Truppen mod Levante - 27. spillerunde - sæsonen 2014/15

11 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Carlo Ancelotti har i dag udtaget truppen til morgendagens kamp mod Levante.

Her er stort set alle mand klar, idet kun James nu er på ude med af spillet og det betyder, at 22 mand er udtaget til kampen, hvor der skal sorteres fire spillere fra.

Truppen mod Levante:

Målmænd: Casillas, Keylor Navas, Pacheco.

Forsvar: Arbeloa, Carvajal, Ramos, Pepe, Varane, Nacho, Marcelo, Coentrao.

Midtbane: Khedira, Kroos, Lucas Silva, Illarramendi, Modric, Isco, Bale.

Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Chicharito, Jesé.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #2 af DarioGomez
I dag er sådan en kamp, der burde have været tre sikre point, men jeg må indrømme. at jeg virkelig frygter, at vi komme bagud - fx efter et hjørnespark - for så bliver det umuligt for spillerne, at mobilisere viljen til at komme tilbage.

(Godt de ikke har Navas længere ...!)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

11 år 4 måneder siden #3 af Dios
Er det ikke idag vi skal eksperimentere lidt? Med vores formkurve taget i mente, så har vi jo på ingen måde råd til at miste hverken Isco eller Kroos, så dem håber jeg bliver sparet i aften i alle 90 min..

Jeg kunne faktisk godt tænke mig at se denne opstilling her idag:

Navas

Carvajal - Pepé - Varane - Coentrao

Illarramendi
Modric - Marcelo

Jesé - Benzema - Ronaldo

Marcelo op på midtbanen, fordi jeg frygter vi intet vil skal skabe med både Lucas og Illarra på den centrale midtbane, og kun med Modric som den kreative.
Ramos skal skiftes ind efter en times spil. Jeg synes det er en smule risikabelt, at han skal spille fra start ligeså snart han er blevet skadet. Han skal bare være helt klar imod Barca.
Jesé i stedet for Bale. Simpelthen for at prøve noget nyt. Det kan måske få noget vildskab tilbage hos Bale, og selvom Jesé på ingen måder har spillet bedre, så er det immervæk svært og performe i 20 min. hver 3. kamp.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Dios.

11 år 4 måneder siden #4 af ChrillRM14
Helt enig i, at man bør eksperimentere lidt - men synes denne eksperimenterende tilgang bør bunde i en tilbage venden til 4-4-2 som i "gode gamle" dage tidligere i sæsonen

Navas
Carvajal - Pepe - Varane - Marcelo
Bale - Kroos - Modric - Isco
Benzema - Ronaldo

Hetzen mod Bale er berretiget, men han bør få en chance på midtbanen, hvor han før har været ret stabil. Jeg tror Kroos er glad for Modrics tilbagevenden, så lidt af byrden bliver taget af hans skuldre, hvad angår playmaker-rollen, og ellers er det bare at få scoret en masse mål, et clean-sheet og optimisme.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

11 år 4 måneder siden #5 af BBB

Dios skrev: Er det ikke idag vi skal eksperimentere lidt? Med vores formkurve taget i mente, så har vi jo på ingen måde råd til at miste hverken Isco eller Kroos, så dem håber jeg bliver sparet i aften i alle 90 min..

Navas

Illarramendi
Modric - Marcelo

Jesé - Benzema - Ronaldo

Marcelo op på midtbanen, fordi jeg frygter vi intet vil skal skabe med både Lucas og Illarra på den centrale midtbane, og kun med Modric som den kreative.
Ramos skal skiftes ind efter en times spil. Jeg synes det er en smule risikabelt, at han skal spille fra start ligeså snart han er blevet skadet. Han skal bare være helt klar imod Barca.
Jesé i stedet for Bale. Simpelthen for at prøve noget nyt. Det kan måske få noget vildskab tilbage hos Bale, og selvom Jesé på ingen måder har spillet bedre, så er det immervæk svært og performe i 20 min. hver 3. kamp.

Marcelo på kanten er frækt, og jeg elsker det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 4 måneder siden #6 af M_linding

BBB skrev:

Dios skrev: Er det ikke idag vi skal eksperimentere lidt? Med vores formkurve taget i mente, så har vi jo på ingen måde råd til at miste hverken Isco eller Kroos, så dem håber jeg bliver sparet i aften i alle 90 min..

Navas

Illarramendi
Modric - Marcelo

Jesé - Benzema - Ronaldo

Marcelo på kanten er frækt, og jeg elsker det.

Mon ikke at Dios mente, at Marcelo skulle spille Iscos rolle, mere end som kantspiller(?) Marcelo har jo lidt den samme evne som Isco, til at holde på bolden selvom han er omringet af modspillere, og tage nogle gode løb der kan svække modstanderens organisation...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 4 måneder siden #7 af Dios

ChrillRM14 skrev: Helt enig i, at man bør eksperimentere lidt - men synes denne eksperimenterende tilgang bør bunde i en tilbage venden til 4-4-2 som i "gode gamle" dage tidligere i sæsonen

Navas
Carvajal - Pepe - Varane - Marcelo
Bale - Kroos - Modric - Isco
Benzema - Ronaldo

Hetzen mod Bale er berretiget, men han bør få en chance på midtbanen, hvor han før har været ret stabil. Jeg tror Kroos er glad for Modrics tilbagevenden, så lidt af byrden bliver taget af hans skuldre, hvad angår playmaker-rollen, og ellers er det bare at få scoret en masse mål, et clean-sheet og optimisme.

Det er vel det man kalder et safe bet? Haha :D Eksperimentere i hvad dog? Samme spillere og samme system som vi kender. Nu ville jeg kun eksperimentere for at spare Isco og Kroos.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 4 måneder siden #8 af asp3200
Eksperimenter løs, bare bale er på bænken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roden

11 år 4 måneder siden #9 af Sahinovic
Er stor fortaler for Benzema, men ville egentligt ikke have noget imod at han lige fik sig en tur på bænken idag, istedet for en altid hårdt arbejdende Chicharito. Benzema har godt nok også været dårlig og virker utrolig tung.

Florentino Pérez

11 år 4 måneder siden #10 af Kaká8
Real Madrid har bekræftet opstillingerne:

Navas
Carvajal - Pepe - Ramos - Marcelo
Modric - Silva
Isco
Bale - Benzema - Ronaldo

Jeg havde nu gerne set Varane fra start istedet for Ramos, han kunne så blive skiftet ind.

HALA MADRID Y NADA MAS

11 år 4 måneder siden #11 af Fondo_Sur
Håber, at alle har gjort det klart for Isco, at han ikke må have kropskontakt med nogen i denne kamp.

11 år 4 måneder siden #12 af Lars1991
Lidt spændt på at se Silva sammen med Modric :)

Leveret af Kunena Forum