Lodtrækning til semifinalerne i CL
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Mavi skrev: Personligt har jeg det fint med lodtrækningen. Jeg tror vi har en større chance for, at gå videre over to kampe end blot én kamp. Derudover bliver det endnu hårdere at komme tilbage i ligaen, da vores kamp program pludselig blev en tand mere vanskelig. Vi skal dog tro på det, man vinder nul og niks på negativitet!
Hvis man er oppe imod et bedre holde ka det vel kun blive vanskeligere ved at vi nu ska være bedst over 2 kampe i stedet for én. Ligesom det med stort held lod sig gøre at hive en pokalsejr hjem over Barca for nogle sæsoner siden, self om de over 38 kampe i ligaen var det klart stærkeste hold. Havde bestemt foretrukket en finale mod Bayern, så man i det mindste ku håbe på at ramme af-te-nen - nu ska vi pludselig ramme 2 - og det virker ik sandsynligt på nuværende tidspunkt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Redondo
- Gæst
-
Steen skrev: Redondo skrev:
Er på ingen måde nervøs for at Alonso ryger ud i returopgøret. Om han er med eller ej har ingen betydning.
Han bliver læst af modstanderen efter fem min., hvis ikke allerede under opvarmningen. Han er faldet i kadence.
Jeg tror til gengæld, at han bliver vores vigtigste spiller i disse to kampe. Vi alle ved hvor dygtig han er på bolden, og hvor godt hans overblik er. Det er rigtigt, at han får det svært da Bayern vil presse højt og Pep godt ved hvordan man lukker ham ned, men med den rette taktik fra Ancelotti's side af, så kan han sagtens overraske Bayern. Hans sukkerbolde bliver nødvendige, da vi højst sandsynligt kun kommer til at angribe via kontraangreb.
Sukkerboldene er sjældne fra hans side, og netop Pep ved hvordan man lukker Alonso ned. Og når han tilmed ikke spiller på sit tidligere niveau, så ser jeg det ikke som det store tab, hvis han sidder med karantæne i returen.
Du ved godt han ikke har spillet godt på det seneste. Det skal han jo netop i en semifinale og især mod et hold som Bayern.I henhold til opsillingen mod Bayeren, så bliver Alonso en vigtig spiller i begge opgør og han er en vigtig spiller for holdet. Det er utroligt at folk bliver ved med at undervurdere hans betydning for holdet. Og jeg ved godt han ikke har spillet godt på det seneste, men det gjorde han heller ikke på dette tidspunkt sidste sæson. Dette skyldes udelukkende at manden spiller alle kampe, da han er så vigtig, og han har simpelhen brug for en pause og de næste tre hjemmekampe i ligaen er en god mulighed for det.
At manden spiller alle kampe er (næsten) korrekt, men han har da også været ude i noget tid, så han bør ikke være flad, hvis det er dit argument for hans eventuelle træthed.
at sige han ikke spiller godt er jo ikke det samme som at sige at han aldrig har spillet godt. Omvendt så ser jeg at mange ser sig blinde på spillere som har gjort det godt. Lidt som Casillas da han spillede dårligt. Han har nu vendt det over en del kampe, og jeg håber inderligt at han tager over på den keeperpost i næste sæson.
Siempre fiel skrev: Oven på sådan en lodtrækning er det jo nemt at være negativ. Og det vil jeg så være - FUCK et mareridt af en lodtrækning!!!
Hvergang jeg læser dine indlæg, så frygter jeg altid for du står på en tog perron og venter på det næste tog kommer, så du kan hoppe ud foran det. Jeg har endda indkodet 112 som speed dial, kun for din skyld ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Pepe
- Gæst
-
Redondo skrev: Sukkerboldene er sjældne fra hans side, og netop Pep ved hvordan man lukker Alonso ned. Og når han tilmed ikke spiller på sit tidligere niveau, så ser jeg det ikke som det store tab, hvis han sidder med karantæne i returen.
Har Guardiola nogensinde haft succes med at lukke Alonso ned?
BBB skrev:
Redondo skrev: Sukkerboldene er sjældne fra hans side, og netop Pep ved hvordan man lukker Alonso ned. Og når han tilmed ikke spiller på sit tidligere niveau, så ser jeg det ikke som det store tab, hvis han sidder med karantæne i returen.
Nej ikke hvad jeg husker, undtagen i de 4 år han var træner for Barcelona.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- Ultras Sur Dinamarca
- Gæst
-
forudser et mareridt af en kamp, med usikre Casillas på mål, især i luftspillet.
Dette indlæg, er udtryk for skribentens egen holdning
- Pepe
- Gæst
-
BBB skrev:
Jeg tror ikke at pep er interesseret i at lukke Alonso ned da Alonso har lukket sig selv ned på det seneste, han er blevet virkelig LANGSOM både i fart og i opfattelse. Jeg tror mere at Pep vil går efter at lukke ned for Modric .
- Storken
- Gæst
-
Jeg synes i den grad, at folk har for høje tanker om Bayern. Det er selvfølgelig naturligt efter sidste sæsons præstationer i CHL og denne sæsons totale domination af Bundesligaen. Alligevel synes jeg, at det Bayern hold, jeg har set imod Arsenal og Manchester United, i den grad har været til at snakke med.
Dét jeg netop frygtede ved Bayern sidste sæson var deres dynamiske spil, der i den grad er blevet en mindre faktor med Pep ved roret.
Alt i alt, så mener jeg at Bayern må være små favoritter, men jeg mener bestemt ikke, at vi er uden chancer, og jeg mener bestemt ikke, at Bayern er hvad de var sidste år.
- Pepe
- Gæst
-