Optakt Real Madrid – Atlético Madrid: Er ottende gang lykkens gang?

11 år 3 måneder siden #25 af Kroos
Jeg nægter at tro på det...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #26 af Inspektøren
Hvad var det folk sagde? Carlo ændrer ikke på noget i så vigtig en kamp? Yeah right...

11 år 3 måneder siden #27 af Sahinovic
Åh Gud, hvis det er sandt så melder vi os ihvertfald ind i wrestling kampen.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #28 af Inspektøren
Til gengæld er meget mere overrasket over Atleticos startopstilling. Det ser ud til, at de jager et mål fra start:

El Atlético jugará con: Oblak; Juanfran, Miranda, Godín, Gámez; Tiago, Koke, Arda, Saúl; Mandzukic y Griezmann.

Den midtbane der, er sgu ikke særlig defensivt indstillet.

11 år 3 måneder siden #29 af Raul 4 ever
@English_AS
Carlo goes 4-4-2. Real Madrid XI: Casillas, Carvajal. Varane, Pepe, Coentrao; Isco, Ramos, Kroos, James, Chicharito and Cristiano.

@English_AS
Real Madrid TV saying it's Pepe who gets the nod in midfield.

11 år 3 måneder siden #30 af DarioGomez

Raul 4 ever skrev: @English_AS
Carlo goes 4-4-2. Real Madrid XI: Casillas, Carvajal. Varane, Pepe, Coentrao; Isco, Ramos, Kroos, James, Chicharito and Cristiano.

@English_AS
Real Madrid TV saying it's Pepe who gets the nod in midfield.

Nej, nej - Pepe på midten - manden kan jo ikke ramme Grand Canyon, om han så stod nede i den. UDUELIGT!!!!!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #31 af Ikertheman
Hvis vi vinder, så er Ancelotti et taktisk geni.. Taber vi, så bliver han syndebuk.. Det er vel trænerens lod..

11 år 3 måneder siden #32 af DarioGomez

Inspektøren skrev: Til gengæld er meget mere overrasket over Atleticos startopstilling. Det ser ud til, at de jager et mål fra start:

El Atlético jugará con: Oblak; Juanfran, Miranda, Godín, Gámez; Tiago, Koke, Arda, Saúl; Mandzukic y Griezmann.

Den midtbane der, er sgu ikke særlig defensivt indstillet.

Satans - præcis, hvad jeg frygtede - vi skal bruge en to-måls-føring for at være nogenlunde komfortable; men det kan Simeone jo netop punktere på den måde, og med vores decimerede offensiv, så kan han netop tillade sig at være offensivt indstillet. Vores håb må være, at Atlético ikke har tilvænning til at spille på den facon, og derfor bringer sig selv ud i noget taktisk, de ikke kan gennemføre.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Ikertheman

11 år 3 måneder siden #33 af Daniel
Hvis Pepe spiller midtbanen, giver det ingen mening; der er noget fornuft med Ramos!

Desuden er dagens opstilling også et vink med en vognstang til såvel Illarra som Silva.....
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, andreashn, Pelle

11 år 3 måneder siden #34 af Pelle
Pepe på midtbanen kommer ikke til at ske, så dum er Carlo ikke. Ramos giver - som Daniel siger - helt fint mening. Manden er boldstærk, hurtig og et fysisk pragteksemplar. Og come on, i lyder som om han skal kæmpe derinde alene, han ligger jo med 3 andre (såfremt vi spillet 4-4-2, hvilket jeg håber). En defensivt midtbane med Ramos kan forhåbentlig frigive Kroos lidt for hans defensive pligter, så vi pludselig også har ham som spilfordeler. Sammen med en Isco, som for alvor skal steppe op i aften!

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 3 måneder siden #35 af Jaken
Por qué, Ancelotti? Por qué?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Kroos

11 år 3 måneder siden #36 af Macon
Gik da helt galt sidste Ramos var på midtbanen mod Barcelona, men mener også det var skidt da pepe spillede midtbane under mourinho? eller husker jeg forkert.
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Macon.

Leveret af Kunena Forum