Optakt Real Madrid – Atlético Madrid: Er ottende gang lykkens gang?
- PaulBreitnersAfro
- Gæst
-
Og at Chicharito afgør kampen, er jo et bedre eventyr end HC Andersen kunne have skrevet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Forskellen idag var lidt vores kampgejst, som antydede, at det her var sæsonens hidtil vigtigste kamp
Hævnen er sød!!
HALA MADRID
Tror Atletico var den sværest mulige modstander - de har været som en forbandelse for os, så nu bør vi egentlig kunne gå ind til resten af kampene med meeeeget stor sevltillid
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Håber der er en eller anden, der kan få sat Fede Mølby i karantæne. Han burde ikke have lov til at kommentere kampe uden for Premiere League...en skændsel.
Jeg er her stadig XOXO
- Ikertheman
- Gæst
-
Ringe kamp af Ronaldo, men han redder alt ved at gøre det kampafgørende (også credit til Chicha..)
Coentrao er en mærkelig spiller, for han ville i topform være det bedste alternativ til Marcelo, da de er meget forskellige VB..
Kom så med Juve!!!
- Johnson
- Gæst
-
Chamartin skrev: Den lille ært spillede en super kamp. Fantastisk gejst. Fortjent han blev matchvinder.
Håber der er en eller anden, der kan få sat Fede Mølby i karantæne. Han burde ikke have lov til at kommentere kampe uden for Premiere League...en skændsel.
Jimmy og jeg talte også om det. Aldrig har jeg oplevet en kommentator være så fjendtlig indstillet overfor et af de hold, han kommenterer på. Real kan jo ikke gøre noget som helst rigtigt, og når modstanderen kommer med knopperne forrest og går amok på vores spillere, så er det bare skuespil fra vores side. Han er en komplet skændsel og burde fjernes fra skærmen omgående. Lad os håbe Frimann og Elkjær er mere objektive i analyseren her om lidt.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Super ''cool'' præstation idag, de holder hovedet koldt hele vejen igennem.
Florentino Pérez
- Madridistao
- Junior bruger
-
Hvor er det en taktisk fantastisk præstation. Det undrer mig dog at Atletico spiller SÅ meget antifodbold, taget deres kvalitet i betragtning. Jeg er i ekstase!
www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/bernabeu...rnandez-afgor-derby/
I aften vandt vi ikke med smukt spil- vi vandt med hjertet... Kom så med Barca!!
Med alle de skader vi har og marcelos karantæne, så tror jeg faktisk ikk vi kunne gøre det meget bedre, specielt nu hvor A.M er så stærke i det defensive.
vi spillede tålmodigt, og det gav potte til sidst. Jeg var sku lige i ekstase et øjeblik der.
8 gang skulle vist være lykkens gang, og tak for det.
Drengen klarede sku opgaven. DOG må jeg sige, at jeg er lidt skuffet over Iscos spil idag. Han skulle om nogen, være vores kreative spiller, men der kom INTET, og i første halvleg så det sku ud som om han ikk gad at spille, det var ret så træls, men ikke mere træls end at høre på de to kommentatorer. Nøj hvor de INTET godt om real havde at sige, de kom med de mest uprofessionelle bemærkninger, som alle dem de havde mod Pepe, hvor de prøvede at give et billed at et monstre på banen, der ikke er sig selv og som nærmest fortjener rødt bare for at komme ind på banen. De roste A.m hold til skyerne og hvor godt de på utrolig mange måder var, mens de intet godt kunne sige om Real. Intet. Og det er det samme i studiet. de hader virkelig Real, og kan bare ikk finde ud af at skjule det.
Men fantastisk at vi er videre, glæder mig til at se hvem de kommer op imod. Set gerne det skulle blive Juventus. Men altså ingen hold er dårlig, der skal satme kæmpes.