Optakt Real Madrid – Atlético Madrid: Er ottende gang lykkens gang?
Macon skrev: Gik da helt galt sidste Ramos var på midtbanen mod Barcelona, men mener også det var skidt da pepe spillede midtbane under mourinho? eller husker jeg forkert.
Du husker helt rigtigt. At folk bifalder Ramos eller Pepe på midtbanen er mig en gåde. Det har aldrig virket for Real Madrid...
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Ikertheman
- Gæst
-
JimmyBroe skrev:
Macon skrev: Gik da helt galt sidste Ramos var på midtbanen mod Barcelona, men mener også det var skidt da pepe spillede midtbane under mourinho? eller husker jeg forkert.
Du husker helt rigtigt. At folk bifalder Ramos eller Pepe på midtbanen er mig en gåde. Det har aldrig virket for Real Madrid...
Men hvad skal vi gøre, Jimmy? Alle vores kampe mod Atletico har vi tabt på midtbanen, vi bliver simpelthen udspillet. Og vi kan vel godt blive enige om, at hverken Illarra eller Lucas Silva har niveauet til de her kampe?
"Maybe they hate me because I'm too good."
Florentino Pérez
- Bobonation
- Gæst
-
Det er mig stadig en gåde :-)
Edit: 3+ grafik siger, at Pepe napper midtbanen....
Pelle skrev:
JimmyBroe skrev:
Men hvad skal vi gøre, Jimmy? Alle vores kampe mod Atletico har vi tabt på midtbanen, vi bliver simpelthen udspillet. Og vi kan vel godt blive enige om, at hverken Illarra eller Lucas Silva har niveauet til de her kampe?
Jeg ved det ikke Pelle. Jeg tror jeg er fruetreret over det her pis du. Alle de skader altså.
Jeg mener stadig at Illarramendi burde starte på sin fortrukne plads fremfor en spiller som aldrig spiller der. Men jeg håber i får ret.
Noget helt andet, hvor er jeg dog glad for at se Coentrao på den back altså. Han har det med at være afgørende i de her slags kampe.
Jeg er her stadig XOXO
- Johnson
- Gæst
-
- Madridistao
- Junior bruger
-
Atleticos hovedstødsstærke folk: Godin, Miranda, Mandzukic, Tiago. Derudover til dels Gamez og Saul som begge er over 1.80 og udemærket i luften.
Vores defensive hovedstødsstærke folk: Ramos, Pepe, Varane - that's it. Ronaldo ligger fri i "rummet" og tager ikke en mand. Bale plejer ellers at have en defensiv mand-mand rolle.
Jeg tror at det har været en absolut nødvendighed at spille med Ramos frem for Illara (1.79) eller Jese (ingen defensive dødbolds kompetencer)
Tror sgu på det! - HALA MADRID
- Johnson
- Gæst
-
JimmyBroe skrev:
Pelle skrev:
JimmyBroe skrev:
Jeg ved det ikke Pelle. Jeg tror jeg er fruetreret over det her pis du. Alle de skader altså.
Jeg mener stadig at Illarramendi burde starte på sin fortrukne plads fremfor en spiller som aldrig spiller der. Men jeg håber i får ret.
Noget helt andet, hvor er jeg dog glad for at se Coentrao på den back altså. Han har det med at være afgørende i de her slags kampe.
Samme her. De skader har virkelig taget pusten fra mig. Især Modric ude resten af sæsonen, det kommer vi til at mærke, selv om vi skulle avancere i aften. Jeg stoler bare ikke nok på Illarra, han er simpelthen for urutineret til den her type kampe.
Ramos på den defensive er ikke optimalt, men i mangel af bedre, så ser jeg det som den bedste løsning.
Pepe på midtbanen vil være en katastrofe, han er ikke dygtig nok teknisk til den position.
"Maybe they hate me because I'm too good."