Optakt: Pamplona et svært sted at hente point

12 år 7 måneder siden #37 af MMM

falle skrev:

asp3200 skrev:

MMM skrev: Er der nogen, der har en god teori, der kan forklare hvorfor Ramos har spillet 115 oder so landskampe for Spanien uden at få et eneste rødt kort, når nu han bryder alle rekorder af den art i Madrid?

Tja, han vil måske væk. Utroligt at nacho får vores forsvar til at se meget bedre ud sammen med Pepe end med klovnen Ramos. Irriterende at han moser frem konstant. Få dog noget situations fornemmelse som varane.

Ramos og røde kort har været synonymer siden hans ankomst til Madrid - derfor tror jeg ikke at han vil væk, for så ville han have været i laaaaang tid nu ;)

Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Macon, El_Juan, Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #38 af Macon
Nøj hvor var vi ringe idag.

12 år 7 måneder siden #39 af Sahinovic
Forstår ikke de folk der beskytter Ramos ved at sige, jamen det første gule kort var der ikke?

Faktum er det at han fik det gule kort, så det betyder at endnu et gult kort = udvisning[tvivler på om Ramos ved sådan noget?], også går han ud og laver noget så snot dumt som at svinge en arm på en Osasuna spiller som selvfølgelig skal give et gult kort, og da han nu havde et i forvejen så betyder det en udvisning. Længere er den bare ikke! Og han vælger at lave sådan nogle ting når vi er bag ud 2-0?

Ramos er snotdum, uansvarlig og utilregnelig og det viser hans 18 røde kort også.

Og hvorfor skal Pepe automatisk trækkes med når Ramos laver lort i den? Pepe kan da ikke gøre for at han spiller ved siden af Ramos.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, asp3200, El_Juan, Steen

12 år 7 måneder siden #40 af Real Madrid

MMM skrev:

falle skrev:

asp3200 skrev:

MMM skrev: Er der nogen, der har en god teori, der kan forklare hvorfor Ramos har spillet 115 oder so landskampe for Spanien uden at få et eneste rødt kort, når nu han bryder alle rekorder af den art i Madrid?

Tja, han vil måske væk. Utroligt at nacho får vores forsvar til at se meget bedre ud sammen med Pepe end med klovnen Ramos. Irriterende at han moser frem konstant. Få dog noget situations fornemmelse som varane.

Ramos og røde kort har været synonymer siden hans ankomst til Madrid - derfor tror jeg ikke at han vil væk, for så ville han have været i laaaaang tid nu ;)

Dårlig humor....

Hvor er resten ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 7 måneder siden #41 af MMM

Real Madrid skrev:

MMM skrev:

falle skrev:

asp3200 skrev:

Dårlig humor....

Hvor er resten ;-)

Her :-p

Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Macon, El_Juan, Steen, JimmyBroe, rezamadridista

12 år 7 måneder siden #42 af Bismo

El_Juan skrev:

Bismo skrev: Slå koldt vand i blodet drenge. Bortset fra de to mål fungerer spillet ellers ok fremad banen. Pepe og Ramos er nogle klaphatte, som bare aldrig lærer at holde hovedet koldt og være ekstra påpasselige i en overtændt kamp som denne. Det andet gule kort til Ramos er dog ramt helt ved siden af. Skandale dommer som ikke engang kan se, at Osasuna spillerne filmer og bevidst søger at fremprovokere de her kendelser. Især situationen hvor en Osasuna spiller tager sig til hovedet og ruller rundt på jorden som ved et epilepsianfald efter minimal kontakt med Ronaldo er helt til grin. Modric får også underkendt et klart straffespark. 'Kæft en ringe dommer.

1) Der er ingen der siger, at spillet ikke fungerer nogenlunde fremad, men det er ligesom underordnet, når man lukker to mål ind og i øvrigt brænder et par kæmpechancer. Netop fordi holdet rent faktisk er i fin kontrol med kampen i starten, så bør det ikke ske, at Osasuna kommer foran 2-0.

Jeg skrev mit indlæg i pausen og i den kontekst var min pointe jo sådan set bare, at kampen ikke var slut endnu, så det var lidt tidligt at male fanden på væggen og tale som om, at det hele nu var slut eller, at det hele bare var noget lort. Jeg pointerede egentlig bare, at vi havde ok styr på kampen og stod med alle muligheder for at komme stærkt tilbage. på trods af de to mål.

2) Hvorfor du har behov for, at nævne Pepe i denne sammenhæng, er mig en gåde. Blot fordi du selv synes, at han generelt er en klaphat. Du ikke klandre Pepe for noget som helst i denne sæson. Det er Ramos der for anden gang er blevet smidt ud. Rent faktisk har Pepe holdt et rigtig fint niveau på det seneste, modsat Ramos, der har svinget mere.

Pepe fik et tidligt gult kort og var involveret i nogle uheldige situationer derefter, så det kunne lige så godt have været ham, der blev udvist i dag. Vi ved desuden af erfaring, at han har nemt ved at tænde af i de her intense kampe, hvor modstanderen decideret går efter at få vores spillere udvist. Hvis Ramos kan kritiseres for at miste hovedet af og til, kan det samme vel siges om Pepe.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Bismo.

12 år 7 måneder siden #43 af El_Juan

Bismo skrev: Pepe fik et tidligt gult kort og var involveret i nogle uheldige situationer derefter, så det kunne lige så godt have været ham, der blev udvist i dag. Vi ved desuden af erfaring, at han har nemt ved at tænde af i de her intense kampe, hvor modstanderen decideret går efter at få vores spillere udvist. Hvis Ramos kan kritiseres for at miste hovedet af og til, kan det samme vel siges om Pepe.

Når det er berettiget. Og det var det ikke her. Som AlanSahinovic skrev:

Og hvorfor skal Pepe automatisk trækkes med når Ramos laver lort i den? Pepe kan da ikke gøre for at han spiller ved siden af Ramos.

Der var ingen grund til, at nævne Pepe i samme kontekst som Ramos. Længere er den egentlig ikke.

12 år 7 måneder siden #44 af Bismo
Jeg er sjovt nok meget uenig i dit udsagn - det er der vel plads til på et forum. I så fald bør du droppe den nedladende tone i dine indlæg,. Bare fordi man er uenig med dig, betyder det ikke, at man fortjener at bliver talt ned til. Det er ikke som om, du er et eller andet sandhedsorakel, der skal være overdommer for, hvad andre må have af perspektiver på en kamp. Fint nok, at du synes, at Pepe forsvarer bedre end Ramos i første halvleg. Det er din egen mening og den er lige så subjektiv som min uanset, hvad du selv tror.

Jeg gentager: jeg skrev mit indlæg i pausen lige efter Ramos var blevet udvist. Pepe havde på daværende tidspunkt et gult kort og i flere omgang tæt på at få et til. Det er vel ikke så svært at forstå, hvorfor jeg nævner ham i samme kontekst som Ramos. Du kan være uenig, men det er ikke lige så helt hen i vejret, som du gør det til især set i lyset af, at indlægget er skrevet efter første halvleg.

Og så er der egentlig ikke mere at diskutere.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Bismo.

12 år 7 måneder siden #45 af Dios
Jeg frygter virkelig for Ramos fremtid. Hans fremtid ligger ihvertfald ikke hos Real Madrid til næste sæson, hvis han ikke i hans næste kamp ellerede der viser klare forbedringer. Ramos idag minder mig utrolig meget om Ramos i 05 eller 06. Hans potentiale er så enormt, og til tider viser han også hvorfor han bliver betragtet som en af de bedste, men det er mig vitterligt en gåde, at han ikke har forstået han ikke skal begå de unødvendige klodsede frispark altid. Desværre er der gået 7-8 år siden, og kampen idag kunne ligeså godt have været en af hans første i klubben med den manglende forståelse for alting. Han render bare rundt i sin egen verden og laller rundt. Dårlig timing Mourinho netop skulle havne i Chelsea igen, for ellers kunne man have skudt ham afsted til Chelsea for de mange oliepenge de tidligere har budt på ham.

Og i samme transfervindue så burde man også skyde Di María afsted. Han har ingen fremtid i klubben, og det beviser han igen idag.

Jeg synes det er unfair folk giver Bale en karakter, for han var da ikke på banen, eller? Aldrig har jeg set en så dygtig spiller være så anonym. Jeg håber ikke han fortsætter den Di María stil med og spille 1 god kamp, og 2 dårlige og forfra igen. Vi startede jo med 10 mand på banen, og det blev ikke bedre med Ramos udvisning.

Ronaldo spillede rigtig skidt idag, men det skal der jo også være plads til. Ærgerligt han var så uskarp foran kassen, for 2 100% chancer skal der simpelthen scores på.

Jeg synes Lopez er god, men hold kæft jeg savner en keeper som ikke er så ordinær og svingende. En keeper skal være stabil, og det er Lopez desværre bare ikke. Han sejlede igen idag, og jeg synes stille og roligt han er kommet ned på jorden igen, og viser mange svaghedstegn, selvom han stadig har sine pragtredninger. Han var på 2-3 skovture idag, og det går simpelthen bare ikke.

Ellers synes jeg faktisk holdet spillede fint. Vi manglede klart noget tempo og intensitet, men dårligt forsvarspil og manglende skarphed foran målet gav udslaget idag, også selvom der var et klokkeklart straffespark på Modric idag.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Dios.

12 år 7 måneder siden #46 af asp3200
Hvad var det bud på Ramos?.. 40 mil ikke..

Jeg har ikke mere snor overfor klovnen, af sted til England. Så køb Martinez selvom han er nede form mæssigt. Pepe, varane, nacho, Martinez og så pensioneres Pepe snart.

Irriterende han ikke tænker på holdet.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #47 af falle
Ramos ryger ingen steder og længere er den ikke.

Jeg ser dog Morata udlejet eller solgt til januar, og Di Maria så bliver solgt til sommerpausen.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved falle.

12 år 7 måneder siden #48 af BBB

asp3200 skrev: Jeg har ikke mere snor overfor klovnen, af sted til England. Så køb Martinez selvom han er nede form mæssigt. Pepe, varane, nacho, Martinez og så pensioneres Pepe snart.

Du vil simpelthen bygge et hold på de fire spillere, hvor den ene har et ødelagt knæ, og har været ude i over et halvt år (on/off), den anden snart skal "pensioneres" og vi så står tilbage med to spillere, som knap nærmer sig 40 La Liga kampe til sammen. Ja, det bliver godt nok spændende, når vi skal møde hold som Bayern, Arsenal, City eller PSG fremover, for de to unge gutter får ikke et ben til jorden i de dueller.

Leveret af Kunena Forum