Truppen mod Levante - 27. spillerunde - sæsonen 2014/15
Frygter en kæmpe røvfuld.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev:
Siempre Madrid skrev:
Sebberg skrev: Ronaldo valgte lige at fejre Bales første mål ved at vinke gestikulerende ud til linjedommeren, fordi hans sakse burde være dømt som mål. Vor herre bevares.
Tror du selv på den??
Han var relativt hurtigt ude og fejre den første scoring og gjorde det med det samme ved anden scoring.
For os alle håber jeg at Cristiano Ronaldo får scoret i anden halvleg.
Fodbold er nemlig så enkelt et spil, at når Cristiano Ronaldo har selvtillid, så scorer han mål og når han scorer mål, så vinder Real Madrid.
Han scorede ikke idag, Real Madrid vandt stadig (-;
Det var vist lidt af et stråmandsargument ;)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Men igen so what...han kan godt lide at score mål (og vi kan godt lide at han scorer mål) og ærgede sig bare over noget der kunne have været et fedt mål...ce'st la vie...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Det minder altså lidt om person-hetz, for Benzemas reaktion er da nøjagtigt ens?
Hvor i den video, ser du, at Benzema han gestikulerer til linjedommeren? Altså efter bolden er røget i nettet.
Men som jeg skrev tidligere, forstå jeg egentlig godt Ronaldo. Jeg havde da sikkert også været ærgelig hvis jeg var næsten og lige ved at score et lækkert mål...selvom en anden i samme ombæring scorede...havde måske ikke fagtet så meget, men sådan er alle forskellige.
DarioGomez skrev: Det minder altså lidt om person-hetz, for Benzemas reaktion er da nøjagtigt ens?
Istedet for at løbe ud til sin holdkammerat som tydeligvis har været igennem et helvede og vise at man støtter ham foran publikum så kommer der sådan en reaktion fra Ronaldo og Benzema, totalt ligeglade medmindre de selv score, dejligt (-:
Florentino Pérez
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Hvorfor skal Cristiano hetzes, når Benzema tydeligvis heller ikke jubler? Hvad er forskellen?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: I misser pointen:
Hvorfor skal Cristiano hetzes, når Benzema tydeligvis heller ikke jubler? Hvad er forskellen?
Jeg nævnte også Benzema i mit tidligere indlæg, men kunne det ikke have noget at gøre med at man før har set Ronaldo ikke juble når medspillerne score?
Florentino Pérez
Kan kun snakke for mit eget vedkommende, og synes blot at det er tydeligt Ronaldo brokker sig (det var der en bruger der ikke synes) til trods for, at en holdkammerat lige har scoret. Jeg kan forstå ham, men....alligevel forkert signal at sende IMO. Men sådan er han nu en gang, og har de fleste vel lært at leve
Jeg synes nu ikke det er så interessant hvornår han gir en krammer til Bale, skrev det vist kun fordi der var en der skrev at han var hurtigt derude i klyngen.
- Inspektøren
- Gæst
-
Ca. en halv time senere.... Vi er kommet foran med 3-1 og Atletico er fuldstænigt løbet tør for energi og selvtillid. Kampen er reelt set overstået, da der er ingen chance for, at dette mandskab kan komme tilbage i kampen, taget det nævnte i betragtning og med kun et par minutter tilbage. Vi får så straffespark og det omsætter CR7 til mål. Nu vælger CR7 så at gå amok. Af alle tidspunkter, vælger han dette moment.
Åhhh gud.
Og hver eneste gang, at han har spillet en kamp uden at score, selvom holdet har vundet, løber han med det samme, efter slutfløjtet, til spillertunelen, hurtigere end et lyn.
CR7 er bare besat af mål, FIFA Ballon D'or og bare i det hele taget individuel hæder. Sådan er han bare.
Efter han vandt FIFA Ballon D'or for 2013, begyndte han at græde og sønnen skulle med op på podiet og jeg ved ikke hvad. Efter vi vandt La Decima, så var han glad, men så heller ikke mere, på trods af hvor meget arbejde og hvor lang tid fansene, ledelsen, spillerne, har ventet og kæmpe for det.
Så er det er retfærdigt med denne hetz, ja for fanden, det er.
Han leveret utrolige resultater på banen, men ingen skal føle sig hævet over klubben, og det gør CR7.
Det er også derfor, at han er så hadet i Spanien, som han er. Den ene arrogante opførsel efter den anden. Prøv og se kampen på Cordoba. Den måde han forlader banen på, efter at have svigtet sine holdkammerater. Føj.
Og så er han oven i købet 30 år og er far til en søn.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hvordan ville du reagere hvis du vandt Balon D'or efter fire års pause fra at vinde den?
Personligt ville jeg også bringe mine næreste med ind i billedet, og at tage sin søn på scenen, er en meget voksen beslutning. Plus at græde er ikke u-mandigt.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)