Optakt: Matematisk muligt
JimmyBroe skrev: @Pelle
"Niveau" er flere ting. Det at tale pænt til hinanden er halvdelen af en god diskussion. Hvis ikke man(du) magter det, bliver ens argumenter og person(dig brugeren Pelle) overflødiggjort og komplet ligegyldig, så vil ham med de dårlige argumenter "vinde" da han behandlede sin med-diskutør med respekt.
Tænk over det næste gang du bliver tosset over et indlæg, ellers bliver du ikke taget seriøst, af seriøse bruger!
Hold nu op med det bavl, Jimmy. Det er sagen uvedkommende. Jeg synes det er forkasteligt den måde, man som fan herinde behandler og skriver om det hold, man elsker. Det er ok at være skuffet - det tror jeg et eller andet sted, vi alle er. Men at bruge de vendinger, som bliver benyttet herinde, har jeg intet til overs for.
Lad være med at prøve at vende den her over mod mig. Denne debat har intet at gøre med hvorvidt jeg skrev pænt eller ej. Der er 30 andre, der har kommenteret herinde, og skrevet alt muligt mundlort. Men det er måske i orden, når man taler om holdet og ikke skriver til en anden bruger? Stop dog.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Barça skrev:
mortenj skrev: Der skal hentes offensiv kvalitet ind til næste sæson, så der er flere at trække på når der opstår skader.
Nu skal ALLE de vigtigste spillere spares mod Espanyol så vi kan stille i noget nær stærkeste opstilling i CL-finalen. Carlo bør stille med så mange reserver som muligt - i hvert fald gøre brug af dem som ikke kommer i spil til finalen.
Er to uger uden kamptræning virkelig det mest ideelle?
Det vil jeg mene. Det er tydeligt at se hvor ramte rent fysisk mange af spillerne er i denne fase af sæsonen. RIGTIG mange løber rundt med småskavanker, og kan ikke se hvorfor man skulle gå ud og risikere noget som helst i en 100% ubetydelig kamp mod Espanyol.
Atletico til gengæld kan ikke tillade sig at spare spillere mod Barca, overhovedet, og det gør at vi vil stå i en fordelagtig situation op til CL-finalen, hvor vi vil stå med spillere der har fået den fornødne hvile op til kampen, hvorimod Atleticos spillere vil være endnu mere udkørte end de er nu - som følge af Diego Simeones manglende rotation, der altså for alvor ser ud til at ramme dem her i slutspurten. Det kan blive dyrt, både på søndag mod Barcelona, men også i CL-finalen.
Det kan man umuligt gardere sig imod, og faktisk er det helt uhørt, at vores trup er så ramt. Faktisk er det også helt uhørt, at vores trup er så flade både fysisk, men også mentalt.
Vi har haft en mega uheldig sæson hvad angår skader, og specielt skaderne til Alonso, Khedira, Varane, Marcelo, Jesé, Ronaldo og Bale har været rammende for vores niveau og form.
Jeg var rigtig skuffet over Ancelotti idag, men jeg tør slet ikke og se kritikken af ham næste weekenden, for der kan han jo desværre kun blive sorte Per. Sparer man alle spillerne, så spiller de ikke i 2 uger før kampen, men sparer man dem ikke, og de bliver skadet, så bryder helvede løs.
Holdet var i elendig form idag, og havde en indstilling som var decideret pinlig, og den indstilling kan kun falde af på Ancelotti.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Holdet har altså snart spillet en hel sæson, så det er ikke fordi at spillerne kommer ud af kampform ved lige at springe en kamp over i denne fase af sæsonen. Det man i stedet får ud af det, er den hvile som er nødvendig for mange af spillerne lige netop nu.
- Redondo
- Gæst
-
Vinder vi ikke CL finalen så har det godt nok været en håbløs sæson, hvor jeg frygter at Barca tager skabet og Atletico CL pokalen. Fy for fanden!
Hvem sagde at vores slutprogram var det letteste af de tre top holds? Det har bestemt ikke set sådan ud!
mortenj skrev: Atletico til gengæld kan ikke tillade sig at spare spillere mod Barca, overhovedet, og det gør at vi vil stå i en fordelagtig situation op til CL-finalen, hvor vi vil stå med spillere der har fået den fornødne hvile op til kampen, hvorimod Atleticos spillere vil være endnu mere udkørte end de er nu - som følge af Diego Simeones manglende rotation, der altså for alvor ser ud til at ramme dem her i slutspurten. Det kan blive dyrt, både på søndag mod Barcelona, men også i CL-finalen.
Bayern Munchen - Real Madrid.
De tyske mestre var reelt gået på sommerferie, og vi kæmpede i tre turneringer. Jeg tror ikke, at man skal undervurdere. hvor meget det betyder at være i et højt gear mentalt og fysisk. Jeg frygter, at vi ikke når at komme tilbage i gear inden finalen, hvis vi sparer et halvt hold i sidste runde.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Er Cristiano, Bale osv 100 procent klar, skal de naturligvis spille - er der den mindste småskavank skal de spares.
Det må være skillelinjen ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Raúl 7
- Gæst
-
Det positive er at det lover nogenlunde godt for vores CL møde. Det negative er, at Barca sikkert nupper ligaen.
BBC er nok verdens farligste trio, og så har man Morata som reserve for dem og Jese der er skadet. Ærlig talt så får jeg ondt af Ancelotti.
Ellers så er vi også lidt tyndt besat i midtbanen. Ikke fordi vi ikke har mange på positionen, men når reserverne heddder Casameiro og Illara, så vil jeg ikke kalde det, at man er tyndt besat.
Ellers ser det meget godt ud i forsvaret, bortset fra venstrebacken. Begge spillere er gode når de rammer toppen og her er problemet bare de er så ustabile.
Men der skal trodsalt ikke andet til i næste sæson end at Morata bliver skiftet ud med en offensiv man kan føle sig tryg med, en ny midtbanespiller og måske en ny venstreback.
Mere kan man ikke rigtig gøre. Man kan ikke gardere sig mod skader og så handler det bare om at have de rette reserver og håbe man ikke mister over halvdelen af stamspillerne på en gang.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
SR4 skrev: Det vi har lært at sæsonen er at Real har verdens bedste hold.. nu skal man bare sørge for de har verdens bedste trup.
BBC er nok verdens farligste trio, og så har man Morata som reserve for dem og Jese der er skadet. Ærlig talt så får jeg ondt af Ancelotti.
Ellers så er vi også lidt tyndt besat i midtbanen. Ikke fordi vi ikke har mange på positionen, men når reserverne heddder Casameiro og Illara, så vil jeg ikke kalde det, at man er tyndt besat.
Ellers ser det meget godt ud i forsvaret, bortset fra venstrebacken. Begge spillere er gode når de rammer toppen og her er problemet bare de er så ustabile.
Men der skal trodsalt ikke andet til i næste sæson end at Morata bliver skiftet ud med en offensiv man kan føle sig tryg med, en ny midtbanespiller og måske en ny venstreback.
Mere kan man ikke rigtig gøre. Man kan ikke gardere sig mod skader og så handler det bare om at have de rette reserver og håbe man ikke mister over halvdelen af stamspillerne på en gang.
Er det ikke nærmest omvendt? Altså, at vi har verdens bedste trup, men nu skal sørge for at få verdens bedste hold?
Der er en god balance mellem talenter og erfarne spillere, men holdet mangler en del i forhold til at kunne stå sammen, når det gælder.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.