Optakt Real Madrid – Atlético Madrid: Er ottende gang lykkens gang?
- Johnson
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Spillet kører egentlig fint og vi skaber fine chancer. Chicharito tager nogle rigtig farlige løb, som kan udnyttes.
- Brylle
- Gæst
-
Til at løbe bagom de folk, der står i eget felt?Johnson skrev: ud med Isco og ind med Jese. Vi mangler fart
- Gæst
-
- Gæst
-
- HugoSanchez
-
- Senior bruger
-
"Maybe they hate me because I'm too good."
Det er fandme stort endelig at få den sejr over LILLESØSTER:D
Egentlig ser jeg ikke kampen så meget anderledes end de hidtidige, om end jeg fornemmer en snert mere kampgejst. Vi sidder på spillet, som vi plejer. Forskellen er bare at vi får lukket dem rigtig godt ned i deres kontraer.
Og så må jeg rose Ramos og Ancelotti. Det var det rigtige valg med ham på midtbanen, situationen taget i betragtning.
Fedt fedt fedt. Nu frygter jeg ingen.
Jeg er her stadig XOXO
- areal001
- Gæst
-
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Brylle
- Gæst
-
Ronaldo spiller ingen fantastisk kamp hvis man kigger på de 90 minutter. Alligevel viser han sig at være kampafgørende som vi kender ham.
Chicharito bidrager ikke blot med mål, men med en masse gode løb, som sagtens kunne resultere i endnu flere. Nogle flere minutter og noget mere selvtillid i ham (den bør han have nu) og så skal der nok komme flere mål fra hans støvler!
Ramos faldt ikke igennem på midten og spillede faktisk en fin kamp. Han lader være at gøre noget, han ikke kan finde ud af, men skiller sig godt af med bolden.
Varane vinder alt, hvad han kommer i nærheden af.
Vanvittig kamp! Vi holder hovedet koldt, lukker godt af og skaber flere gode muligheder. Jeg er tilfreds med dagens indsats!
Pelle skrev: Jeg tillader mig lige at føle mig både bagklog og selvfed nu, Jimmy. Jeg er faktisk i rent "hvad sagde jeg"-mode :-D
Sjovt. Jeg var ikke i tvivl om at der ville komme en kommentar fra dig, da jeg sad og skrev det indlæg.
Må jeg også lige give udtryk for min begejstring for Coentrao, super god kamp af ham også. Det undre mig sgu han ikke får mere tid.
Jeg er her stadig XOXO