Optakt Real Madrid – Atlético Madrid: Er ottende gang lykkens gang?

11 år 3 måneder siden #37 af JimmyBroe

Macon skrev: Gik da helt galt sidste Ramos var på midtbanen mod Barcelona, men mener også det var skidt da pepe spillede midtbane under mourinho? eller husker jeg forkert.

Du husker helt rigtigt. At folk bifalder Ramos eller Pepe på midtbanen er mig en gåde. Det har aldrig virket for Real Madrid...

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #38 af Ikertheman
Personligt bifalder jeg det hverken eller, men er vi enige om, at Barcelona og lillesøster er to forskellige hold med to forskellige spillestile?

11 år 3 måneder siden #39 af Pelle

JimmyBroe skrev:

Macon skrev: Gik da helt galt sidste Ramos var på midtbanen mod Barcelona, men mener også det var skidt da pepe spillede midtbane under mourinho? eller husker jeg forkert.

Du husker helt rigtigt. At folk bifalder Ramos eller Pepe på midtbanen er mig en gåde. Det har aldrig virket for Real Madrid...

Men hvad skal vi gøre, Jimmy? Alle vores kampe mod Atletico har vi tabt på midtbanen, vi bliver simpelthen udspillet. Og vi kan vel godt blive enige om, at hverken Illarra eller Lucas Silva har niveauet til de her kampe?

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 3 måneder siden #40 af Sahinovic
Havde jeg været Diego Simeone nu og fundet ud af at enten Ramos eller Pepe skulle spille på midtbanen, så havde jeg sgu blæst til angreb, vi kan jo alligevel ikke true særligt meget med sådan en midtbane og score de ét mål så er vi færdige.

Florentino Pérez

• Bobonation
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #41 af Bobonation
Jeg tror og håber at Ramos dominerer den midtbane idag !

11 år 3 måneder siden #42 af Daniel
Hvor kalder alle eksperter, kommentatorer og andet godtfolk på live-tv Marcelo for Marchelo?

Det er mig stadig en gåde :-)

Edit: 3+ grafik siger, at Pepe napper midtbanen....
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 3 måneder siden #43 af Steen
Genialt af Carlo. Ramos på midtbanen er lige præcis det, jeg har håbet på. Lucas Silva skal ikke kastes ind i så stor en knald eller fald kamp, og det skal Illarramendi absolut ikke. Forhåbentligt er sidstnævnte fortid til sommer.

11 år 3 måneder siden #44 af JimmyBroe

Pelle skrev:

JimmyBroe skrev:

Men hvad skal vi gøre, Jimmy? Alle vores kampe mod Atletico har vi tabt på midtbanen, vi bliver simpelthen udspillet. Og vi kan vel godt blive enige om, at hverken Illarra eller Lucas Silva har niveauet til de her kampe?

Jeg ved det ikke Pelle. Jeg tror jeg er fruetreret over det her pis du. Alle de skader altså.

Jeg mener stadig at Illarramendi burde starte på sin fortrukne plads fremfor en spiller som aldrig spiller der. Men jeg håber i får ret.

Noget helt andet, hvor er jeg dog glad for at se Coentrao på den back altså. Han har det med at være afgørende i de her slags kampe.

Jeg er her stadig XOXO

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #45 af Johnson
Kan også være at han spiller 3-5-2

11 år 3 måneder siden #46 af Madridistao
Den havde jeg ikke set komme! Først og fremmest, hold nu op hvor tog jeg fejl! Dernæst, så giver det faktisk ret god mening at spille med alle 3. Ancelotti har tænkt at Atleticos største chance mod os er på dødbolde.
Atleticos hovedstødsstærke folk: Godin, Miranda, Mandzukic, Tiago. Derudover til dels Gamez og Saul som begge er over 1.80 og udemærket i luften.
Vores defensive hovedstødsstærke folk: Ramos, Pepe, Varane - that's it. Ronaldo ligger fri i "rummet" og tager ikke en mand. Bale plejer ellers at have en defensiv mand-mand rolle.

Jeg tror at det har været en absolut nødvendighed at spille med Ramos frem for Illara (1.79) eller Jese (ingen defensive dødbolds kompetencer)

Tror sgu på det! - HALA MADRID

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #47 af Johnson
Jeg fik en sludder med Carlo igår hvor jeg gjorde ham opmærksom på fordelene ved en 3-5-2. Han virkede modtagelig

11 år 3 måneder siden #48 af Pelle

JimmyBroe skrev:

Pelle skrev:

JimmyBroe skrev:

Jeg ved det ikke Pelle. Jeg tror jeg er fruetreret over det her pis du. Alle de skader altså.

Jeg mener stadig at Illarramendi burde starte på sin fortrukne plads fremfor en spiller som aldrig spiller der. Men jeg håber i får ret.

Noget helt andet, hvor er jeg dog glad for at se Coentrao på den back altså. Han har det med at være afgørende i de her slags kampe.

Samme her. De skader har virkelig taget pusten fra mig. Især Modric ude resten af sæsonen, det kommer vi til at mærke, selv om vi skulle avancere i aften. Jeg stoler bare ikke nok på Illarra, han er simpelthen for urutineret til den her type kampe.

Ramos på den defensive er ikke optimalt, men i mangel af bedre, så ser jeg det som den bedste løsning.
Pepe på midtbanen vil være en katastrofe, han er ikke dygtig nok teknisk til den position.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum