Optakt Real Madrid – Atlético Madrid: Er ottende gang lykkens gang?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
-
Florentino Pérez
- Inspektøren
- Gæst
-
El Atlético jugará con: Oblak; Juanfran, Miranda, Godín, Gámez; Tiago, Koke, Arda, Saúl; Mandzukic y Griezmann.
Den midtbane der, er sgu ikke særlig defensivt indstillet.
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Carlo goes 4-4-2. Real Madrid XI: Casillas, Carvajal. Varane, Pepe, Coentrao; Isco, Ramos, Kroos, James, Chicharito and Cristiano.
@English_AS
Real Madrid TV saying it's Pepe who gets the nod in midfield.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Raul 4 ever skrev: @English_AS
Carlo goes 4-4-2. Real Madrid XI: Casillas, Carvajal. Varane, Pepe, Coentrao; Isco, Ramos, Kroos, James, Chicharito and Cristiano.
@English_AS
Real Madrid TV saying it's Pepe who gets the nod in midfield.
Nej, nej - Pepe på midten - manden kan jo ikke ramme Grand Canyon, om han så stod nede i den. UDUELIGT!!!!!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Ikertheman
- Gæst
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Inspektøren skrev: Til gengæld er meget mere overrasket over Atleticos startopstilling. Det ser ud til, at de jager et mål fra start:
El Atlético jugará con: Oblak; Juanfran, Miranda, Godín, Gámez; Tiago, Koke, Arda, Saúl; Mandzukic y Griezmann.
Den midtbane der, er sgu ikke særlig defensivt indstillet.
Satans - præcis, hvad jeg frygtede - vi skal bruge en to-måls-føring for at være nogenlunde komfortable; men det kan Simeone jo netop punktere på den måde, og med vores decimerede offensiv, så kan han netop tillade sig at være offensivt indstillet. Vores håb må være, at Atlético ikke har tilvænning til at spille på den facon, og derfor bringer sig selv ud i noget taktisk, de ikke kan gennemføre.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Desuden er dagens opstilling også et vink med en vognstang til såvel Illarra som Silva.....
"Maybe they hate me because I'm too good."
No soy sólo perfecto, soy Madridista también