Optakt: Mesterskabet kan afgøres i Sevilla

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #37 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Optakt: Mesterskabet kan afgøres i Sevilla
Ind med Lucas Silva på midtbanen i stedet for Ramos. Ind med Ramos i stedet for Carvajal. Coentrao i stedet for Marcelo. Bale i stedet for Isco.

Problemet med Illarra, Isco er at de ikke er krigere. Man bliver ikke en vinder uden at være en kriger. Carvajal og Marcelo er bare ikke bedre rent defensivt
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Johnson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 måneder siden #38 af Raúl Madrid
Hvad var ideen i, at investere i Lucas Silva?
Altså hvis Ancelotti hellere vil foretrække en Ramos på midtbanen istedet for?
Hvad er han så købt ind for?
Kan stadig ikke finde sammenhængen med det køb. Elendigt! Ligesom ILLARAelendig

11 år 2 måneder siden #39 af Lars1991
Hvorfor er det folk prøver at finde alt det negative når vi lige har vundet 3-2 over Sevilla på udebane som ingen andre har formået at gøre i den her sæson. Ja, Carvajal ser dårlig ud i en periode, men synes faktisk han spiller sig op. Marcelo har det svært defensivt i dag, men synes heller ikke han får meget hjælp. Derudover er det hårdt at give ham skylden for deres andet mål, aflevering og løbet var jo timet perfekt.
Og så ser jeg også folk være negative imod Illaramendi i de her kamp?? Han fik ikke meget tid på banen og jeg så ikke noget negativt. Mon folk stadig bare tænker på den sidste kamp?
Isco spillede heller ingen perfekt kamp, men så var han da heller ikke dårligere, masser af fine aktioner begge veje.

I sgu blevet for kræsne! :D god kamp, masser af spænding!
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Gribben, JimmyBroe, SR4, Pelle, 2:18, FranciscoISCO

11 år 2 måneder siden #40 af Fondo_Sur
Blev lige i tvivl igen om vi egenligt vandt efter at have læst kommentarerne herinde. Sevilla har ikke tabt hjemme i et år. Så gør vi det med Chica og Sergio Stålhovede på midtbanen. Vil i ikke lige tage en slapper og anerkende hvilket kæmpe resultat spillerne lige har leveret?
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, JimmyBroe, MMM, FranciscoISCO

11 år 2 måneder siden #41 af Doc.juego

Lars1991 skrev: Hvorfor er det folk prøver at finde alt det negative når vi lige har vundet 3-2 over Sevilla på udebane som ingen andre har formået at gøre i den her sæson. Ja, Carvajal ser dårlig ud i en periode, men synes faktisk han spiller sig op. Marcelo har det svært defensivt i dag, men synes heller ikke han får meget hjælp. Derudover er det hårdt at give ham skylden for deres andet mål, aflevering og løbet var jo timet perfekt.
Og så ser jeg også folk være negative imod Illaramendi i de her kamp?? Han fik ikke meget tid på banen og jeg så ikke noget negativt. Mon folk stadig bare tænker på den sidste kamp?
Isco spillede heller ingen perfekt kamp, men så var han da heller ikke dårligere, masser af fine aktioner begge veje.

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret i mange af de ting du skriver, nu kritiserede jeg selv Illaramendi, og du skrev at du ikke så noget negativt. Det er rigtigt at han ikke havde meget tid på banen, men i klump-spils-situationen, fårmår han at sparke bolden (som er ved at trille ud over baglinjen) lige hen til den sevilla spiller, som skyder den på tværs og lige akkurat rammer forbi målet.. deres nok farligste chance der så ikke gav mål kom ud fra dette. Altså formår Illara at tage en situation der er ved at blive ufarlig og gør den til en kæmpechance. Dette er altså bare ikke i orden :( den var svær at se, fordi der sker så meget, og lagde først selv mærke til det i replayen. Pointen er bare at den defensive midtbanespiller som bliver skiftet ind for at stabilisere defensiven ikke må gøre en situation der ved at dø så farlig.

jeg kan lige prøve at se om den kan findes på Youtube så du ved hvad jeg snakker om.

pointen var bare at jeg mener at der i den her kamp var belæg for at kritisere Illara.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

11 år 2 måneder siden #42 af Fondo_Sur
Får det generelt lidt svært med mig selv, når Ancelotti vælger at skifte Arbeloa og Illaramendi ind, når vi skal forsvare en føring. Mod Atletico og Sevilla gik det dog godt, så ro på.

11 år 2 måneder siden #43 af Dios

Daniel skrev:

JimmyBroe skrev: Ramos din tosse altså.

Jeg vil ikke beskytte Ramos, da han begår et tåbeligt straffespark! Dog mener jeg alligevel, at det der går forud for straffesparket næsten overskygger selve Ramos' fadæse...... hvad fanden laver Marcelo? Han sælger hele holdet med sin elendighed.

Nå. Vi spiller en OK kamp, men der bliver holdt nogle store feriedage bagtil ind i mellem!

Hvor mange gange er Marcelo's lignende boldtab ikke set før? James lavede noget lignende i de absolut døende sekunder, som førte til et sidste Sevilla hjørnespark.

Det Ramos gør overskygger simpelthen alt. Ikke nok med, at det nok er det dummeste straffespark man kan begå, så sker det altså også af en spiller, som burde være en af de rutineret. Marcelo dummer sig big-time, og sætter Ramos i en svær situation, men jeg tør godt og lægge hovedet på blokken og sige, at både Pepé og Varane havde løst den opgave langt langt bedre.

Fordi Marcelo er en klovn, så skal Ramos jo ikke være en større klovn.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 2 måneder siden #44 af Lars1991

Doc.juego skrev:

Lars1991 skrev: Hvorfor er det folk prøver at finde alt det negative når vi lige har vundet 3-2 over Sevilla på udebane som ingen andre har formået at gøre i den her sæson. Ja, Carvajal ser dårlig ud i en periode, men synes faktisk han spiller sig op. Marcelo har det svært defensivt i dag, men synes heller ikke han får meget hjælp. Derudover er det hårdt at give ham skylden for deres andet mål, aflevering og løbet var jo timet perfekt.

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret i mange af de ting du skriver, nu kritiserede jeg selv Illaramendi, og du skrev at du ikke så noget negativt. Det er rigtigt at han ikke havde meget tid på banen, men i klump-spils-situationen, fårmår han at sparke bolden (som er ved at trille ud over baglinjen) lige hen til den sevilla spiller, som skyder den på tværs og lige akkurat rammer forbi målet.. deres nok farligste chance der så ikke gav mål kom ud fra dette. Altså formår Illara at tage en situation der er ved at blive ufarlig og gør den til en kæmpechance. Dette er altså bare ikke i orden :( den var svær at se, fordi der sker så meget, og lagde først selv mærke til det i replayen. Pointen er bare at den defensive midtbanespiller som bliver skiftet ind for at stabilisere defensiven ikke må gøre en situation der ved at dø så farlig.

jeg kan lige prøve at se om den kan findes på Youtube så du ved hvad jeg snakker om.

pointen var bare at jeg mener at der i den her kamp var belæg for at kritisere Illara.

Jeg ved godt hvillken situation du taler om, og ja det ikke godt. Det ligner dog et instinkt hvor hans krop er i en akavet situation, og jeg tror de fleste fodboldspillere kunne have gjort det samme under de omstændigheder.
Derudover synes jeg Iker tit er for bange for at bruge sine hænder. Saml den dog op! Bare svært at kritisere ham, fordi han har så mange gode aktioner kampen igennem. :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, JimmyBroe, Doc.juego, 2:18

11 år 2 måneder siden #45 af Daniel

Dios skrev:

Daniel skrev:

Jeg vil ikke beskytte Ramos, da han begår et tåbeligt straffespark! Dog mener jeg alligevel, at det der går forud for straffesparket næsten overskygger selve Ramos' fadæse...... hvad fanden laver Marcelo? Han sælger hele holdet med sin elendighed.

Nå. Vi spiller en OK kamp, men der bliver holdt nogle store feriedage bagtil ind i mellem!

Hvor mange gange er Marcelo's lignende boldtab ikke set før? James lavede noget lignende i de absolut døende sekunder, som førte til et sidste Sevilla hjørnespark.

Det Ramos gør overskygger simpelthen alt. Ikke nok med, at det nok er det dummeste straffespark man kan begå, så sker det altså også af en spiller, som burde være en af de rutineret. Marcelo dummer sig big-time, og sætter Ramos i en svær situation, men jeg tør godt og lægge hovedet på blokken og sige, at både Pepé og Varane havde løst den opgave langt langt bedre.

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du vil med dit indlæg; der vel ikke mere at debattere? Ramos' straffespark var klodset, meget klodset, og slet ikke viceanføren værdig. Marcelos aktion forud for Ramos' klodsede straffespark, var tilsvarende klodset; vi alle har lært fra barnsben, at er man i en prekær situation, er løsning ikke at bringe sine holdkammerater i selv samme. Nej, Marcelos bold skulle være smasket op ad banen aller ud af stadion.

Men igen. Jeg kan ikke se, hvorfor du vil til at debattere, hvem der er den største klovn i den sekvens. Det var en lektion i dårligt forsvarsspil. Jeg vælger bare at dele ansvaret lidt ud.
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Daniel.

11 år 2 måneder siden #46 af Dios

Daniel skrev:

Dios skrev:

Daniel skrev:

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du vil med dit indlæg; der vel ikke mere at debattere? Ramos' straffespark var klodset, meget klodset, og slet ikke viceanføren værdig. Marcelos aktion forud for Ramos' klodsede straffespark, var tilsvarende klodset; vi alle har lært fra barnsben, at er man i en prekær situation, er løsning ikke at bringe sine holdkammerater i selv samme. Nej, Marcelos bold skulle være smasket op ad banen aller ud af stadion.

Men igen. Jeg kan ikke se, hvorfor du vil til at debattere, hvem der er den største klovn i den sekvens. Det var en lektion i dårligt forsvarsspil. Jeg vælger bare at dele ansvaret lidt ud.

Ligesom dit første indlæg ikke bar op til debat, så gjorde mit heller ikke. Jeg synes bare dit første indlæg er fandens uretfærdig! Og det er egentlig derfor jeg skrev. Ikke fordi vi skal debattere hvem der var den største klovn, selvom det selvfølgelig er Ramos ;D

Du deler ikke ansvaret ud ved at sige, at Marcelo's aktion nærmest overskygger det klodsede straffespark Ramos begår. Fred være med det, jeg synes bare ikke kritikken var berretiget, da Ramos i min bog klart begår den største fejl af de 2.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 2 måneder siden #47 af Mathiaska
Fantastiske 3 point igår. Fantastisk at se kvalitet i (de fleste af) Ronaldos afslutninger. men foruden disse, er han langt fra den spiller vi så for 2 år siden. For mig er det tydeligt, at han pakker de tabte løbedueller og manglende defensive arbejde ind i undskyldninger om skavanker, mens mislykkede driblinger er modstander eller medspilleres skyld. Rædselsfuld mentalitet.
Og ja, jeg tillader mig at hate på manden til trods for at han skaffede os 3 point igår. For når han ikke scorer - som efterhånden SKAL ske på hovedet, tap-in eller på straffe - er han ubrugelig.

Hvornår mener i andre det er tid til at give afkald på de ~50 sæsonmål fra Ronaldo og fordele dem ud på truppen og en ny spiller i stedet for ham? Man må formode, at til trods for sin ugidelige attitude og grinagtige arbejdsindsats, så må hans ene fantastiske statistik - antal mål - gøre, at man stadig kan få en pæn mønt for ham.

Jeg beklager indlægget er så negativ og hadfyldt, især ovenpå gårdsdagens 3 point og 3 scoringer fra manden, men der MÅ være andre end mig der går op i, hvor meget han ødelægger vores spil i afgørende situationer - også selvom han scorer 3 mål.

Jeg må hellere huske at nævne inden jeg stemples helt, at jeg som alle andre ønsker at se en CR7 i storform i den hvide trøje igen.

11 år 2 måneder siden #48 af SR4

Mathiaska skrev: Fantastiske 3 point igår. Fantastisk at se kvalitet i (de fleste af) Ronaldos afslutninger. men foruden disse, er han langt fra den spiller vi så for 2 år siden. For mig er det tydeligt, at han pakker de tabte løbedueller og manglende defensive arbejde ind i undskyldninger om skavanker, mens mislykkede driblinger er modstander eller medspilleres skyld. Rædselsfuld mentalitet.
Og ja, jeg tillader mig at hate på manden til trods for at han skaffede os 3 point igår. For når han ikke scorer - som efterhånden SKAL ske på hovedet, tap-in eller på straffe - er han ubrugelig.

Hvornår mener i andre det er tid til at give afkald på de ~50 sæsonmål fra Ronaldo og fordele dem ud på truppen og en ny spiller i stedet for ham? Man må formode, at til trods for sin ugidelige attitude og grinagtige arbejdsindsats, så må hans ene fantastiske statistik - antal mål - gøre, at man stadig kan få en pæn mønt for ham.

Jeg beklager indlægget er så negativ og hadfyldt, især ovenpå gårdsdagens 3 point og 3 scoringer fra manden, men der MÅ være andre end mig der går op i, hvor meget han ødelægger vores spil i afgørende situationer - også selvom han scorer 3 mål.

Jeg må hellere huske at nævne inden jeg stemples helt, at jeg som alle andre ønsker at se en CR7 i storform i den hvide trøje igen.

Altså den med han KUN kan scorer mål, er den overhoved logisk at bruge? Du kan da ikke BARE være god til at score. Det er ikke nogen kvalitet i sig selv. Det kommer af mange kompetencer, blandt andet afslutninger, fyisk, løb, placering osv. hvilket til sammen gør ham afgørende i form af en masse mål, assist og andet der er med til at opbygge spillet.

På samme måde ligger Messis forcer måske lidt anderledes og derfor kræver anderledes position osv. men stadig skaber de samme ting. Man kan ikke BARE være god til assist.

Og bare tap-ins? Hold nu kæft for det er helt faktuelt forkert. Han kan scorer på nærmest ALLE måder. I år har han vært tæt på med saksespark 2 gange. og sidste år afgjorde han en Valencia kamp i de døende minutter med hælen op i luften. Og han scorer en masse mål fra distancen.
Og ja de fleste er måske tap-ins, men hvis det er så let, så lad os da sætte Arbeloa på hans position. Når det alligevel er så let og ikke er noget han skal roses for, så hvorfor ikke bare sætte en Arbeloa ind til det.

Og til sidst siger du "kun hovedstød"? Her grænser du dig jo til at være en troll. Siden hvornår er hovedstod noget alle bare lige kan score på. Og ikke nok med det så vil jeg vædde med der kun findes en håndfuld spillere der ville kunne sætte det 3.mål ind som han gjorde. Hvis du vil blive taget seriøst så burde du fremover komme med seriøse argumenter.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, ElMadrid, Kroos

Leveret af Kunena Forum