Optakt: Pamplona et svært sted at hente point

12 år 7 måneder siden #73 af Realmadrid94

Kunne ikke lade vær. Ramos din voldelige fyr :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #74 af Dios

M_linding skrev: Man kunne vel også bare arbejde med Ramos, og få ham tilbage på sporet(?)...

Mennesker kan godt lave fejl, og så finde tilbage til deres potentielle niveau efterfølgende.

Lidt kontinuitet har aldrig dræbt nogen, når det drejer sig om fodboldklubber. Den tidligere "køb først, tænk bagefter"-metode var til gengæld tæt på, at slå mig ihjel flere gange mellem 04 og 09...;)

Og det er da også ønsket for alle vil jeg tro, men det nytter jo heller ikke noget og have spillere i truppen, eller rettere sagt sikre kort på holdet, som ikke har præsteret i halvanden sæson. Ramos og Pepé har været skyld i et hav af mål, og sikkert også dobbelt så mange end det, så derfor vil jeg ikke mene den tidligere Perez strategi, som du nævner vil være tilfældet her.
Kritikken af Ramos er på sin plads. Det er måske lidt overildet og se ham blive solgt, men det er nok nærmere en kæmpe frustration for hans elendige spil på banen.
Pt. ville jeg være sikrere med Pepé og Nacho i midterforsvaret, så det siger en del.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, pm

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum