Lodtrækning til semifinalerne i CL

12 år 3 måneder siden #37 af Steen
Jeg er ikke nervøs for denne kamp. Klart, chancen for at vi bliver slagtet er der, men man skal også huske på, at Bayern har ikke været særlig gode i CL denne sæson. Hvis spillerne bare selv tror på det, så skal vi nok have en chance.
Noget jeg er nervøs for, det er at Xabi Alonso eller Ramos får et gult kort, for så vil de misse returopgøret/finalen.

At vi starter hjemme synes jeg egentligt ikke er så dårligt, det lader til at spillerne tager den første kamp mere seriøst på den måde.

Jeg kan slet ikke vente!
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 måneder siden #38 af elle44

Steen skrev: Jeg er ikke nervøs for denne kamp. Klart, chancen for at vi bliver slagtet er der, men man skal også huske på, at Bayern har ikke været særlig gode i CL denne sæson. Hvis spillerne bare selv tror på det, så skal vi nok have en chance.
Noget jeg er nervøs for, det er at Xabi Alonso eller Ramos får et gult kort, for så vil de misse returopgøret/finalen.

At vi starter hjemme synes jeg egentligt ikke er så dårligt, det lader til at spillerne tager den første kamp mere seriøst på den måde.

Jeg kan slet ikke vente!

VIl de misse den med et gult kort mere? hvordan er det nu reglerne er på det område?

12 år 3 måneder siden #39 af Real-Laudrup

elle44 skrev:

Steen skrev: Jeg er ikke nervøs for denne kamp. Klart, chancen for at vi bliver slagtet er der, men man skal også huske på, at Bayern har ikke været særlig gode i CL denne sæson. Hvis spillerne bare selv tror på det, så skal vi nok have en chance.

Jeg kan slet ikke vente!

VIl de misse den med et gult kort mere? hvordan er det nu reglerne er på det område?

3 gule kort giver karantæne.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

• Zizou1981
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #40 af Zizou1981
Besvaret af Zizou1981 på emne Lodtrækning til semifinalerne i CL
Bayern M går videre - 1,65
Real M - 2,15

12 år 3 måneder siden #41 af Steen
Elle44 skrev:

Ja, de er ude af den næste kamp hvis de får et gult kort. Det gælder i øvrigt også Illarra, ham havde jeg glemt.

Ancelotti vs. Bayern in the Champions League: 4 wins and 2 draws

In Carlo we trust!
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Steen.

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #42 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Lodtrækning til semifinalerne i CL

Jeg kan slet ikke vente!

Er på ingen måde nervøs for at Alonso ryger ud i returopgøret. Om han er med eller ej har ingen betydning.
Han bliver læst af modstanderen efter fem min., hvis ikke allerede under opvarmningen. Han er faldet i kadence.

12 år 3 måneder siden #43 af Siempre fiel
Oven på sådan en lodtrækning er det jo nemt at være negativ. Og det vil jeg så være - FUCK et mareridt af en lodtrækning!!!

12 år 3 måneder siden #44 af Real HWL
Er det bare mig, eller er det ikke ved at være kedeligt at sende tyske hold ud af CL? ;)
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista, ElMadrid

12 år 3 måneder siden #45 af baggins
Det var absolut ikke min favorit modstander, men vi er nu engang i semifinalen, så vi kunne forvendte svære kampe uanset hvad.
Og hvis vi skal vinde CHL, så skal man også kunne slå Bayern. Vi skal dog lære af kampene mod Dortmund.
I henhold til opsillingen mod Bayeren, så bliver Alonso en vigtig spiller i begge opgør og han er en vigtig spiller for holdet. Det er utroligt at folk bliver ved med at undervurdere hans betydning for holdet. Og jeg ved godt han ikke har spillet godt på det seneste, men det gjorde han heller ikke på dette tidspunkt sidste sæson. Dette skyldes udelukkende at manden spiller alle kampe, da han er så vigtig, og han har simpelhen brug for en pause og de næste tre hjemmekampe i ligaen er en god mulighed for det.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 3 måneder siden #46 af Raul7-2880
Er fuldstændig enig med nedenstående indlæg:

"Kan ikke se, hvordan Real Madrid skal slå Bayern. De har ikke kunne slå et Barca mandskab, som er væsentligt svagere end Bayern, og samtidig har Real Madrid vist sig svage med tophold (på nær kampene i Copa mod Atletico) i denne sæson. Det er vist noget med, at de hvide kun har fået skrabet 4 point sammen ud af 17 eller 18 mulige.
Bayern har en klart bedre defensiv sammenlignet med Barca, både i forsvaret og på keeper-positionen, og derudover har tyskerne flere strenge at spille på i deres angreb end Barca.
Naturligvis kan man ikke bruge logikken, hvis x har slået y, og så slår z også y, fordi z er stærkere end x.
Men Reals ringe form mod tophold kombineret med dét, at Barcas og Bayerns måde at spille på ligger så tæt op ad hinanden - blot med Bayern som klart bedre på væsentlige punkter, og at denne måde tilmed har givet Real problemer i år... Ja, så kan jeg ikke se, hvordan Real skal gå videre."

Semifinalen BLIVER desværre vores endestation...
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Raul7-2880.

• Mavi
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #47 af Mavi
Besvaret af Mavi på emne Lodtrækning til semifinalerne i CL
Personligt har jeg det fint med lodtrækningen. Jeg tror vi har en større chance for, at gå videre over to kampe end blot én kamp. Derudover bliver det endnu hårdere at komme tilbage i ligaen, da vores kamp program pludselig blev en tand mere vanskelig. Vi skal dog tro på det, man vinder nul og niks på negativitet!

12 år 3 måneder siden #48 af Steen
Redondo skrev:

Er på ingen måde nervøs for at Alonso ryger ud i returopgøret. Om han er med eller ej har ingen betydning.
Han bliver læst af modstanderen efter fem min., hvis ikke allerede under opvarmningen. Han er faldet i kadence.

Jeg tror til gengæld, at han bliver vores vigtigste spiller i disse to kampe. Vi alle ved hvor dygtig han er på bolden, og hvor godt hans overblik er. Det er rigtigt, at han får det svært da Bayern vil presse højt og Pep godt ved hvordan man lukker ham ned, men med den rette taktik fra Ancelotti's side af, så kan han sagtens overraske Bayern. Hans sukkerbolde bliver nødvendige, da vi højst sandsynligt kun kommer til at angribe via kontraangreb.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

Leveret af Kunena Forum