Lodtrækning til semifinalerne i CL

• Mcmanaman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #97 af Mcmanaman
Besvaret af Mcmanaman på emne Lodtrækning til semifinalerne i CL

Dios skrev:

Mcmanaman skrev:

Hvorfor vi ikke skal møde Bayern i første kamp på deres bane.. Det her var dog returopgøret, men vi er ikke klar til det her overhovedet.

Slap nu lidt af altså! Dit indlæg giver på ingen måder mening.

Hvis du ikke kan tolke indlægget, og de tidligere møder vi har haft med Bayern så lad mig hjælpe dig lidt på rette vej.

A) Bayern vil altid komme med fuld tryk fra start af, både på tilskuere pladserne og på banen. Det gjorde Dortmund også, men slet ikke i samme grad som Bayern. Det ses på videoen og høres.

B) Holdet er på intet tidspunkt mentalt klar til endnu en kamp i Tyskland, og bliver det slet ikke hvis de taber pokal finalen mod Barcelona.

C) Det var på to gigantiske forsvars fejl at vi tabte kampen i Tyskland mod Dortmund, ligeledes var det i linket jeg viste dig, hvor Carlos begår en fejl som koster et mål. Det er dermed meget åben logik, at store fejl bliver straffet med det samme, dem begår Real Madrid jo en masse af, så at lægge ud med et 3 til 5 måls nederlag i Tyskland, ville være utrolig svært at vende på Bernabeu.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Mcmanaman.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 måneder siden #98 af Elkrimi
Hugol, hvorfor oprette en ny bruger??

@linding

Du spørger hvor mange pladser vi er bedre end Bayern på? Det er få!

Neuer vs. Casillas (1)
Lahm vs. Carvajal (1)
Alaba vs. Marcelo (1)
Boateng vs. Ramos (2)
Dante vs. Pepe (1)
Martinez/Kroos vs. Alonso (1)
Thiago vs. Modric (x)
Schweini vs. Di Maria (1)
Robben vs. Bale (x)
Ribery vs. Ronaldo (2)
Mandzukiz/Muller vs. Benzema (1)

I min optik er Ronaldo og Ramos de to eneste som reelt ville kunne forstærke et Bayern-hold.

Alt kan lade sig gøre, men Bayern er klare favoritter. De har også en bredere trup og ingen liga/pokal at bekymre sig om!
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Elkrimi.

• Moohh
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #99 af Moohh
Besvaret af Moohh på emne Lodtrækning til semifinalerne i CL

Elkrimi skrev: Hugol, hvorfor oprette en ny bruger??

@linding

Du spørger hvor mange pladser vi er bedre end Bayern på? Det er få!

Neuer vs. Casillas (1)
Lahm vs. Carvajal (1)
Alaba vs. Marcelo (1)
Boateng vs. Ramos (2)
Dante vs. Pepe (1)
Thiago vs. Modric (x)
Robben vs. Bale (x)
Ribery vs. Ronaldo (x)
Mandzukiz/Muller vs. Benzema (1)

I min optik er Ronaldo og Ramos de to eneste som reelt ville kunne forstærke et Bayern-hold.

Alt kan lade sig gøre, men Bayern er klare favoritter. Det har også en bredere trup og ingen liga/pokal at bekymre sig om!

Er du seriøs? Modric er bedre end Thiago? Ronaldo er bedre end Ribery? Benzema er da helt klart mindst på niveau med mandzukic, hvis ikke bedre. Casillas er da sagtens på niveau med neuer i topform og pepe er uden tvivl bedre end dante lige nu.

12 år 3 måneder siden #100 af Elkrimi
Ronaldo er bedre (som skrevet også).

Casillas? Seriøst? Tag de hvide briller af.

Ligeledes med Benzema? Mandzukiz har levet et mål mere end Benz i to mindre kampe. Desuden arbejder Benzema mindre hårdt.
Det skulle overraske mig MEGET hvis Benzema bliver kampafgørende mod Bayern eller andre store hold. Han skal helst have 2-3 stk serveret før han kommer til sin ret, som mod Barca!

12 år 3 måneder siden #101 af ZizouMo
Jeg ville stille det op sådan:

Neuer vs. Casillas (1)
Lahm vs. Carvajal (1)
Alaba vs. Marcelo (1)
Boateng vs. Ramos (2)
Dante vs. Pepe (1)
Thiago vs. Modric (2)
Robben vs. Bale (x)
Ribery vs. Ronaldo (2)
Mandzukiz/Muller vs. Benzema (2)

Bayern har et mere sammenspillet hold, hvor Real stadigvæk spiller lidt ud fra, hvem modstanderen er.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved ZizouMo.

12 år 3 måneder siden #102 af Sahinovic
Neuer vs. Casillas (2)
Lahm vs. Carvajal (1)
Alaba vs. Marcelo (1)
Boateng vs. Ramos (1)
Dante vs. Pepe (2)
Thiago vs. Modric (2)
Schweini vs. Di Maria (2)
Robben vs. Bale (x)
Ribery vs. Ronaldo (1)
Mandzukic/Muller vs. Benzema (2)

Synes stadig ikke Bayern har vist et niveau i Champions League (denne sæson) som har imponeret mig og som folk frygter så meget og her taler jeg udelukkende om begge Arsenal og begge Man Utd kampene.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Sahinovic.

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #103 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Lodtrækning til semifinalerne i CL

AlanSahinovic skrev: Neuer vs. Casillas (2)
Lahm vs. Carvajal (1)
Alaba vs. Marcelo (1)
Boateng vs. Ramos (1)
Dante vs. Pepe (2)
Thiago vs. Modric (2)
Robben vs. Bale (x)
Ribery vs. Ronaldo (1)

Synes stadig ikke Bayern har vist et niveau i Champions League (denne sæson) som har imponeret mig og som folk frygter så meget og her taler jeg udelukkende om begge Arsenal og begge Man Utd kampene.

Ribery bedre end Ronaldo - er du seriøs? Hvad baserer du dette på - formkurven: at Ronaldo er skadet for tiden?
Synes ikke, at Schweini og di Maria kan sammenlignes - denne her kamp kommer til at vise, hvilket holds taktik/sammenspil/plan er bedst, da vi taler om så dygtige spillere på begge hold - tror desværre, at vi kommer til at mangle noget fysik på midtbanen :(

12 år 3 måneder siden #104 af interfigo
Jeg forstår ikke hvorfor folk undervurderer Pepe så meget? .. Bortset fra den fejl han lavede mod Dortmund forleden har han jo nærmest været fejlfri i år. Han er tilmed blevet langt mere rolig.
Der er ingen tvivl om hvem jeg ville foretrække mellem ham og Ramos, og skulle Varane komme tilbage i topform er der ingen tvivl om hvem jeg mener han burde erstatte i det midterforsvar lige p.t.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved interfigo.

12 år 3 måneder siden #105 af MMM
Jeg synes det er en lidt mærkværdig præmis, for Bayerns styrke har været, at de er mere end summen af de enkelte dele og vores problem har længe været, at vi er det modsatte. Men ikke destomindre, så synes jeg ikke deres overlegenhed er markant når man kigger på de enkelte spillere - Thiago er skadet og kommer ikke til at spille, Schweinsteigers form har, omend den ikke nået Alonsoniveauer, så dog været meget svingende og han har været under en del pres. Dante har en Ramos-agtig sæson og er ikke nær så overbevisende som han har været, Javi M spiller midst ligeså ofte i midterforsvaret som på midtbanen og selvom han gør det godt der, så har han ikke den samme spilforstyrende effekt derfra som han har på midtbanen, Lahm spiller langt mere på midtbanen end på backen og der er ikke klasseforskel på Rafinha og Carjaval. Kroos har været glimrende i enkelte kampe i CL, men knap så overbevisende under hverdagens trummerum i Bundesligaen og jeg ville til enhver tid foretrække Modric frem for ham. Götze har endnu ikke fundet sig helt til rette og jeg mener Benzema er klart bedre end Mandžukić - at han har scoret lidt flere mål, synes jeg ikke man kan bruge til meget, han har ikke Ronaldo (og Bale) liggende ved siden af sig til at 'hog the goals'. Neuer er verdensklasse, men har lidt under ikke at have haft en skid at lave i årevis og har haft lidt problemer med koncentrationen i denne sæson.

Bayerns største overlegenhed er deres velfungerende centrale midtbane og så deres fløje. Robben er en langt mere indflydelsesrig spiller end Bale og hvis Ronaldo er ude, så er der vist ikke nogen tvivl om at Ribery er bedre end whomever vi sender ind i stedet.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Steen

12 år 3 måneder siden #106 af Sahinovic

Ikertheman skrev:

AlanSahinovic skrev: Neuer vs. Casillas (2)
Lahm vs. Carvajal (1)
Alaba vs. Marcelo (1)
Boateng vs. Ramos (1)
Dante vs. Pepe (2)
Thiago vs. Modric (2)
Robben vs. Bale (x)
Ribery vs. Ronaldo (1)

Ribery bedre end Ronaldo - er du seriøs? Hvad baserer du dette på - formkurven: at Ronaldo er skadet for tiden?
Synes ikke, at Schweini og di Maria kan sammenlignes - denne her kamp kommer til at vise, hvilket holds taktik/sammenspil/plan er bedst, da vi taler om så dygtige spillere på begge hold - tror desværre, at vi kommer til at mangle noget fysik på midtbanen :(

Ronaldo er bedre end Ribery ja, men hvis jeg skulle vælge en af dem så ville jeg vælge Ribery, fordi han besidder nogle kvaliteter som Ronaldo ikke har/ikke bruger. Ribery har et bedre overblik, arbejder også hårdt defensivt også er han bedre i kombinationsspillet - så jeg føler at han er en ''bedre'' holdsspiller end Ronaldo og det vil i sidste ende gavne holdet mere.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Sahinovic.

• Mcmanaman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #107 af Mcmanaman
Atl Madrid slog ik Barcelona ved at have bedre individuelle spillere. Jeg ville ik være det mindste bekymret, hvis vi havde samme fighter vilje som Atl madrid.

• Mcmanaman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #108 af Mcmanaman

MMM skrev: Jeg synes det er en lidt mærkværdig præmis, for Bayerns styrke har været, at de er mere end summen af de enkelte dele og vores problem har længe været, at vi er det modsatte. Men ikke destomindre, så synes jeg ikke deres overlegenhed er markant når man kigger på de enkelte spillere - Thiago er skadet og kommer ikke til at spille, Schweinsteigers form har, omend den ikke nået Alonsoniveauer, så dog været meget svingende og han har været under en del pres. Dante har en Ramos-agtig sæson og er ikke nær så overbevisende som han har været, Javi M spiller midst ligeså ofte i midterforsvaret som på midtbanen og selvom han gør det godt der, så har han ikke den samme spilforstyrende effekt derfra som han har på midtbanen, Lahm spiller langt mere på midtbanen end på backen og der er ikke klasseforskel på Rafinha og Carjaval. Kroos har været glimrende i enkelte kampe i CL, men knap så overbevisende under hverdagens trummerum i Bundesligaen og jeg ville til enhver tid foretrække Modric frem for ham. Götze har endnu ikke fundet sig helt til rette og jeg mener Benzema er klart bedre end Mandžukić - at han har scoret lidt flere mål, synes jeg ikke man kan bruge til meget, han har ikke Ronaldo (og Bale) liggende ved siden af sig til at 'hog the goals'. Neuer er verdensklasse, men har lidt under ikke at have haft en skid at lave i årevis og har haft lidt problemer med koncentrationen i denne sæson.

Bayerns største overlegenhed er deres velfungerende centrale midtbane og så deres fløje. Robben er en langt mere indflydelsesrig spiller end Bale og hvis Ronaldo er ude, så er der vist ikke nogen tvivl om at Ribery er bedre end whomever vi sender ind i stedet.

Og det er netop på midtbanen vi vil tabe kampene.

Leveret af Kunena Forum