Lodtrækning til semifinalerne i CL
- Mcmanaman
- Gæst
-
Daniel skrev: Pis, fuck og lort!
Det er fandeme ikke optimalt med hjemmebane i første kamp!
Jeg husker en 2-0 tilbage i 2000 på hjemmebane i første kamp mod Bayern i semifinalen. Jeg tror det er bedst at spille mod dem først på hjemme. For ligesom at mærke hvor de er, og forhåbentlig overraske dem.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- El Madridista
-
- Senior bruger
-
BBB skrev:
Dios skrev: Jeg er helt enig med både dig og M_linding, men jeg ville nu også hellere tabe i semifinalen end i finalen, men gud hvor ville jeg godt se Pepé overfor Mourinho i en vundet finale :D
Hvorfor vil du gerne se Pepe overfor Mourinho? Hvis du mente Pep, så gælder spørgsmålet også.
Min fantasi fortæller mig at Pepé ikke vil holde følelserne tilbage, og være en total jubel-idiot og hovere sindssygt meget efter den sviner han fik med på vejen. Håber det ender lidt ud i episoden imellem Mourinho og Ronaldo i vores venskabskamp i sommers, hvor Mourinho inden opgøret sagde Ronaldo sparkede dårlige frispark, og efter en halv time spillet, så hamre han den i kassen på et frispark, og hans fejring var guld værd.
Gang det med 1000, hvis Pepé vinder Cl over Mourinho.
Det er da ren ønsketænkning, men Pepé er manden man kan forvente det af :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
What? Hvornår sagde Mourinho noget om Ronaldo´s frispark? Jeg troede, at det handlede om Mourinho´s kommentar om hvorvidt Cristiano eller R9 var den ægte Ronaldo.Dios skrev: Håber det ender lidt ud i episoden imellem Mourinho og Ronaldo i vores venskabskamp i sommers, hvor Mourinho inden opgøret sagde Ronaldo sparkede dårlige frispark, og efter en halv time spillet, så hamre han den i kassen på et frispark, og hans fejring var guld værd.
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
Same shit. Ronaldo satte Mourinho på plads, det er pointen. ;)Real-Laudrup skrev:
What? Hvornår sagde Mourinho noget om Ronaldo´s frispark? Jeg troede, at det handlede om Mourinho´s kommentar om hvorvidt Cristiano eller R9 var den ægte Ronaldo.Dios skrev: Håber det ender lidt ud i episoden imellem Mourinho og Ronaldo i vores venskabskamp i sommers, hvor Mourinho inden opgøret sagde Ronaldo sparkede dårlige frispark, og efter en halv time spillet, så hamre han den i kassen på et frispark, og hans fejring var guld værd.
- Mcmanaman
- Gæst
-
Steen skrev: Efter at have læst lidt rundt på nettet, så kan jeg se, at der ikke er mange der tror på os, udover os selv. Næsten ingen faktisk. Mange tror på en klar Bayern sejr, måske en gentagelse af deres Barcelona ydmygelse.. Det kunne være virkelig fedt, hvis vi vinder over dem, bare for at lukke munden på dem og chokere folket.
Det er lidt svært at lukke munden på nogen, når klubben/spillerne stiller sig op og snakker om the treble før man overhovedet er i en semifinale. Det er jo indbydelse til at blive gjort til grin.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Det er Real Madrid det her, selvfølgelig skal spillere, trænere og ledere sigte imod at vinde alt, det er for helvede(undskyld ordsproget, men helt ærligt) Real Madrid.
Ja, det bliver svært mod Bayern, men det er jo ikke fordi vi er Herfølge og står overfor et hold som aldrig har tabt.
- Pepe
- Gæst
-
raul7=kongen skrev: Kom nu lidt folkens.
Det er Real Madrid det her, selvfølgelig skal spillere, trænere og ledere sigte imod at vinde alt, det er for helvede(undskyld ordsproget, men helt ærligt) Real Madrid.
Ja, det bliver svært mod Bayern, men det er jo ikke fordi vi er Herfølge og står overfor et hold som aldrig har tabt.
Fuldstændig enige, men det kræver en stor indsats fra spillerne , en indsats Juanito og raul værdigt.
"PLAYING FOR REAL MADRID IS LIKE TOUCHING THE SKY"(JUANITO).
Real-Laudrup skrev:
Arh, det er rigtigt ja.Det er min gamle hjerne, som roder rundt på tingene :) Det var nemlig lige præcis den stikpille som jeg hentyde til.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg er slet ikke uenig.
Jeg er bare selv lidt ramt på "selvtilliden", fordi så mange af vores spillere er i formnedgang: Ramos, Alonso, Bale, Marcelo og Ronaldo (med en skade som jeg ikke kan gennemskue).
Derudover savner jeg virkelig Jesé og Khedira!
Selvfølgelig kan vi slå alle hold, det er bare frustrerende at holdet langt fra topper lige nu. Men det er selvfølgelig heller ikke værre, end at det kan vende på kort tid;)
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
M_linding skrev:
Jeg er slet ikke uenig.
Jeg er bare selv lidt ramt på "selvtilliden", fordi så mange af vores spillere er i formnedgang: Ramos, Alonso, Bale, Marcelo og Ronaldo (med en skade som jeg ikke kan gennemskue).
Derudover savner jeg virkelig Jesé og Khedira!
Selvfølgelig kan vi slå alle hold, det er bare frustrerende at holdet langt fra topper lige nu. Men det er selvfølgelig heller ikke værre, end at det kan vende på kort tid;)
Jeg savner også de skadede spillere, men helt ærligt, vi taber ikke i 30 opgør, har så to halv-dårlige kampe mod Atletico og Barca, hvor vi dog i perioder er bedre og absolut ikke har marginalerne - efter det kommer kollapset så i Sevilla. Siden går vi 12-0 i tre kampe, inden et kollektivt kollaps på udebane i Dortmund, hvor man dog kommer igennem.
Vi er bestemt ikke favoritter mod Bayern, men der er en stemning af, at alt er tabt og det hele er en katastrofe. Vi er med i titelkampen - med det letteste program, der skal ikke meget til, så er vi tilbage der - i finalen i Copa del Rey og i semifinalerne i CL som mest scorende hold i turneringen.
Skadesproblemerne er selvfølgelig bekymrende, men hold op, hvor er stemningen svingende fra kamp til kamp. Dermed ikke sagt, at jeg er uenig med eksempelvis Dios omkring, at holdet kan/skal forbedres på visse positioner til sommer, men for pokker hvor er der kollektiv korttidshukommelse(generelisering selvfølgelig) og en stemning af at tage sorgerne på forskud. En taber-mentalitet, som man egentlig normalt kun ser kendetegne fans af klubber som Arsenal og Liverpool.