Ingen brug af tennis-klicheér

12 år 5 måneder siden #13 af rezamadridista
HVOR JEG DOG ELSKER BENZEMA!

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Steen, JimmyBroe, MMM, ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #14 af Dios
Besvaret af Dios på emne Ingen brug af tennis-klicheér
Kald mig gerne tosset, men nu siger jeg det...Benzema, anyone?.

Laver 2 mål, 2 assist og skaber Ronaldo's første mål med hans løb. Han spiller noget nær en perfekt kamp, og lægger yderligere 3 sukkerbolde til Ronaldo, som han bare skal sætte ind stille og roligt. Nuvel, så havde de 3 forreste det utroligt nemt, men de gør det samtidig også svært for modstanderne, og specielt Bale og Benzema var fantastiske idag, og de klart 2 bedste spillere IMO.

Jeg er ligesom jer andre utrolig begejstret for resultatet og spillet idag, men og ja der er altid en men :).

Holdets balance er skrøbelig, og det irritere mig noget så grænseløst, at vi har en italiensk taktikker siddende på bænken, som ikke kan se, at vi stadig giver for mange chancer væk. Schalke var i fuld kontrol det første kvarter, og selvom det lyder som en kliché, så er det jo bare noget nær sandheden, at det bliver straffet imod bedre mandskaber. 2-0 havde vi kunne have været bagud efter 10 min. spil, og først efter vores 2-0 scoring, så finder holdet balancen, roen og spillet frem.
Jeg synes det er skræmmende der ikke bliver sat mere fokus på Di María eller Modric´ roller. Vi kan simpelthen bare ikke spille med så mange offensive spillere i de store opgør.
2/3 dele af holdet er bedst i offensiven, og det kommer til at koste, og det er selvom vi selv er gode til at scorer mål.

Igen synes jeg det er værd at nævne Casillas. Han hiver endnu engang en verdensklasse-redning frem, og gør stort set alt rigtigt. Tager jeg mine elskede Casillas-briller af engang, og skal vurdere det så objektivt som jeg overhovedet kan, så vil jeg mene Casillas stadig er 1 hvis ikke 2 klasser bedre end Lopez nuværende niveau.

Fantastisk sejr som selvfølgelig sikre os videre avancement.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, Steen, rezamadridista, andreashn, MMM, LasseRMD

12 år 5 måneder siden #15 af rezamadridista

Dios skrev: Kald mig gerne tosset, men nu siger jeg det...Benzema, anyone?.

Jeg sagde det først!

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ZizouMo

12 år 5 måneder siden #16 af CRSeven
Jeg synes dog netop balancen idag på holdet var rigtig fornuftig. Der er ingen grund til flere kontrollerende midtbane spillere imod sådan en modstander.
Jeg er imponeret over Dí Marias nuværende form, vanvittigt hvordan han er faldet ind i den rolle som Ancelotti har givet ham.

Derudover må man give Ancelotti at han har skabt en rigtig god balance på holdet, og formår at sætte dem op til stort set enhver kamp, ligegyldigt modstander. Jeg var svært skeptisk da han blev ansat i sommers, og anså ham ikke for at være klasse nok til Madrid, men han har gjort mine bange anelser til skamme. Sjældent har jeg set en Madrid trup i så meget harmoni.

• Schytte
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #17 af Schytte
Besvaret af Schytte på emne Ingen brug af tennis-klicheér
Alle spillede fantastisk, men må sige, at di Maria har overrasket mig meget på den nye plads. Fantastisk set af Ancelotti og trænerstaben.

12 år 5 måneder siden #18 af rezamadridista

Karim Benzema's night in numbers: 2 shots on target, 2 goals, 2 assists, 100% (31/31) passes made. Outstanding.

LAD NU VÆR!

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7, Steen

12 år 5 måneder siden #19 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Ingen brug af tennis-klicheér
"You can't blame us for not fighting. I think we gave everything. But against Real it is very difficult to get into the duels, because they move the ball so fluently. We were always one step too late." - Draxler
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Madridnation.

12 år 5 måneder siden #20 af Sahinovic
Elendigt Schalke hold mod et veloplagt Real Madrid hold, alt i alt en nem kamp som forventet.

Benzema og Bale - men of the match.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Sahinovic.

12 år 5 måneder siden #21 af Il Duce
Di María på midtbanen fungerer skide godt for holdets flow, for han skaber noget fart på midtbanen, som Xabi og Modric ikke gør. Han s aggressive presspil er også gavne for Los Blancos. Pepe og Ramos virker mere og mere som en stærk enhed, og det giver virkelig meget tryghed for holdet, for Ancelotti og især for os fans - vi skal ikke længere frygte at få hjertestop over et forsvarskoks.
- Det er bare lige mine tanker omkring kampen og holdets indsats.

"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.

12 år 5 måneder siden #22 af Michel
Besvaret af Michel på emne Ingen brug af tennis-klicheér
Synes vi fortjener en finale plads direkt fra denne runde.

12 år 5 måneder siden #23 af El Rojo
Lige lovlig mange negativt ladede tillægsord i det referat i min smag. Jeg havde forventet jeg skulle hjem til jubel og glade dage på forummet ;) En fuser?

Fint nok at Schalke spillede en sløj kamp, og man havde forventet mere af et brag, men vi slagter dem jo i aften! Jeg er meget begejstret over offensiven og den skarphed næsten samtlige spillere leverer i dag. Timingen i spillet, skarpheden i driblingerne og afleveringerne. Nede bagved giver de måske lidt væk i løbet af kampen, men ikke mere end hvad der gør ondt. Alonso fantastisk, Modric fantastisk, Maria slet ikke værst. BBC behøver man slet ikke engang nævne... Magen til skarphed blandt de tre forreste er uhørt, de kunne have lavet flere endnu, måske 10 til sammen, men at spille sig så let til så mange store chancer ude i CL 1/8-finalen vidner om gode tider.

I kan sige hvad i vil om billig baggrund, men så dårligt et fodboldhold er Schalke slet ikke. Real Madrid er bare suveræne og uden tvivl i top2 i verden lige nu, vel at mærke med et godt stykke ned til resten af feltet. Fremragende fodboldkamp, hala madrid!
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved El Rojo.

12 år 5 måneder siden #24 af Real Madrid
Real Madrids 7 kampe I CL 2014-15:

* 6 sejre - 1 uafgjort
* 26 mål scoret (3.7 mål pr kamp) og 6 mål imod (0.86 imod pr kamp)
* Har tre ud fire på listen over flest assist i CL (BBC - 5,5,4 assist)
* Har CL topscoreren med 11 mål efter 7 spillede runder (3 spillere i Top 10 - BBC - 4,4,11)

This trio...

Bale: 6 kampe - 4 mål, 5 assist
Benzema: 6 kampe - 4 mål, 5 assist
Cristiano: 6 kampe - 11 mål, 4 assist

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, ElMadrid, El Rojo

Leveret af Kunena Forum