Ingen brug af tennis-klicheér
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Fantastisk at vi kan spare spillere i returkampen, for udekampen mod Malaga (forinden) bliver ikke let og efterfølgende kan fokus rettes fuldstændig mod Barca-kampen!
Overskud i alle turneringer, må man sige. Ancelotti! Siden Del Bosque har vi ikke haft en så "passende" træner.
- RasmusKring
- Gæst
Og Real stiller vel med et B-hold, da de skal møde Barca søndagen efter.
Det er jeg rent faktisk lidt træt af..........
No worries!!!!!!
- Stickylemonjuice
- Junior bruger
Hele holdet var bare godt kørene igår. Bevares måske på en lidt billig baggrund, men det er dælme også Madrids fortjeneste.
Håber også de personer som måske ikke er så vild med Ronaldo's attitude til tider, indså igår, når han rent faktisk gestikulere er det som regel af ham selv. Det vinder instinkt han har, kan jeg ikke andet end at klappe i hænderne over. Det er vildt at efter så mange år på toppen, at han stadig konstant vil have mere ud af sig selv. også selv om kampen er afgjort i det 89 minut :)
Det her Real Madrid hold virker så anderledes end da det var Mou's klør. Og det ser skræmmende godt ud!! Yeeees sir \o/ wuuhu
\o/
- sramos47
- Gæst
Jeg har svært ved at få armene ned. Schalke er slet ikke et dårligt hold; på papiret ser de faktisk ret stærke ud. Vi pillede dem fuldstændigt fra hinanden. Alt fungerede. Det er let nok at sige, at det er på en billig baggrund, men hvordan kan man så nogensinde levere en så unik præstation uden det er på en billig baggrund. Real Madrid var suveræne; bedst illustreret ved Benzemas gudemål til 4-0.
Det kan godt være carvajal startede lidt halvskidt ud, men den energi, det genpres og den opbakning han giver de forreste er helt afgørende for, at de kan præstere som de gør.
Det må næsten være Benzemas bedste kamp i karrieren. Hans bolderobring og tekniske detalje ved 2-0 målet og hans løb ved Ronaldos første mål er deltaljer der ikke bliver fremhævet nok. Jeg har meget svært ved at forstå hvorfor han ikke blev kampens spiller i stedet for Bale (der dog også var fremragende!).
Det er i situationer som denne her, hvorfor jeg mener Di María ikke er god nok. Han kigger fodbold i et splitsekund, og glemmer hans defensive arbejde, og Marcelo er efterladt på kanten med 2 spillere. Det bliver straffet, og selvom jeg er ligeså begejstret som jer andre, så har jeg bare ikke troen på tingene i næste runde. Medmindre vi trækker et ligeså dårligt hold som Schalke.
Jeg kan se folk roser Di María meget for tiden, og med god grund. Han spiller langt bedre inde centralt end på kanten med hans offensive kvaliteter, men man må bare ikke glemme, at han spiller istedet for Khedira, som jeg savner utroligt meget nu, hvor Di María spiller istedet for ham. Di María's mange fejlpositioneringer er bare ikke godt nok på dette niveau her.
Offensivt bidrager Di María med utrolig meget, og aldrig har han været så god offensiv i mine øjne som han er nu, men defensivt kommer det til at koste.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Madridnation.
- Ekspert bruger
Dejligt at kvalificere sig så hurtigt og dermed give reserverne spilletid i returkampen. Dog er det ærgerligt at huntelaars mål var så flot, havde set casillas slå van da saar's rekord med 14 kampe clean sheet.
Glæder mig til at sende lillesøster 6 point bag os i ligaen.
Hala madrid !
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Men jeg er også med på hvad Dios er inde på. Mod de bedre hold går den opstilling med Alonso, modric og di maria altså bare ikke.
Dejligt med sejren og at vi går videre. Men lad os nu ikke fare i vejret og gå totalt happy amok over det her resultat. Der venter MEGET bedre hold i næste runde. Schalke viste tydeligt de skulle have spillet Europa League.
Bedste spiller i min optik var Benzema, den må han åbner forsvaret og giver plads til Ronaldo og Bale er genialt. Di maria er dog tæt på 5 tallet, men gav kun Benzema 5.
Real Madrid skrev: Real Madrids 7 kampe I CL 2014-15:
* 6 sejre - 1 uafgjort
* 26 mål scoret (3.7 mål pr kamp) og 6 mål imod (0.86 imod pr kamp)
* Har tre ud fire på listen over flest assist i CL (BBC - 5,5,4 assist)
* Har CL topscoreren med 11 mål efter 7 spillede runder (3 spillere i Top 10 - BBC - 4,4,11)
This trio...
Bale: 6 kampe - 4 mål, 5 assist
Benzema: 6 kampe - 4 mål, 5 assist
Cristiano: 6 kampe - 11 mål, 4 assist
Dine tal passer slet ikke sammen med UEFAs:
www.uefa.com/uefachampionsleague/season=...9/players/index.html
I følge UEFA har Bale kun lavet en assist. Jeg kan huske en assist til Ronaldo mod Juventus og gårdagens assist, så deres tal passer ikke helt.
I følge transfermarktt, så har Bale også kun lavet en assist, men deres tal er heller ikke i overensstemmelse med UEFAs.
www.transfermarkt.co.uk/en/champions-lea...alwettbewerb_CL.html
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Dios skrev: Nogle vil mene jeg går efter manden, men overhovedet ikke. Andre vil give Ronaldo skylden, og det vil jeg egentlig også helst, men han er tydeligvis fredet i defensiven, så skal han jo heller ikke bebrejdes for det.
Det er i situationer som denne her, hvorfor jeg mener Di María ikke er god nok. Han kigger fodbold i et splitsekund, og glemmer hans defensive arbejde, og Marcelo er efterladt på kanten med 2 spillere. Det bliver straffet, og selvom jeg er ligeså begejstret som jer andre, så har jeg bare ikke troen på tingene i næste runde. Medmindre vi trækker et ligeså dårligt hold som Schalke.
Jeg kan se folk roser Di María meget for tiden, og med god grund. Han spiller langt bedre inde centralt end på kanten med hans offensive kvaliteter, men man må bare ikke glemme, at han spiller istedet for Khedira, som jeg savner utroligt meget nu, hvor Di María spiller istedet for ham. Di María's mange fejlpositioneringer er bare ikke godt nok på dette niveau her.
Offensivt bidrager Di María med utrolig meget, og aldrig har han været så god offensiv i mine øjne som han er nu, men defensivt kommer det til at koste.
Nu hiver du fat i ét scenarie, hvor Di Maria måske ikke ser så godt ud, men det var vel også det eneste. Jeg synes Di Maria var forrygende.
Pepe kunne ligeså godt have losset den bold ad helvedes til, da den var i feltet, men han mistimede den.
- Siempre Madrid
- Administrator
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.