Truppen mod Levante - 27. spillerunde - sæsonen 2014/15

11 år 4 måneder siden #85 af Dios
Jeg får helt ondt i maven når jeg læser dine indlæg om Ronaldo hehe. Han er bare dit et og alt

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #86 af Sebberg

Dios skrev: Jeg får helt ondt i maven når jeg læser dine indlæg om Ronaldo hehe. Han er bare dit et og alt

Fuldstændig enig. Jeg vil slutte hele den her diskussion med et citat:

"Hellere én Ronaldo for meget, end én for lidt". Wow. Bare wow.

11 år 4 måneder siden #87 af M_linding
Jeg forsøgte at argumentere, sådan nogenlunde sagligt - det slipper man ikke godt fra, kan jeg se.

Så for lige at opsummere: Ronaldo er et dumt svin, jeg er dum (men forhåbentligt ikke et svin(?)) og Ronaldo bidrager ikke med noget på en fodboldbane. Det er faktisk pisse ærgerligt, at han spiller i Real Madrid.

Så er alle enige, og vi kan se frem mod El Clasico. Længe leve den gode debat-kultur:)

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #88 af Storken

M_linding skrev: Jeg forsøgte at argumentere, sådan nogenlunde sagligt - det slipper man ikke godt fra, kan jeg se.

Så for lige at opsummere: Ronaldo er et dumt svin, jeg er dum (men forhåbentligt ikke et svin(?)) og Ronaldo bidrager ikke med noget på en fodboldbane. Det er faktisk pisse ærgerligt, at han spiller i Real Madrid.

Så er alle enige, og vi kan se frem mod El Clasico. Længe leve den gode debat-kultur:)

Jeg kan godt gå med til, at du ikke er et svin. Det er et kompromis jeg kan leve med.

;-)

11 år 4 måneder siden #89 af SR4
For at runde af så synes jeg det er sjovt det altid er rivaler, tv-eksperter og andre, der altid skal sætte en negativ kommentar om hvordan Ronaldo er på banen.

Mens tidligere holdkammerater og personer (selv Pique), der har faktisk har været tæt på ham altid udtaler sig om at han er den mest profesionelle, altid motiverer holdet. Så fra et neutralt synspunkt tror jeg godt jeg ved hvilken side, der ved mest om svinet ;)

11 år 4 måneder siden #90 af Dios

M_linding skrev: Jeg forsøgte at argumentere, sådan nogenlunde sagligt - det slipper man ikke godt fra, kan jeg se.

Jeg ved ikke hvad der er sket med mit indlæg, men jeg skrev i 20 min. på telefonen, men det er åbenbart kun 1 linje som er kommet med? :S. Jeg undskylder selvfølgelig for den store misforståelse mit indlæg har skabt.

Jeg forstår dog stadig ikke hvorfor du bliver ved med at fremtvinge offer-rollen hvergang du snakker om Ronaldo. Ingen har kaldt ham et dumt svin så vidt jeg ved.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum