Optakt: Matematisk muligt

12 år 2 måneder siden #37 af baggins
Besvaret af baggins på emne Optakt: Matematisk muligt
Den eneste, lille, positive ting ved den sidste uge er Atletico Madrid ser ud til at være i samme formnedgang som vi har...

Det kan godt være at vi har en bred trup, men den er ikke bred nok til at håndtere skader til Ronaldo, di Maria, Pepe, Varane, Benzema, lidt Bale, Carvajal og samtidig Khedira og Arbeloa, der lige er vendt tilbage fra lange skader.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 2 måneder siden #38 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Optakt: Matematisk muligt

baggins skrev: Den eneste, lille, positive ting ved den sidste uge er Atletico Madrid ser ud til at være i samme formnedgang som vi har...

Det kan godt være at vi har en bred trup, men den er ikke bred nok til at håndtere skader til Ronaldo, di Maria, Pepe, Varane, Benzema, lidt Bale, Carvajal og samtidig Khedira og Arbeloa, der lige er vendt tilbage fra lange skader.

Enig Baggins. Men at have så mange skader til stamspillerne, er da også usædvanligt. Jeg forstår godt, at vi oplever en formnedgang, som vi gør nu. Og så synes jeg det er fantastisk, hvis Atletico bliver mestre, hvilket jeg inderligt håber på.

"Maybe they hate me because I'm too good."

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #39 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Optakt: Matematisk muligt
Hvor jeg hader ham svin af Caballero

Undskyld sproget
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved Pepe.

12 år 2 måneder siden #40 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Optakt: Matematisk muligt
* Surt opstød*

Fy for den for en tarvelig afslutning...

Jeg plejer ikke at skrive efter et nederlag men denne gang kan jeg simpelthen ikke dy mig.
For første gang i sæsonen er jeg skuffet over holdet, og for første gang siden Ancelotti ankom til Madrid bebrejder jeg ham for et nederlag.

Det her er simpelt for pinligt. Jeg plejer at være superoptimist og meget positiv omkring holdet, men det er godt nok en lad og svag indstilling og disposition.
Før aftenens kamp var ligaen stadig mulig, omend usandsynlig. Men som træner for verdens største fodboldhold forpligter man sig altså til at gribe chancen selv når den er mikroskopisk lille. Carlo burde give den fuld bulde for at få tre point på kontoen, så kunne man i sidste kamp mod Espanyol vurdere, om det var værd igen at skyde den helt at for tre point hvis lillesøster og Barca samtidig havde vundet her til aften.

Aftenens kamp ødelægger ikke sæsonen for mig, som stadig har været langt over forventet. Men der er kommet lidt malurt i bægret eller en ridse i lakken om man vil. Jeg er skuffet over Real Madrid for første gang i denne sæson.

Eneste positive ting: vi har med sikkerhed fundet vores førstemålmand til den kommende sæson..

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Macon, Sam, rezamadridista, BBB

• Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #41 af Kaspercristiano
Besvaret af Kaspercristiano på emne Optakt: Matematisk muligt

DarioGomez skrev:

Kaspercristiano skrev: Det kunne næsten have sagt sig selv at vi ville slutte af på denne her måde.
Det her koster at vi vinder Champions League.

Den må du lige uddybe.... den med CL.

Når Real Madrid slutter på den måde i ligaen, så er Champions League sejr 100% must.

12 år 2 måneder siden #42 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Optakt: Matematisk muligt
Madrid som vi kender det. Intet er desværre ændret.

Man må da håbe de gider spille i CHL finalen. Talentløst og ynkeligt at med lidt stærkere tro på tingene og opstilling så havde vi vundet ligaen og ikke kun pokal titlen.

12 år 2 måneder siden #43 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Optakt: Matematisk muligt

Pelle skrev: Tag jer sammen. I opfører jer som nogle forkælede børn! Det har ikke været prangende de sidste 3 kampe, men med tanke på alle de skader, vi er ramt at for tiden, kan man ikke fortænke Ancelotti i, at spare spillerne til CL-finalen. Og når vi vinder den, er stemningen herinde jo helt anderledes. Det er dybt tragisk at læse nogle brugeres indlæg herinde. Man får grimme associationer til fcbarcelona.dk-forummet!

YNKELIGT!!!!!

Stop med at latterliggøre dine med fans fordi de er skuffet over at deres hold præstere på det skamligste. Klart folk er skuffede over de seneste ugers udvikling i forbindelse med mesterskabet. Som vi sagtens kunne have vundet. Og når man som jeg skal ned og se den sidste la liga kamp, er det vanvittig ærgerligt at man nu skal ned og se en pisse ligegyldig kamp. Giver det mening?

• Juanito
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #44 af Juanito
Besvaret af Juanito på emne Optakt: Matematisk muligt
Jeg synes det her billede beskriver de sidste par kampe meget godt. Barca og Atletico bliver ved med at give os chancer, men det nytter ikke noget...

12 år 2 måneder siden #45 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Optakt: Matematisk muligt
Hvis man skal finde noget positivt, så er det at vi får set hele truppen igennem!

Hvem holder niveau, hvem gør ikke? Lopez, casemiro, Illarra, benzema, arbeloa, marcelo, morata? En ting er helt sikkert, der skal hentes kvalitet til angrebet!

Angående ancelotti, så er han mesteren og forvent det bedst mulige Madrid-hold i finalen.
Sidste la-liga kamp lærte os man ikke bør bruge spillere på 80%, som Ronaldo, Pepe og di maria. Derfor denne kamp i aften.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

12 år 2 måneder siden #46 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Optakt: Matematisk muligt
@Pelle

"Niveau" er flere ting. Det at tale pænt til hinanden er halvdelen af en god diskussion. Hvis ikke man(du) magter det, bliver ens argumenter og person(dig brugeren Pelle) overflødiggjort og komplet ligegyldig, så vil ham med de dårlige argumenter "vinde" da han behandlede sin med-diskutør med respekt.

Tænk over det næste gang du bliver tosset over et indlæg, ellers bliver du ikke taget seriøst, af seriøse brugere!

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 2 måneder siden #47 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Optakt: Matematisk muligt
Der skal hentes offensiv kvalitet ind til næste sæson, så der er flere at trække på når der opstår skader.

Nu skal ALLE de vigtigste spillere spares mod Espanyol så vi kan stille i noget nær stærkeste opstilling i CL-finalen. Carlo bør stille med så mange reserver som muligt - i hvert fald gøre brug af dem som ikke kommer i spil til finalen.
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved mortenj.

• Barça
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #48 af Barça
Besvaret af Barça på emne Optakt: Matematisk muligt

mortenj skrev: Der skal hentes offensiv kvalitet ind til næste sæson, så der er flere at trække på når der opstår skader.

Nu skal ALLE de vigtigste spillere spares mod Espanyol så vi kan stille i noget nær stærkeste opstilling i CL-finalen. Carlo bør stille med så mange reserver som muligt - i hvert fald gøre brug af dem som ikke kommer i spil til finalen.

Er to uger uden kamptræning virkelig det mest ideelle?

Leveret af Kunena Forum