Optakt Real Madrid – Atlético Madrid: Er ottende gang lykkens gang?
11 år 3 måneder siden #109
af Pelle
"Maybe they hate me because I'm too good."
Besvaret af Pelle på emne Optakt Real Madrid – Atlético Madrid: Er ottende gang lykkens gang?
Tak skal du have Kassow - nu ændrede jeg pludselig mening. Mit eget tv har nemlig ikke høj opløsning, og de slamberter på TV3 viste den kun i langsom gentagelse 4-5 gange. Tak fordi du berigede mit liv med HELE kampen og replays af netop den hændelse.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
11 år 3 måneder siden #110
af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Optakt Real Madrid – Atlético Madrid: Er ottende gang lykkens gang?
Der er slet ikke straffe i situationen med Isco, overhovedet.
- Raúl 7
- Gæst
-
11 år 3 måneder siden #111
af Raúl 7
Jamen så er det jo opklaret.
PS Jo der var.
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt Real Madrid – Atlético Madrid: Er ottende gang lykkens gang?
Sebberg skrev: Der er slet ikke straffe i situationen med Isco, overhovedet.
Jamen så er det jo opklaret.
PS Jo der var.
11 år 3 måneder siden #112
af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Optakt Real Madrid – Atlético Madrid: Er ottende gang lykkens gang?
Jeg er enig med dem, der mener, at Isco ikke bliver rørt og der dermed ikke er straffespark; min opfattelse var en anden i kampens hede :-)
Chicharito derimod blev snydt for minimum ét straffespark - det er bare ikke tilladt at trumle folk ned i luften i det kriminelle felt, hverken klodset eller med begge hænder forrest. De bliver sjældent dømt, men fodboldloven fortæller, at det faktisk skal dømmes.
Vi vandt, og jeg er pisse ligeglad med alt andet :-D
Chicharito derimod blev snydt for minimum ét straffespark - det er bare ikke tilladt at trumle folk ned i luften i det kriminelle felt, hverken klodset eller med begge hænder forrest. De bliver sjældent dømt, men fodboldloven fortæller, at det faktisk skal dømmes.
Vi vandt, og jeg er pisse ligeglad med alt andet :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe