Lodtrækning til semifinalerne i CL

12 år 3 måneder siden #61 af Dios
Er der nogle som har fået bekræftet, at At. Madrid får fordelen og starter på udebane?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #62 af Storken
Besvaret af Storken på emne Lodtrækning til semifinalerne i CL

Pepe skrev:

Storken skrev:

Pepe skrev:

Steen skrev:

Hold kæft den er for vild

Jeg er stadig ikke holdt op med at grine :)

Jeg ved at det lyder dumt, men er det på nogen måder muligt at sende den til spillerne så de ved hvad der venter dem.;)

Pffft... Der går rygter om at flere af spillerne er på twitter. Det er vores lille hemmelighed :)

12 år 3 måneder siden #63 af Daniel

Dios skrev: Er der nogle som har fået bekræftet, at At. Madrid får fordelen og starter på udebane?

Jeg hørte godt, at ham sekretær-gutten plaprede om, at begge Madrid-mandskaber ikke kunne have hjemmebanekamp i første opgør, men tror simpelthen, at det er en fejl meddelelse.

Jeg kan personligt ikke se det logistiske problem i, at den ene kamp spilles d. 22 og den anden d. 23, ligesom planen foreskriver eller er det fordi reglementet fortæller, at én by ikke må huse to kampe samme uge? Dont get it :-D

12 år 3 måneder siden #64 af Kasillas
Taber vi, taber vi i det mindste til det bedste hold. Vinder vi, så vinder vi simpelthen over det bedste hold.

Jeg tror stadigvæk at vi har en rimelig chance mod Bayern.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

12 år 3 måneder siden #65 af madrid2000
Ikke nok med, at Bayern er så gode, de har også Pep Guadiola i denne sæson. Han havde i sin tid rigtig godt styr på Real Madrid.

Med Ronaldo ude er de klart favoritter.

12 år 3 måneder siden #66 af Siempre fiel

Dios skrev:

Siempre fiel skrev: Oven på sådan en lodtrækning er det jo nemt at være negativ. Og det vil jeg så være - FUCK et mareridt af en lodtrækning!!!

Hvergang jeg læser dine indlæg, så frygter jeg altid for du står på en tog perron og venter på det næste tog kommer, så du kan hoppe ud foran det. Jeg har endda indkodet 112 som speed dial, kun for din skyld ;)

Antyder du at jeg er småpessimistisk anlagt? ;-)

12 år 3 måneder siden #67 af M_linding
Hvis - hvis - vi taber til Bayern, så vil jeg hellere gøre det i en semi:)

Det lyder måske underligt. Men det at tabe en finale kan simpelthen give hjertestop.... Men lad os aller helst bare vinde hele lortet:)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe

12 år 3 måneder siden #68 af Jaken

M_linding skrev: Hvis - hvis - vi taber til Bayern, så vil jeg hellere gøre det i en semi:)

Det lyder måske underligt. Men det at tabe en finale kan simpelthen give hjertestop.... Men lad os aller helst bare vinde hele lortet:)

Jeg kan godt følge dig. Skuffelsen ved at tabe en finale er markant større end ved at tabe en semifinale, naturligvis. But I wouldn’t have it any other way ;) Muligheden for at vinde en finale vil altid være mere tillokkende end risikoen for at tabe en, hvor smertefuldt et nederlag end måtte være.

Besides - hvis vi skal fortsætte den dystre tankegang - ville et finalenederlag til Bayern, verdens bedste hold i manges øjne, ikke næsten være at foretrække frem for et nederlag til enten lillesøster eller Mourinho? :P

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

12 år 3 måneder siden #69 af Dios

Siempre fiel skrev:

Dios skrev:

Siempre fiel skrev: Oven på sådan en lodtrækning er det jo nemt at være negativ. Og det vil jeg så være - FUCK et mareridt af en lodtrækning!!!

Hvergang jeg læser dine indlæg, så frygter jeg altid for du står på en tog perron og venter på det næste tog kommer, så du kan hoppe ud foran det. Jeg har endda indkodet 112 som speed dial, kun for din skyld ;)

Antyder du at jeg er småpessimistisk anlagt? ;-)

Nej da :D Frygter virkelig nogle gange bare for dit liv, for det er sjældent man ikke også er pessimistisk i livet, når man nu også er det i fodboldens verden :) Men godt at høre, at du stadig er i live :P

12 år 3 måneder siden #70 af Dios

Jaken skrev:

M_linding skrev: Hvis - hvis - vi taber til Bayern, så vil jeg hellere gøre det i en semi:)

Jeg kan godt følge dig. Skuffelsen ved at tabe en finale er markant større end ved at tabe en semifinale, naturligvis. But I wouldn’t have it any other way ;) Muligheden for at vinde en finale vil altid være mere tillokkende end risikoen for at tabe en, hvor smertefuldt et nederlag end måtte være.

Besides - hvis vi skal fortsætte den dystre tankegang - ville et finalenederlag til Bayern, verdens bedste hold i manges øjne, ikke næsten være at foretrække frem for et nederlag til enten lillesøster eller Mourinho? :P

Taber vi imod lillesøster, så er det et hak i lakken, men videre vil vi alle komme. Taber vi derimod til Mourinho, så mødes jeg med Siempre fiel på hovedbanen, og hopper ud foran det første tog der ankommer!

Jeg er helt enig med både dig og M_linding, men jeg ville nu også hellere tabe i semifinalen end i finalen, men gud hvor ville jeg godt se Pepé overfor Mourinho i en vundet finale :D

• zidane2650
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #71 af zidane2650
Besvaret af zidane2650 på emne Lodtrækning til semifinalerne i CL
Det kommer til at blive virkeligt svært, med det forsvar holdet har.
Spillerne skal passe på med at lave nogle personlige fejl, som må ikke bare ske på det her niveauet eks. mod Dortmund med pepe og illaramendi.
Jeg tror nøglen til at gå videre er at stå rigtigt godt i defensiven og straffe dem i kontra med ronaldo, bale og benzema.
Hvis Ronaldo bliver ikke klar (hvilket jeg ikke håber), så bliver det spændende hvordan Ancelotti vil stille op og hvordan de vil spille.
Hvis holdet ryger ud til Bayeren, så må man bare tage hatten af, fordi de har også et godt mandskab.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved zidane2650.

12 år 3 måneder siden #72 af BBB

Dios skrev: Jeg er helt enig med både dig og M_linding, men jeg ville nu også hellere tabe i semifinalen end i finalen, men gud hvor ville jeg godt se Pepé overfor Mourinho i en vundet finale :D

Hvorfor vil du gerne se Pepe overfor Mourinho? Hvis du mente Pep, så gælder spørgsmålet også.

Leveret af Kunena Forum