Truppen mod Levante - 27. spillerunde - sæsonen 2014/15
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev: Jeg får helt ondt i maven når jeg læser dine indlæg om Ronaldo hehe. Han er bare dit et og alt
Fuldstændig enig. Jeg vil slutte hele den her diskussion med et citat:
"Hellere én Ronaldo for meget, end én for lidt". Wow. Bare wow.
Så for lige at opsummere: Ronaldo er et dumt svin, jeg er dum (men forhåbentligt ikke et svin(?)) og Ronaldo bidrager ikke med noget på en fodboldbane. Det er faktisk pisse ærgerligt, at han spiller i Real Madrid.
Så er alle enige, og vi kan se frem mod El Clasico. Længe leve den gode debat-kultur:)
- Storken
- Gæst
-
M_linding skrev: Jeg forsøgte at argumentere, sådan nogenlunde sagligt - det slipper man ikke godt fra, kan jeg se.
Så for lige at opsummere: Ronaldo er et dumt svin, jeg er dum (men forhåbentligt ikke et svin(?)) og Ronaldo bidrager ikke med noget på en fodboldbane. Det er faktisk pisse ærgerligt, at han spiller i Real Madrid.
Så er alle enige, og vi kan se frem mod El Clasico. Længe leve den gode debat-kultur:)
Jeg kan godt gå med til, at du ikke er et svin. Det er et kompromis jeg kan leve med.
;-)
Mens tidligere holdkammerater og personer (selv Pique), der har faktisk har været tæt på ham altid udtaler sig om at han er den mest profesionelle, altid motiverer holdet. Så fra et neutralt synspunkt tror jeg godt jeg ved hvilken side, der ved mest om svinet ;)
M_linding skrev: Jeg forsøgte at argumentere, sådan nogenlunde sagligt - det slipper man ikke godt fra, kan jeg se.
Jeg ved ikke hvad der er sket med mit indlæg, men jeg skrev i 20 min. på telefonen, men det er åbenbart kun 1 linje som er kommet med? :S. Jeg undskylder selvfølgelig for den store misforståelse mit indlæg har skabt.
Jeg forstår dog stadig ikke hvorfor du bliver ved med at fremtvinge offer-rollen hvergang du snakker om Ronaldo. Ingen har kaldt ham et dumt svin så vidt jeg ved.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.