum