Optakt: Mesterskabet kan afgøres i Sevilla
Vi ER et bedre hold. Op i røven med statistikker og historie i aften. Det her hold skal vise de vil det alvorligt og her skal Ronaldo især rejse sig. Jeg har ikke undersøgt og tør dårligt tænke på den, men hans succesfulde afleveringsprocent i 2015 må pinlig. Hans manglende hurtighed og arbejdsradius skriger langt væk af enten udkørthed eller småskader. Han er en skygge af sig selv.
Min lid sættes til James og Ramos - og lad os for alles skyld håbe på, at sidstnævnte starter sammen med Kroos på midtbanen, så vi slipper for rædslen Illarra byder os.
Jeg havde en drøm om, at Ancelotti satte holdet ned og viste dem første halveg fra kampen på Anfield i efteråret, som jeg husker som den klart bedste boldomgang jeg nogensinde har set. Pleeeeeease bring that back!
Kan ikke vente til i aften. Jeg tror på det! God fodbold aften til alle, vamos!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
- Inspektøren
- Gæst
-
Mathiaska skrev: Jeg håber at vi ser en reaktion lignende den sidste sæson. Jeg vil se holdet fuldkommen kompakt, hvor hver en sjæl løber lungerne ud til bolden er generobret. Stramt, direkte, ja nærmest bestemt pasningsspil og her med, vigtigst af alt, stor kvalitet og sikkerhed.
Vi ER et bedre hold. Op i røven med statistikker og historie i aften. Det her hold skal vise de vil det alvorligt og her skal Ronaldo især rejse sig. Jeg har ikke undersøgt og tør dårligt tænke på den, men hans succesfulde afleveringsprocent i 2015 må pinlig. Hans manglende hurtighed og arbejdsradius skriger langt væk af enten udkørthed eller småskader. Han er en skygge af sig selv.
Min lid sættes til James og Ramos - og lad os for alles skyld håbe på, at sidstnævnte starter sammen med Kroos på midtbanen, så vi slipper for rædslen Illarra byder os.
Jeg havde en drøm om, at Ancelotti satte holdet ned og viste dem første halveg fra kampen på Anfield i efteråret, som jeg husker som den klart bedste boldomgang jeg nogensinde har set. Pleeeeeease bring that back!
Kan ikke vente til i aften. Jeg tror på det! God fodbold aften til alle, vamos!
Ingen tvivl om, at vi spillede godt dengang. Men hold kæft, hvor var Liverpool også bare dårlige i den kamp. Det var mildest talt en joke, det de leverede på hjemmebane.
Nej, jeg syntes i stedet at man skal vise videoer, hvis man endelig skal, af kampen mod Bayern München i det første semi-finale opgør på hjemmebane, da vi vandt 1-0. Der så man et hold der arbejde knaldhårdt defensivt, stod kompakt og kørte på hurtige omstillinger. Desværre så har vi bare ikke den spiller, som gjorde aller bedst i den kamp, længere. Nemlig Di Maria. Jámes bidrager bare ikke med de samme løb, defensivt, som argentineren gjorde.
Anyway. Lad os lige tage sejren i dag, så vi kan få en god start i det hårde og svære program der venter os.
Hala Madrid!
Florentino Pérez
Real Madrid spiller ikke mange kampe over en sæson, der er seværdig for den neutrale seer. Der er vel sagtens kun El Clásico, El Derbi, Champions League-kvartfinalerne og frem, samt et par udebanekampe, her i blandt aftenens lækkerbisken og altid drilske Mestalla, der er værd at tune ind på, hvis man ikke er madridista. Derfor er aftenens kamp helt speciel :-)
Jeg har sendt kæresten ned efter vin og ingredienserne til en lækker omgang nachos. Så er jeg klar!
Florentino Pérez
Jeg er her stadig XOXO
Florentino Pérez
JimmyBroe skrev: Ramos din tosse altså.
Jeg vil ikke beskytte Ramos, da han begår et tåbeligt straffespark! Dog mener jeg alligevel, at det der går forud for straffesparket næsten overskygger selve Ramos' fadæse...... hvad fanden laver Marcelo? Han sælger hele holdet med sin elendighed.
Nå. Vi spiller en OK kamp, men der bliver holdt nogle store feriedage bagtil ind i mellem!
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Hvor var det dejligt at se Ronaldos energi igen, han er tændt, og synes egentlig man tidligt i kampen kunne fornemme, at han ville lave et par mål i aften. Mere af det tak!
HALA HALA!
Altid Real Madrid.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.